mikä on teidän miekestä paras Metallican levy? Olen ostamassa ensimmäistä Metallican levyäni joten kaipaisin valinta apua ;) kiitos jo etu käteen :))
Metallican levyä ostamassa...
3
97
Vastaukset
- milk&honey
Jos tuotanto on etukäteen tuttua, niin aloita aikajärjestyksessä. Kill Them All. Tai kulje taaksepäin ja aloita Death Magnetista.
Jos taas lähinnä kovimmat hitit ovat tuttuja, niin sitten ehkä sisään kannattaisi mennä joko Ride The Lightningista tai Master Of Puppetista. Tai jopa Black Albumista jos esim. Nothing All Matters on mielestäsi maailman paras biisi ja siedät paremmin lyhyempiä, hyvin tuotettuja biisejä.
Metallica-fanille ei ole olemassa parasta levyä. Yksi tuntuu parhaimmalta yhdellä hetkellä ja toinen toisella. ... And Justice For All ei varmasti ole Metallican paras levy, mutta aina sitä kuunnellessani saan elämyksen "aah, tässähän on sitä jotain, tämä olisi varmasti Puppettiakin merkittävämpi platta, jos viimeistelyyn olisi vain panostettu enemmän". - joku1231
Suosittelen lämpimästi Master Of Puppetsia.
Ehdottomasti Metallican parasta tuotantoa!!! - hetfin janne
...And justice for all
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222