Miten muilla meni kasvintuotantotieteiden kokeet? Itse olin ihan puulla päähän lyöty monivalinnoissa ja tuntui etten tiedä oikeasti yhteenkään ihan oikeaa vastausta. Sain monivalinnoista kuitenkin 14 oikein. Esseet 3/6 arvioin saavani ihan ok pisteet.
Nyt mietityttää, että kun hakijoita oli enemmän kuin esim. viime vuonna; onkohan mitään mahkuja.
Kasvintuotantotieteet 2013
6
387
Vastaukset
- on mahkui
Hah tuonne on niin helppo päästä, viime vuonna 47 kokeesee osallistujissta 40 pääsi sisään :D
Hakijoita toki on , mutta harvoin jopa puolet ilmestyy tekemään koetta :D Jos sulla on ollut vaikeaaa nii kyllä varmasti muillakin :) joskus päässy 5-7 pisteel sisää tonne - Viljelijä
Juu mut nyt sinne oli oikeesti enemmän kokeeseen osallistujiakin. Milloinkohan ne tulokset tulee?
- Viljelijä
Pääsin sisään! Alin pisteraja 22, mulla päälle 27. Ihan hyvinhän se meni
- eiooooole
Viljelijä, mistä sait tietoon alimman rajan?
- kirjoja1
Heippa uudet fuksit ja onnea opiskelupaikasta!
Mulla olisi muutama kirja ja luentopruju myytävänä
Kirjat:
Terävä & Kanervo 2008: Kasvianatomia (todella hyvä ja selkokielinen anatomian kirja)
Erkamo 2008: Rikkakasviopas tunnistusvihko (kurssikirja)
Kirjat hyvässä kunnossa, ei merkintöjä. 10 e kipale.
Prujut:
Maatalousekonomian perusteet 2009
Maatalouden liiketaloustieteen perusteet 2009
Maatalouseläintiede lajintuntemus
Meteorologian perusteet
Kasvifysiologian harjoitustyöt 2010
Kemian harjoitustyöt (ykem101) 2012
Prujuissa muutamia merkintöjä, mutta muuten oikein hyvässä kunnossa. 5 euroa kipale.
Yhteydenotot: [email protected]- Viljelijä
Se pisteraja tuli siinä hyväksymiskirjeessä mukana. Mun mielestä ne oli kyllä netissäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818