En ole rasisti,mutta olimme vantaalla asemanaukiolla juomassa viimeisiä alkoholijuomiamme rauhassa ennenkuin olimme menossa baariin. Näin täältä asemalta päin tulvi mustolais-jengi meitä kohti. Ja tulivat haastamaan siihen riitaa...sellaisiahan he ovat. Oliko kyseessä nyt sitten taas jonkin röökin yms... pummaaminen. no,kuitenkin kun emme ilmeisesti antaneet heille röökiä/viinaa (what ever),näin he alkoivat hakkaamaan porukalla minun avomiestäni.No,minähän tulin siihen väliin,näin nämä kaksi romaani-poikaa alkoivat mätkimään minua. Yksi kaverimme lähti sivuun soittamaan poliisia paikalle kun he alkoivat uhkailemaan heidän USEILLA puuukoillaaan.(erittäin säälittävää...)MIeheni tuli tietenkin väliin kun minua alettiin mätkimään ja suuttui tästä, että kaksi miespuolista mannea hakkaavat tyttöä. No kun tämä virkavalta saapui paikalle,pidätettiin niistä manneista se yksi joka minuakin mätki.Joka lisäksi esim. puri miestäni hauikseen kun ajoi häntä puukon kanssa takaa...tämä kertonee paljon mannejen tappelu taidoista jota he paljon mainostavat.=) No kuitenkin, KYTÄT sanovat meille vaan näin, -Kehottaisimme taitä poistumaan alueelta.(kun sinne jäi muu manne jengi puukkojensa kanssa)...NÄIN,mannevalta!!! HYVÄ KYTÄT...Ihmiset haluaisivat käydä työviikon jälkeen vähän viihteellä,niinpä kytät sanovat meille että asialle ei voi tehdä mitään. Kun täällä liikkuvat näitä romaaneja, teidän on parempi lähteä kotiin. HEI kytät TEHKÄÄ NYT JOTAIN NIILLE.PIENTÄ KURIA EDES!!!???
Mustolaiset joraa
5
922
Vastaukset
- Mie
Eihän niille voi mitään mennä sanoo, ku se on heti rotusortoo. Olis saanut hitler ehtiä kuskaamaan ne...
- Sussu
Pitäishän sitä kaikkia voida kohdella heidän rikkomustensa mukaan, ihonväristä/uskonnosta huolimatta.
Mutta kokeilepas lukea Kaasukammion varjossa ja mieti sen jälkeen mitä jälkimmäinen lauseesi oikeasti merkitsee.
- Porvari
Ei se ole poliiseiden vika. Se on tässä yhteiskunassa, lähinnä lakia säätävässä elimessä sekä osittain Euroopan Unionissa.
Itse olen monesti kuullut poliisin puhuvan erittäin halventavaan sävyyn mustalaisista, sekä muutama kaverini tuntee poliiseita. Kuulemma poliisit ovat hyvin tietoisia mustalaisten toilailuista. Mutta ei auta tehdä mitään kun se on sitten rotusortoa.
Toisaalta mustalaisia on kuulemma siinäkin mielessä ihan turha yrittää laittaa vastuuseen teoistaan, kun sakkoja ne ei maksa. Vankilatuomiot taas Suomessa ovat täysin naurettavia. Jos mustalainen joutuu kahdeks viikoks vankilaan, niin luuleeko joku, että se ihan oikeasti hillitsee sen menoa? Rikosrekisteri niitä taas ei kiinnosta pätkän vertaa.
Kannattaa muistaa, että poliisit on vaan "pelinappuloita". Ne tekee miten ohjeet ja säännöt käskee. Eivät he itse lakeja säädä tai yhteiskuntaa pyöritä. - wanda
Mitäs luulet, kumpi on helpompaa:
1) Poistaa 10 mannea (poistaa mihin?)?
2) Pyytää paria täysipäistä valkolaista oman turvallisuutensa takia menemään johonkin missä on turvallista?- Kyöst
Kuulkaas juopot,asiathan selviää puhumalla.Varmaan on valkolaikut soittaneet suutaan,ja olleet muka parempia ihmisiä.Sinäkin valkolaikkuvosu voisit olla kotona miehes kanssa iltaisin,etkä haastamassa riitaa romaani väestön kanssa.Tarjotkaa seuraavaksi se tupakka ja käyttäytykää kunniottavasti.Siitä tappelutaidosta tehän siinä osumia saitte,hävetkää nössöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762