len menossa Chiang Maihin Bangkokin kautta. Luin aikaisemmin, että Thaimaan sisäiset lennot ovat halpoja. Netistä katsoin lentoja ja totesin, että huh hei ovat kalliimpia kuin Euroopassa vastaavan pituiset matkat. Noin 200 euroa menopaluu.
Jos ostaisi lipun vasta Bangokin kentällä samana päivänä lähtevään? Kannattaako?
Lento Bangkok - Chiang Mai
7
388
Vastaukset
- Kari.
Ajankohta esim. minulla BKK-Chiang Mai Air Asia.
8-12.12.2013.
Meno-Paluu 58,75 euroa. - höpö höpö
älä nyt täyttä hepreaa täällä puhu...ja kyllä sen lipun voi ostaa myös BK jos niin mieli tekee....200 eurolla pääsee Bangkokista Hong Kongiin....
- juustjoojii
just varattu bangkok-ao nang 58e, sama hinta oli chiang maihin. halpisyhtiön koneet lähtevät vanhalta kentältä. sinne menee ilmainen shuttlebus. bisnesluokkakin oli alle 200e...sillä pääsee jo toiselle puolelle maapalloa,jos haluaa..kannattaa opetella käyttämään nettiä ja mennä vaikka paikallisten yhtiöiden sivulle suoraan hakemaan matkoja.
- Vuorenhemmo
Joo, löytyy halvempia kun vähän enempi surffailee.
Tietty jos laahautuu uudelta kentältä vanhalle niin saa hiukan halvemmalla.
Tosin kuka siirtyy parin euron takia moista matkaa? Minä en.
Satasella sain kuitenkin menopaluun haluamaani aikaan.- kyrvänder
Miten niin laahautuu uudelta kentältä vanhalle? Varsinkin jos vanha kenttä on lähempänä kuin uusi kenttä.
- Vuorenhemmo
Miten vanha kenttä voi olla lähempänä kuin uusi jos olet uudella kentällä?
- kyrvänder
Jos olen vanhalla kentällä, se on lähempänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648