karhula se on paikka elää, ei mitää painetta... Helmee setdee.. ei muuta ku kaikki Kotkalaiset karhulaa ja pois sielt paskasaarelta. Karhula ja Kotka pitäs ehottomast erottaa toisistaa. karhulasta oma kaupunki... www.kymikopla.tk
Kymikopla
11
2710
Vastaukset
- Ihan
Hahhhahhahh!
Pelkästään karhulan kanjoni on rakenettu sen takia ettei ohi ajavien tarvi katella sitä kurjuutta!
Paskempaa paikkaa saa maan päältä hakea kun joku helvetin kymi.
Tukehtukaa paskan hajuun!- Kalle Kanjoni
Se kanjoni on tehty sitä varte et kukaa Kotkalainen tai Haminalainen ei jää pyörii Ruhtinaitten alueelle!!
- Ihan
Kalle Kanjoni kirjoitti:
Se kanjoni on tehty sitä varte et kukaa Kotkalainen tai Haminalainen ei jää pyörii Ruhtinaitten alueelle!!
No voittehan te siinäkin luulossa elää.
Ehkä kannattaa lukea ;)
http://personal.inet.fi/koti/mkassi/Eagling.htm - Kymiläinen ikuisesti
Ihan kirjoitti:
No voittehan te siinäkin luulossa elää.
Ehkä kannattaa lukea ;)
http://personal.inet.fi/koti/mkassi/Eagling.htmMitäs shaittii toi nyt oli, jotaa läyhyttelee kotkaa... ei voi kyl ku ihmetellä että joku jaksaa jauhaa jostaa saarest... Toivottavast joku räjäyttää sillat ja pakottaa ne maailmasta irtaantuneet kateelliset apinat opettelee uimaa tai jopa soutamaa venettä... Kotka --- uuuu ---- uuuu ---- miä oon kotkast ja rakastan kokden imemist...
- Lahtelainen
Sunilan seutu,Mesikämmenen seutu,Helilä,Rauhala, minä muutan sinne kun täytän 50 vuotta.
- Kymiläisjamppa
Juuri sen ikäisiä siellä enimmäkseen asuukin.
- LAHTI 4EVER
Lahti on yhtä huono paikka ku niemi tai salmi. Lisäksi Lahes ei oo ees kanjonii ja haisevii Kotkalaisii kyläs!!
- iäkäs
Kymiläisjamppa kirjoitti:
Juuri sen ikäisiä siellä enimmäkseen asuukin.
Miksei sen ikäisiä saisi asua. Sen ikäisiltähän kaikki kotkan nuoretkin tuntuvat. istuu jossaa baareis jossaa kurarowels vaatteis ja on olevinaa jotaa david bechameit... oho, meil on seurahuone mennää kaikki sinne... joo, ollaa maailman kuuleimpii äijää ja saadaa kaikki naiset. Mut onhan se aika ikävää ku sit parrakkaat kymiläiset vaa vie ne naiset...
- Lord
LAHTI 4EVER kirjoitti:
Lahti on yhtä huono paikka ku niemi tai salmi. Lisäksi Lahes ei oo ees kanjonii ja haisevii Kotkalaisii kyläs!!
Sinähän se varsinainen Unto olet, minä olen Kotkalainen vitun hamppi. Kysykää Hodolta, tai Masalta!
- Vesitornin Unto Hamppi
Lord kirjoitti:
Sinähän se varsinainen Unto olet, minä olen Kotkalainen vitun hamppi. Kysykää Hodolta, tai Masalta!
Kysyin Hodolta, ja se vastas et Kotka haisee ja Masa oli samaa mieltä!
- onn
iäkäs kirjoitti:
Miksei sen ikäisiä saisi asua. Sen ikäisiltähän kaikki kotkan nuoretkin tuntuvat. istuu jossaa baareis jossaa kurarowels vaatteis ja on olevinaa jotaa david bechameit... oho, meil on seurahuone mennää kaikki sinne... joo, ollaa maailman kuuleimpii äijää ja saadaa kaikki naiset. Mut onhan se aika ikävää ku sit parrakkaat kymiläiset vaa vie ne naiset...
joki välis kirjottajaa kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474