joka on herrasmies viimeisen päälle.
takuulla osaa hommansa.eli tyydyttämisen.
puhelinmuistiossa jo 20 numeroa.
haku kuitenkin päällä joka päivä.
kiertelee koko suomen alueella työn mrkeissä.
hän on varattu,mutta käy vieraissa monta kertaa viikossa.
helekutin hyvä valehtelemaan.et tunnista,vaikka häneen tänään törmäätkin.
työkaveri sattuu olemaan juuri sellainen.
hirvittää vierestä seurata.mutta minä en oo se,joka hänen vaimolleen kertoo.
mitä mieltä miehestä......?
26
1717
Vastaukset
- pst, pst
ja niitä näyttää olevan nuo hakupalstat täynnä, ukkomiehiä hakemassa seksiseuraa. Mutta on naisissakin "vikaa" suostuessaan moiseen.
- Lilly
Ja puhdas??Yök.
- Anneli
tarttee tollasia miehiä.
Sanosin ettei ole pysynyt kehityksessä mukana.
Uskon enemmistön naisissa arvostavan miehessä enemmän pääkopan sisältöä kuin housunkopan.- pena
kun tämän paikan keskusteluja lukee. Tosin kai tänne kirjoittaa pääosin vaan tietynlaiset naiset
- Mies 50+
Mut eiks tyhjäpäät sovi toisilleen,antaa palaa vaan Suomihan on vapaa maa.Aika harvaa naista muuten mennään kulli edellä haastattelemaan,niille misukoille on taas oma nimityskin,sama se on miehilläkin,ehkä kuitenkin pikku eroilla.
- sepe
kyllä tuntuu naisia löytyvän ja takuulla useat niistä eivät välitä pätkääkään,onko mies varattu vai ei.tietenkään niitä ei paljoa ole,mutta hyvin laittavat itsensä esille.
toisaalta:molemmat ovat tyytyväisiä.
varsinkin,kun aviopuoliset eivät saa koskaan tietää. - Angiina
pena kirjoitti:
kun tämän paikan keskusteluja lukee. Tosin kai tänne kirjoittaa pääosin vaan tietynlaiset naiset
Pojat, pojat - takaisin lukemaan tämän palstan viestiketjuja. Nyt on tainnut kundeja kohdata massiivinen lukihäiriö... Naiset eivät ole täällä yhtään sen tyhjäpäisempiä kuin miehetkään, pikemmin päinvastoin. Minä otan kiitollisena vastaan jokaisen asiallisesti perustellun kommentin, joka nousee esimerkiksi omista kirjoituksistani. Niitä ei ole liiemmälti tullut.
- mun mielestä
Angiina kirjoitti:
Pojat, pojat - takaisin lukemaan tämän palstan viestiketjuja. Nyt on tainnut kundeja kohdata massiivinen lukihäiriö... Naiset eivät ole täällä yhtään sen tyhjäpäisempiä kuin miehetkään, pikemmin päinvastoin. Minä otan kiitollisena vastaan jokaisen asiallisesti perustellun kommentin, joka nousee esimerkiksi omista kirjoituksistani. Niitä ei ole liiemmälti tullut.
sulla ittellä on häiriö. Kirjoitusripuli.
- Anneli
Mies 50+ kirjoitti:
Mut eiks tyhjäpäät sovi toisilleen,antaa palaa vaan Suomihan on vapaa maa.Aika harvaa naista muuten mennään kulli edellä haastattelemaan,niille misukoille on taas oma nimityskin,sama se on miehilläkin,ehkä kuitenkin pikku eroilla.
Uskon vakaasti, että tuollaisten suhteiden taustalla on aina hyvin "epäkypsä" rikkinäinen ihminen.
- Ludmila
Näin on. Jos lukee juttuja täällä palstalla, niin katsokaas pojat vähän tarkemmin, ketkä täällä ehdottelee haluavansa naista. Uskon kyllä että monet miehet huumori mielellä kirjoittavat noita ehdotuksiaan, mutta me naiset olemme aika huumorintajuista porukkaa, että leikkiin voimme lähteä aina mukaan. En tiedä mitä pahaa jonkun mielestä on jutuissa ollut? Mun mielestä tosikkojen ei kannata tänne tullakkaan. Täällä on hyviä tyyppejä varsinkin naisissa. Mainittakoon mm. Forssan flikka, jonka murretta ja juttuja on hauska lukea.
- slobo
Ludmila kirjoitti:
Näin on. Jos lukee juttuja täällä palstalla, niin katsokaas pojat vähän tarkemmin, ketkä täällä ehdottelee haluavansa naista. Uskon kyllä että monet miehet huumori mielellä kirjoittavat noita ehdotuksiaan, mutta me naiset olemme aika huumorintajuista porukkaa, että leikkiin voimme lähteä aina mukaan. En tiedä mitä pahaa jonkun mielestä on jutuissa ollut? Mun mielestä tosikkojen ei kannata tänne tullakkaan. Täällä on hyviä tyyppejä varsinkin naisissa. Mainittakoon mm. Forssan flikka, jonka murretta ja juttuja on hauska lukea.
Kuten Kuosmanen sanoi: Venäjällä on kaikki muu paskaa ku kusi
- Angiina
mun mielestä kirjoitti:
sulla ittellä on häiriö. Kirjoitusripuli.
Myönnetään kirjoitusripuli... Ei siitä huolimatta tarvitse olla ilkeä, enkä nyt tarkoita itseäni. Minä pärjään kyllä. Minun on muutenkin nyt ihan pakko lopettaa vähäksi aikaa.
- mun mielestä
Angiina kirjoitti:
Myönnetään kirjoitusripuli... Ei siitä huolimatta tarvitse olla ilkeä, enkä nyt tarkoita itseäni. Minä pärjään kyllä. Minun on muutenkin nyt ihan pakko lopettaa vähäksi aikaa.
jos joku sanoo mielipiteensä ei sitä tartte heti leimata tyhmäks, lukutaidottomaks tms. Siitä seuraa yleensä kuitti.
Ihan kuin niillekin, jotka täällä esittää alempana, ettei tänne sais kaikki kirjoittaa, tosikotkin. Ihan yhtä hyvin kelpaa kuin "paskahuumorikin" - Angiina
mun mielestä kirjoitti:
jos joku sanoo mielipiteensä ei sitä tartte heti leimata tyhmäks, lukutaidottomaks tms. Siitä seuraa yleensä kuitti.
Ihan kuin niillekin, jotka täällä esittää alempana, ettei tänne sais kaikki kirjoittaa, tosikotkin. Ihan yhtä hyvin kelpaa kuin "paskahuumorikin"Luin uudelleen viestini (Lukihäiriö?), enkä ymmärrä, että olisin ketään haukkunut tyhmäksi ja/tai ääliöksi. Minusta "Penan" viesti on epäasiallinen, sillä siinä vihjaillaan, että tänne kirjoittelevat naiset eivät ole kovin "tasokkaita". Minulla ei ole halua nolata ketään.
- Ludmila
slobo kirjoitti:
Kuten Kuosmanen sanoi: Venäjällä on kaikki muu paskaa ku kusi
Ala sina suomen poika tai tytto ole noin rasisti.
Mina asu Venaja koko nuoruus. Ihminen siella kovin ystavallinen. Mina taida ehka muuttaa sinne takasi. Taalla ihminen kovin epakohteliaita. :=( - slobo
Ludmila kirjoitti:
Ala sina suomen poika tai tytto ole noin rasisti.
Mina asu Venaja koko nuoruus. Ihminen siella kovin ystavallinen. Mina taida ehka muuttaa sinne takasi. Taalla ihminen kovin epakohteliaita. :=(Sulle sopis duuniks esimerkiksi KGB:hen valvoon, että kuka saa kirjoittaa mihinkin ja mitä.
Nyt ollaan Suomessa ja täällä kun kirjoitellaan kaikki tällai ja jokapaikkaan.Sattuuko? - mun mielestä
Angiina kirjoitti:
Luin uudelleen viestini (Lukihäiriö?), enkä ymmärrä, että olisin ketään haukkunut tyhmäksi ja/tai ääliöksi. Minusta "Penan" viesti on epäasiallinen, sillä siinä vihjaillaan, että tänne kirjoittelevat naiset eivät ole kovin "tasokkaita". Minulla ei ole halua nolata ketään.
"Penan" kirjoitus on mielestäni hyvä. Sinun vastine taas kertoo enemmän omasta mielikuvastasi.
Vai lukihäirä? - Ludmila
slobo kirjoitti:
Sulle sopis duuniks esimerkiksi KGB:hen valvoon, että kuka saa kirjoittaa mihinkin ja mitä.
Nyt ollaan Suomessa ja täällä kun kirjoitellaan kaikki tällai ja jokapaikkaan.Sattuuko?Ei mina satu. Mina vahva nainen. Mina ei voi satuttaa kuin fyysisesti. Olen kokenut sen verran kovia elaman aikana. Alaka sina tytto tai poika ota tata elamaa turhan raskaasti. Luulin etta talla palstalla on sanan vapaus, mutta ei nakojaan olekaan. Ainoastaan jos on samaa mielta kun sina. :(
- slobo
Ludmila kirjoitti:
Ei mina satu. Mina vahva nainen. Mina ei voi satuttaa kuin fyysisesti. Olen kokenut sen verran kovia elaman aikana. Alaka sina tytto tai poika ota tata elamaa turhan raskaasti. Luulin etta talla palstalla on sanan vapaus, mutta ei nakojaan olekaan. Ainoastaan jos on samaa mielta kun sina. :(
että kaikki voivat tänne kirjoittaa, tosikotkin.
Minun mielipiteeni taas eivät liity millään tavoin sananvapauteen, muuten kuin siten, että voin niitä esittää.
Mielipiteesi on yhtä arvokas kuin minunkin. - Anneli
Ludmila kirjoitti:
sanoitko sä mua tosikoski, siinä vedit vesiperän.
- Sumppi-Ruusa
pena kirjoitti:
...mitä tarkoitat "tietynlaisilla naisilla" ?
- dipa
eronnut tuollaisesta paskasta ja olisin halukas tietaa sen PETTAMISESTA paaaljon aikaisemmin... 50 vaikeampi irrottautua. KEHOTAN - mene vaimon puhelle... tuskin sietaa siitä, tai mies tulee järkensä...
- amiliina
"Paha kun ei ole kenkään ihminen,
vain toinen on tyhmempi toista.
Paha on vain Katti Mattinen,
joka kakki kenkään Tattisen
- joka on hyvin Hygieeninen
eikä tuhmempi tonttua toista."
(E-L.Manner)
Taidetaan siis kaikki olla "jonkintyyppisiä" ... ja täällä me vaan silti ollaan jne ... semmoista se on tämä ihmisen elämä, t.tonttuliina - pullukka
no.Toisilla on tosiaan aivot jalkojen välissä....
- Tytteli
Oikeassa olet. Kerronpa yhden jutun. Mikä varmasti pitää paikkansa:
Noin 50v. mies meni lääkäriin ja kysyi lääkäriltä, että mikähän mua vaivaa, kun on päässä niin outo olo välillä. Oliskohan mulla ne miesten vaihdevuodet alkaneet. Siihen lääkäri, että ei se sitä ole. Se on vaan se järjen häivä joka sieltä välillä koittaa tulla esiin. - Mies 50+
Tytteli kirjoitti:
Oikeassa olet. Kerronpa yhden jutun. Mikä varmasti pitää paikkansa:
Noin 50v. mies meni lääkäriin ja kysyi lääkäriltä, että mikähän mua vaivaa, kun on päässä niin outo olo välillä. Oliskohan mulla ne miesten vaihdevuodet alkaneet. Siihen lääkäri, että ei se sitä ole. Se on vaan se järjen häivä joka sieltä välillä koittaa tulla esiin.Eikös se muuten ole sama missä ne aivot on,pää asia että jossain on,joskus tuntuu kyllä että viesti menee perille vasta kantapään kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3181413Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898