Moniko viettää juhannusta yksin.

aina yksin.

Minä ainakin. Ei ole kavereita eikä sukulaisia kiinnosta mun olemassa olo. Oon vuokrannut mökin ja meen sinne yksin jossa saunon, kalastelen ja juon olutta.

42

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tuttu juttu! Ite lagaan yksin kämpässäni luultavasti -.-

    • meeeeeee

      Oma valinta. Täältäkin saa jussiseuraa.

      • olen homo! <3

        haista se paskendaali nii vitut sulle idiootti mies-lesbo


    • pikkuinen4

      Eipä sitä koskaan ole meillä perheessä/suvussa otettu mitenkään huomioon tätä kesä juhannusta. Aatto-iltana saunassa on käyty, grillailtu ja kotosalla vaan oltu.
      Nyt tässä olen muutaman vuoden yksin asunut niin en itse edes ota huomioon juhannusta mitenkään. Torstaina käyn loppuviikon ruokaostokset tekemässä.
      Alkoholi ei kuulu millään tavalla omaan elämään niin ei tule sitä laisinkaan hankittua eikä Alkossa käytyä. Että sen puolesta juhannus ja muut nämä juhlapyhät on tähän asti mennyt selvin päin.

    • örvellystä

      Mua taas inhottaa muutaman kaverini kännäily, samaten sukulaisten koko viikonlopun juopottelu. Taidan tänä vuonna jäädä itsekseni kotiin. Harmi, ettei lähipiirissäni ole ketään joka haluisi viettää selvänä juhannusta. Joten vietän sen mieluummin yksin.

    • yksin lähiössä taas

      Tampereella vietän yksin, kuten kaikki muutkin juhlat. Pitäisi kai hankkia sitä ennen jotain jääkaappiin. Illalla lenkki. Bussilla ei voi matkustaa minnekään, kun en ole varma kulkeeko / jaksanko, ja autoa ei ole. Mökkiä ei ole varaa vuokrata ja yksin en tee siellä mitään. Näin on jatkunut jo vuosia. Olen nainen, mutta sopivaa miestäkään ei ole löytynyt.

      • NYT VITTU OIKEESTI

        HÄH??? Eihän naisen tarvitse kuin katsoa miestä kohti, niin saa seuraa!!! Tule jo ulos sieltä neljän seinän sisältä eikä aikaakaan kun ulko-ovesi edessä on jono miesehdokkaita!!!!


      • yksin lähiössä taas
        NYT VITTU OIKEESTI kirjoitti:

        HÄH??? Eihän naisen tarvitse kuin katsoa miestä kohti, niin saa seuraa!!! Tule jo ulos sieltä neljän seinän sisältä eikä aikaakaan kun ulko-ovesi edessä on jono miesehdokkaita!!!!

        Pitäisi olla sopiva mies. Mistä sellaisen löytää.


      • katseleva nainen
        NYT VITTU OIKEESTI kirjoitti:

        HÄH??? Eihän naisen tarvitse kuin katsoa miestä kohti, niin saa seuraa!!! Tule jo ulos sieltä neljän seinän sisältä eikä aikaakaan kun ulko-ovesi edessä on jono miesehdokkaita!!!!

        No ei se nyt vaan oo ihan noinkaan


      • Jakke 49
        yksin lähiössä taas kirjoitti:

        Pitäisi olla sopiva mies. Mistä sellaisen löytää.

        No tääl on toinen lähiöasukki, mies 49v suihkunraikkaana. Just on lenkilt
        tullu ja kokkailin itselleni pihviaterian, olkoon nyt sitten vaikka juhannuksen
        alkupalat nimeltään. Niin onks sille sopivalle miehelle millasii vaatimuksia? :-)


      • marke20
        Jakke 49 kirjoitti:

        No tääl on toinen lähiöasukki, mies 49v suihkunraikkaana. Just on lenkilt
        tullu ja kokkailin itselleni pihviaterian, olkoon nyt sitten vaikka juhannuksen
        alkupalat nimeltään. Niin onks sille sopivalle miehelle millasii vaatimuksia? :-)

        Moi, vaatimuksia on: mukava, huumorintajuinen, suht. hyvännäköinen, eikä kaatokännissä :)


    • riippa koivun alla

      Yksin joo ja räntää sataa.

    • yksikaksin??

      Muutama vaihtoehto olis..Mutta jotenkin tuntuu että en jaksa innostua Juhannuksesta ollekaan..Pikkasen harmituttaa tää oma saamattommus..

      No toisaaltaa yks viikonloppu tavallan sinne sun tänne...

    • Toi on hienoa, että siulla on juhannuskuviot selvillä. Kuulostaa kivalle. Hmm...enpä itse honannutkaan tuota mökin vuokrausta.
      Hyvää juhannusta siulle.

      • kysyjä

        Missäpä sitä räntää nyt tulee?


    • Masentunut työtön

      Yksin yksiössä.

    • asdfghjklöääääääääää

      Mä hain Tallinnan laivareisssulta 20 litraa vodkaa. 5 litraa siitä on 8-kymppistä, loput 4-kymppistä.

      • Tuleepa juhlavkl

        noilla,itse en enää ole sortunu ostaa tota 80% ku sii menee lian sekaisi!


    • kaksin yksin

      juhannus kohta ohi ja kymmenkunta hukkunutta ainakin..eipä paljon kiinnosta juhlinta

      • dfggööäppåoooooooooo

        En minäkään 8-kymppistä ota kuin hyvin harvoin. Siitä tulee kyllä vaihteeksi jotenkin pirteämpi juoma vaikka siihen laittaa tuplalti landrinkia, ja kyllä siinä vähän enemmän alkoholia tulee juotua kuin mitä 4-kymppisen kanssa. Puoli litraa 4-kymppistä minulle riittä yhdeksi päiväksi. Harvoin sitä enemmän juon, enkä koskaan juo niin paljon että tulisin känniin tai krapula tulisi. Hyvä se on kuitenkin olla juomia varastossa niin että ei ainakaan lopu, ja laivareissulta kannattaa aina tuoda niin paljon viinaa kuin mitä vaan kuljettaa jaksaa.


    • unelmoi1

      voi jee !! hauskaa juhannusta ja kalaonn... niin eihän sitä saa toivottaakaan onnea onkijalle. Mullakin kävi mielessä tommonen Jussi, mutta eipähän tullut tehtyä asian eteen mitään. Joten saunohan ja vietä omanlainen juhannuksesi ;)

    • yksinkertaisuus....!

      mulle on juhannusta! koko suomen ihana kesä!!!! :) nautiskellen erillaisia piha töitä!!?? välillä mökkeillen... ja koirien kanssa luonnossa liikuen! :) ja tressiä en ota mistään...!!!

    • 14+3
      • ossin paska

        haistasinäossipaska


    • masentavaa

      mikä juhannus tai muutkaan juhlat
      Eron jälkeen mökkeilyt loppui kun eihän kukaan viitsi yksinäistä naista kuskata
      sattaa vielä viedä ystävän miehen, Tansseissa joskus käyn sieltäkin löytyy niitä
      vonkaajia jotka ei kotona saa.
      Työ on ainoa ihana asia onneksi on mitä tehdä.
      perjantait on pahimpia kun tietää mitä yksinäisyys on

      • Myös yksin

        Minä olen mökkeillyt eron jälkeen, mutta ei se maistu enää samalta. Ei pidä masentua tällaisessa elämäntilanteessa. En kyllä käy missään, taidan siis olla tarpeeksi itseriittoinen mutta kuitenkin melko tyytyväinen olotilaani, kai. Minä viitsisin "kuskata yksinäistä naista" oikein mielelläni, mutta kun sellaisia ei tässä neljän vuoden aikana ole oikein vastaan kävellyt. Ja niin se on mullakin: työ ja...ja.. no siinähän ne sitten ovatkin :)


    • yksi monista

      yksin oot sinä ihminen ,kaiken keskellä yksin....kelle sitä murheitaan kertoisi..aina ei ole kuuntelijaa eikä aina haluakaan kertoa ja valittaa....

      • Erakoituva Mies

        Vielä ei tietoo Juhannuksesta,ilmeisesti kaverit katoaa,parempiin piireihin,et jos ei muuta niin,vois vähän kalastella ja lenkittää ja hoivata,nelijalkaisia ystävi.Muuten normaali viikonloppu.Todennäköisesti?Voisi kyllä jossain ajella ja ihailla Suomen suvea,mutta ei yksin tule lähdettyä.Syy on omassa itsessä.Mutta eihän koskaan tiedä vaikka????


    • Angst.

      Näyttää siltä että vietän juhannukseni 35 neliön yksiössä viski pullon kanssa. Kukaan ei oo pyytäny mua mihinkään enkä viitsi väkisinkään tuuppautua mukaan. Bussitkaan ei kulje joten keskustaan meno saapi jäädä unholaan sillä taksiin ei ole varaa. Viime jussina oli vielä paljon kavereita ja tyttöystäväkin joka sitten päätti ottaa eron jo ennen kesän päättymistä ilman mitään järkevää syytä. Siitä lähtien on mieli ollut alhaalla lähes jo vuoden päivät. Elämä on välillä julmaa. Viime juhannusta kaihoin mielin muistellen. https://www.youtube.com/watch?v=3iBLK2TWC6s

      • Jaska 50

        Harrastatko urheilua/ liikuntaa? se pitää mielen kondiksessa. Ja viski
        kannattaa jättää vähemmälle sanoo nim. "kokemusta omaava" mies 48v.
        Niin minun tarinani...eronnut jo vuosia sitten ja omat waterlooni läpi käynyt.


    • Kenties pikkusisko perheineen pyytää luoksensaan, mutta tuskin jaksaa lähteä. Todennäköisesti yksin kotona siis.

    • hohhoijjjjaaa

      juhannnus lisää taas paineita..miten viettää mukava juhannus

    • Jeesus on Herra

      Nyt kaikki yksinäiset tulkaa Keuruun juhannuskonfrenssiin, siellä on teille paljon kavereita.

    • kesänainen erilainen

      Mökille juhannuksena seuraamaan kavereiden känniörvellystä ja festareillekin ehkä. Toivottavasti grillistä löytyy muutakin kuin tarjous makkaraa.

    • j k

      niinkkö

    • jussiyksinkö

      Tampereella menee juhannus yksin tälläkin 30-v miehellä.. Onkohan härmälän leirintä alueella mitään tän ikäselle tai jossain muualla. Esim. rauhanniemessä? Onko kenelläkään tietoa. Seura vois tehdä hyvää.

    • svante1

      Yksin juhannusta vietän ,olen jo tottunut tallaiseen.
      Kävin puolentoistatunnin sauvakävelylenkin ja kello16.00 saunassa
      käyn ja sitten katson televisiota illan .Huomenaamuna jälleen lenkille
      saa sanoa, että juhannus ohitse ,mallikaasti!
      Ihanaa kun ei tarvitse kuunnella enää ryyppääjien örvellyksiä.
      31 vuotta aviossa ja eronneenakin 17 vuotta ,ei pahaa ollenkaan
      tämä yksin oleminen ole.Nautitaan rauhasta ja hiljaisuudesta !

    • nnjoo

      ku pääsis mökille ihan itekseen nautiskelemaan vois hyppiä vaikka ilkosillaan

    • kyssä sulle aloittaj

      Miksei sulla ole kavereita? Ja kun sanot, että sukulaisetkaan eivät "välitä sinusta", niin millainen ihminen olet? Arvaus, että aloituksen laatija ei vastaa, koska jos on vihakirjoittelu tarkoituksena, nämä yleensä eivät perustele tai tarkenna mitään mitä kirjoittavat...

      • vittuiletsä?

        haista sinä ossi paskå


    • paskat sulle :)

      vedä käteen

    • lesbo <3

      ei paljon kiinnosta sun surut, ihme lesbo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe