Vinkkejä vastaanotetaan
korkeakaunokirjallisista kirjoista,
jotka juuri nyt järisyttävät Telluksella maailmankirjallisuutta. Siis laittakaapas kaikki uudet kaunokirjat, jotka on ihan luettava, jotta pysyisi kärryillä.
En ole lukenut vielä sitä Knausgårdiakaan, mutta haitanneeko ? Eikös sitä ole tuhansia sivuja ja eikös se ole jo vähä niinko ohi?
Ai ei ole.
Onko muuten suomalaisia vastaavia jo tulossa ?
Mutta ihan oikeesti hei eniten lukisin
taidepläjäyksiä.
Onko niitä edes viimeisen parin vuoden aikana kirjoitettu?
Siis saa olla suomeksi kääntämättömiäkin, kunhan on englanninkielisiä eikä mitään japaniaa.
Kiitos!
kaunokirjoja
5
239
Vastaukset
- scarabaeus
aijoo
lauantai
kaikkihan on beatchilla- scarabaeus
ai kukaan ei ole närkästellyt kun olen näköjään kirjoittanut
beatchilla
mutta hei kuulkaas, laittakaas nyt niitä taidekaunokirjoja, sellaisia 300 sivuisia, että voin osallistua siihen kirjoituskilpailuun mikä nyt on näköjään meneillään ja pitänee olla jotenkin sitten todella sitä porvariston hillittyä charmia. Mutta miten osallistua, jos ei ole tiedossa kirjaa, josta voisin kopsata.
Huoh !
- Pupuboy
Ehdotan erästä runokirjaa. Kirjoittajan nimeä en muista, mutta kokoelman nimi on: Juokse pupu, juokse.
Ai scarabaeuskin on vielä maisemissa. Kiva. Toivottavasti saat hyviä vinkkejä. Mun pää ei toimi täysillä tähän aikaan vuorokaudesta. Öitä. :)
Kysehän oli siis tällä hetkellä maailmaa myllertävistä teoksista, ei välttämättä minun suosikeistani. Näillä reunaehdoilla: Haruki Murakamin "1Q84".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581101Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476