Nyt jo toisen kerran katsastuksessa tuli korjauskehotus; lähivalokuvio virheellinen. Katsastusmies sanoi, että on yksi oikea tapa laittaa polttimo paikalleen ja miljoona virheellistä tapaa. Edellisen kerran jälkeen autoasentaja laittoi polttimon paikalleen, mutta sekään ei ollut oikein. Onko teillä vastaavaa kokemusta Noten lähivalopolttimosta ja miten sen ylipäänsä pystyy oikein paikalleen laittamaan, koska sitä virheellistä valokuviota ei silmällä pysty havaitsemaan.
Lähivalokuvio virheellinen Notessa
Noteilija
3
699
Vastaukset
- peili'
minä olen pikkupeilin avulla asentanut noteen ajovalo polttimon.
- fhhadgafg
Notessa saa polttimon asennettua helposti vinoon, jos ei paina polttimoa paikalleen samalla kun kiinnittää sen metallihakasen. Itse olen katsonut umpimon lasin läpi, että polttimo on suorassa samalla kun kiinnitän hakasen. Auton voi ajaa myös seinän lähelle ja katsoa että valot osuvat samalle korkeudelle. Valojen korkeudensäätömoottorienkin toiminta kannattaa tarkastaa, että molemmat valot liikkuvat pystysuunnassa.
- Noteilija
Kiitoksia neuvoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873886
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m911834Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281512- 1651372
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241201Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2091111Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931071- 361067
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291043Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell189940