Mustasukkaisuus vie voimat

StupidWoman

Olen ollut aivan järkyttävän mustasukkainen mieheni yhdestä exästä. Heti suhteemme alussa ex tunki elämäämme ja mieheni vietti tuntikausia fb:ssa kirjoitellen tälle. Jokin aikaa sitten mieheni ei ollut kirjautunut ulos fb:sta ja luin heidän keskustelut. Aikaisemmin kun olimme exästä ja minun mustasukkaisuudesta riidelleet, mieheni sanoi, että ovat ihan kaveripohjalla, mutta kun näin kirjoitukset, ne todistivat jotain aivan muuta. Niissä viesteissä ovat sopineet tapaamisia, minua on kritisoitu ja molemmat ovat tuoneet esille, että kuinka kaipaavat toisiaan. Nyt mieheni haluaa suostumukseni sille, että saa mennä tapaamaan tätä exäänsä ihan vain "kaveripohjalta". Se on minulle kuulemma ainoa keino todistaa, että luotan mieheeni ja parisuhteellamme on jokin tulevaisuus. Kertokaa mielipiteenne, kun minulle tämä juttu ei mene jakeluun.

4

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tassutellen2

      Heillä sori vaan,,tai miehelläsi tunteita ex:ää kohtaan!

    • Tollo mikä tollo

      Ei menisi minullakaan jakeluun tuollainen käytös mieheltä. Eiköhän tärkeintä olisi keskittyä teidän kahden väliseen suhteeseen. Siihen ei exien tarvitse kuulua. Tuskinpa miehesi katselisi hyvällä samanlaista käytöstä sinulta. Tällaiset ihmiset vaan yksinkertaisesti eivät osaa asettua toisen asemaan ja ajatella asiaa toisen kannalta. Turhasta et todellakaan ole mustasukkainen. Miehesi pitäisi käytöksellään saada sinut luottamaan, mutta hän tekee juuri päinvastoin.

    • Ei enää ikinä.......

      Mies kääntää tilanteen vielä sinua vastaan, kun sinun pitääkin "osoittaa luottamusta". Typerää. Hänen kuuluu käyttäytyä automaattisesti luottamuksen arvoisesti. Jaz kun kyseessä on ex niin miksi hän pahoittaa nykyisensä mielen exän takia? Sinun pitäisi olla tärkein, ei exän.

      • stupidwoman

        Kiitos kaikille mielipiteistänne. Juuri tuolla tavalla minäkin ajattelen mutta tarvitsin vain hieman rohkeutta tehdä päätöksiä. Olen vielä niin nuori ja kokematon ja tämä on ensimmäinen parisuhteeni. Tein päätöksen, että jos avomieheni lähtee exäänsä (joka asuu meiltä 300 km:n päässä ja tämä tarkoittaa, että mieheni jää yöksikin sen naisen luo)tapaamaan, niin minä pakkaan tavarani ja muutan pois. Silloinhan mies on valintansa tehnyt eikä meidän koti ole vankila. Molemmat ovat vapaita lähtemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe