Hei!
Olisin kiinnostunut hankkimaan rotukissaa ulkomailta.
Onko kukaan ostanut aiemmin ulkomailta kissaa? Esim. Ruotsi. (Eurooppa)
Mistä löydätte nämä ilmoitukset?
MISTÄ OSTATTE KISSANPENNUN ULKOMAILTA?
2
139
Vastaukset 2
- SVERAK esim.
Maan omien rotukissayhdistysten kautta löytyy kasvattajat sekä heidän yhteystietonsa. Riippuu mitä olet etsimässä, eli osa roduista ei ole hyväksyttyjä kaikkien kattojärjestöjen alaisuuteen. Ruotsissa mm. SVERAK on sellainen josta voisi aloittaa kyselemään ja heidän sivuillaan on varmasti lista kasvattajista ihan roduittain. Mutta jos kuvittelet, että sieltä on halvempaa hankkia kissa, niin varaudu siihen, että saattaa maksaa tuplasti sen mitä täällä.
- mun neuvo
Jos ostat rotukissan puhtaasti lemmikiksi, on turhaa hakea sitä ulkomailta. Prosessi on työläs ja matkoineen kallis. Suomessa on samoja rotuja kuin Ruotsissa. Sitä paitsi jokseenkin kaikissa suomalaisissakin rotukissoissa on myös ulkomaalaista verta.
Jos taas aiot kasvattaa kissallasi, ulkomailta tuominen voi olla perusteltua. Siinä tapauksessa et kuitenkaan uskoakseni kyselisi tällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152924- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 111840
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581