Kasvintuotantotieteet 2013

Viljelijä

Miten muilla meni kasvintuotantotieteiden kokeet? Itse olin ihan puulla päähän lyöty monivalinnoissa ja tuntui etten tiedä oikeasti yhteenkään ihan oikeaa vastausta. Sain monivalinnoista kuitenkin 14 oikein. Esseet 3/6 arvioin saavani ihan ok pisteet.

Nyt mietityttää, että kun hakijoita oli enemmän kuin esim. viime vuonna; onkohan mitään mahkuja.

6

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on mahkui

Hah tuonne on niin helppo päästä, viime vuonna 47 kokeesee osallistujissta 40 pääsi sisään :D

Hakijoita toki on , mutta harvoin jopa puolet ilmestyy tekemään koetta :D Jos sulla on ollut vaikeaaa nii kyllä varmasti muillakin :) joskus päässy 5-7 pisteel sisää tonne

• Viljelijä

Juu mut nyt sinne oli oikeesti enemmän kokeeseen osallistujiakin. Milloinkohan ne tulokset tulee?

• Viljelijä

Pääsin sisään! Alin pisteraja 22, mulla päälle 27. Ihan hyvinhän se meni

• eiooooole

Viljelijä, mistä sait tietoon alimman rajan?

• kirjoja1

Heippa uudet fuksit ja onnea opiskelupaikasta!

Mulla olisi muutama kirja ja luentopruju myytävänä

Kirjat:
      Terävä & Kanervo 2008: Kasvianatomia (todella hyvä ja selkokielinen anatomian kirja)
      Erkamo 2008: Rikkakasviopas tunnistusvihko (kurssikirja)
      Kirjat hyvässä kunnossa, ei merkintöjä. 10 e kipale.

Prujut:
      Maatalousekonomian perusteet 2009
      Maatalouden liiketaloustieteen perusteet 2009
      Maatalouseläintiede lajintuntemus
      Meteorologian perusteet
      Kasvifysiologian harjoitustyöt 2010
      Kemian harjoitustyöt (ykem101) 2012
      Prujuissa muutamia merkintöjä, mutta muuten oikein hyvässä kunnossa. 5 euroa kipale.

Yhteydenotot: [email protected]

• Viljelijä

Se pisteraja tuli siinä hyväksymiskirjeessä mukana. Mun mielestä ne oli kyllä netissäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7835
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5931
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      66
      5421
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5313
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4642
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      108
      2359
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1251
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      5
      1203
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      38
      1046
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      47
      1032
    Aihe