samoin hyviä ja huonompia äitejä ja isiä. Teinivanhemmuus ei ole synonyymi huonolle vanhemmuudelle ja hyvien ja vanhempia ei voida jaotella pelkästään huonoihin ja hyviin vanhempiin.
Olen huomannut että yksi pahimmista synneistä suomessa katsotaan olevan työttömyys. Pidetäänkö tämän vuoksi teinivanhempia huonoina koska todennäköisesti heillä ei ole koulutustakaan?
Olen törmännyt useisiin tapauksiin joissa vanhemmat ovat esim. alkoholisteja, mutta ei heidän elämäänsä puututa millään tavalla koska ovat työelämässä.
Lapset näkevät kuitenkin kotonaan humalassa olevat vanhempansa lähestulkoon joka päivä, mutta ongelmia ei näytä olevan koska koti on siisti ja vanhemmat näyttävät suoriutuva työstään.
Nämä vanhemmat eivät edes ole olleet teinivanhempia, joten se siitä teoriasta että nuoruus olisi jäänyt elämättä aikaisemmin.
Teinivanhemmuus ei estä koulutuksen ja työn hankkimista, eikä nuoruus tarkoita samaa kuin ryyppääminen.
Henkinen kasvu... Ajattelen itse että kukaan ihminen ei ole koskaan valmis ja meillä kaikilla on toisiltamme jonkin verran opittavaa. Joskus tosin teinikin on henkisesti kypsempi kuin yli 30 vuotias aikuinen... Ei ikä ole merkki paremmasta...
Joka tapuksessa tahdon toivottaa kaikkea hyvää nii teinivanhemmille kuin heidän lapsilleenkin ja myös näille teinivanhempien parjaajillekin :)
Teiniäitejä ja isiä tulee olemaan niin kauan kuin meitä ihmisiä
Huomioita..
1
91
Vastaukset
- Villakoiran ydin
Teinivanhemmuus ei ole aina huonoa vanhemmuutta, vaan se on hyvin usein seurausta huonosta vanhemmuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368630Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611213Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40774Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?69731- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657