Vinkkejä vastaanotetaan
korkeakaunokirjallisista kirjoista,
jotka juuri nyt järisyttävät Telluksella maailmankirjallisuutta. Siis laittakaapas kaikki uudet kaunokirjat, jotka on ihan luettava, jotta pysyisi kärryillä.
En ole lukenut vielä sitä Knausgårdiakaan, mutta haitanneeko ? Eikös sitä ole tuhansia sivuja ja eikös se ole jo vähä niinko ohi?
Ai ei ole.
Onko muuten suomalaisia vastaavia jo tulossa ?
Mutta ihan oikeesti hei eniten lukisin
taidepläjäyksiä.
Onko niitä edes viimeisen parin vuoden aikana kirjoitettu?
Siis saa olla suomeksi kääntämättömiäkin, kunhan on englanninkielisiä eikä mitään japaniaa.
Kiitos!
kaunokirjoja
5
108
Vastaukset
- scarabaeus
aijoo
lauantai
kaikkihan on beatchilla- scarabaeus
ai kukaan ei ole närkästellyt kun olen näköjään kirjoittanut
beatchilla
mutta hei kuulkaas, laittakaas nyt niitä taidekaunokirjoja, sellaisia 300 sivuisia, että voin osallistua siihen kirjoituskilpailuun mikä nyt on näköjään meneillään ja pitänee olla jotenkin sitten todella sitä porvariston hillittyä charmia. Mutta miten osallistua, jos ei ole tiedossa kirjaa, josta voisin kopsata.
Huoh !
- Pupuboy
Ehdotan erästä runokirjaa. Kirjoittajan nimeä en muista, mutta kokoelman nimi on: Juokse pupu, juokse.
Ai scarabaeuskin on vielä maisemissa. Kiva. Toivottavasti saat hyviä vinkkejä. Mun pää ei toimi täysillä tähän aikaan vuorokaudesta. Öitä. :)
Kysehän oli siis tällä hetkellä maailmaa myllertävistä teoksista, ei välttämättä minun suosikeistani. Näillä reunaehdoilla: Haruki Murakamin "1Q84".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768