Eli semmonen ongelma ois, että täytän tulevana elokuuna 18v, eikä silti minkäänlaista äänenmurrosta ole tullut. Ehkä ihan vähäsen ääni on muuttunut, mutta ei siis oikeasti madaltunut lähes ollenkaan, niin kuin sen kuuluisi.
Kaikki muut murrosiän muutokset, karvankasvu ym. on kyllä tullu, joten äänenmurros on ainut mikä "puuttuu". Pystyn myös tavallaan "vaihtamaan" ääntä, kun olen joskus kokeillut puhua matalammalta, niin se kyllä onnistuu ja kuulostan täysin normaalilta, äänenmurroksen läpikäyneeltä pojalta, mutta en pysty puhumaan silleen enempää kuin muutamia minuutteja, jonka jälkeen ääni palautuu takaisin kimeäksi. En pysty myöskään puhumaan kovin kovaa tai huutamaan, koska jos yhtäkkiä huudan, ääni "vaihtuu" huutamisen ajaksi matalaksi mikä sinänsä on hyvä, mutta kuulostaa varmaan tosi oudolta kun puhun normaalisti ihan eri korkeudelta.
Tietääköhän kukaan, onko äänenmurros jo tullut mulle ja pitäiskö vaan alkaa käyttää sitä ääntä vai pitäiskö sen tulla niin että aloittaessani puhumisen normiäänenvoimakkuudella, sieltä tulisi heti se matala ääni? Koska tällä hetkellä sieltä tulee siis se kimeä.
Vähän tuli sekava ja pitkä viesti, mutta ois kiva jos joku vastais. Asia on kuitenkin tavallaan aika outo just ton takia, että huutaessa ääni muuttuu jne.
Ja ei mitään trolleja tähän. Toki tän palstan tietäen niitä tulee 99 sadasta.
Ei äänenmurrosta 18 vuotiaana
Kohta 18v
3
509
Vastaukset
- uubeibebabyy
Sul on äänenmurros.
- Kohta 18v
Joka on kestäny sellai 4 vuotta? Aika hitaalta vaikuttaa :D
- Ei voi muuta kun nauraa!
No jos et usko tuota nii kuvittele et oot vaan piipittäjä joka ei oo saanu äänenmurrosta... Cmon... Oikeesti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100