Mikä eteen?

jaskajokunen9

Mitä teen kun beclomet ei tehoa vaikka ottaa 4:sti päivässä?

8

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et silleen

      Ei tarvitse tehdä mitään "Beclomet Easyhaler on tulehdusta hoitava lääke, jota käytetään astman oireiden ennaltaehkäisemiseen. Se kuuluu kortikosteroidien lääkeaineryhmään.

      Beklometasoni EI pysäytä jo alkanutta astmakohtausta. Tämän vuoksi sinun on aina pidettävä mukanasi nopeavaikutteista keuhkoputkia avaavaa lääkettä (beeta2-agonistia)." Eli vaikuttaa myöhemmin ei heti, ihan kuin antibiootit ei ne heti vaikuta.

    • jaskajokunen9

      Ollut aika kauan käytössä että silleen, ja aluksi oli 2:sti päivässä mutta tuplasin 4 päivässä kun aamu oireiluun ei ole auttanut. Lisänä oli myös lääkäri kirjoittanut montelukast 5mg reseptin jos ei auta, mutta ei tuntunu kauhesti auttavan vaikka kuukauden kuurin söin. Mikä eteen? Mitä lääkettä kokeilla seuraavaksi? Onko seretide 10mg tehokas? Ja joo pitäis tehä tässä lähiaikoina se b-lausuntokin astmasta.

    • jaskajokunen9

      Korjaan siis onko singulairin 10mg tehokas..?

    • apuvaa82

      On se mulla ollut tehokas. (singulair 10mg siis)
      Jos sulla on astma huona voit ottaa avaavaa tarvittaessa.

    • jaskajokunen9

      Mutta mitä jos ei maito sovi, kun singulairissahan on jotain maitoa vähän?

      • Helppo parantaa:

        .............jatkuu.
        Alkuun
        * Vaihe 2. Mutta jos et pysty käyttämään rasvaista lehmän-maitoa:
        ””Lainaus alkaa: (Usein kysytty Probiootti-bakteereista)
        6. Kysymys:
        - Mistä minä noita mhb.ta sitten saan jos en voi käyttää rasvaista maitoa esimerkiksi laktoosi-intoleranssi n ja/tai maitoallergia n takia?
        Vastaus:
        - *)On eräs poikkeus jolla toimenpiteellä saatat kestää maitotuotetta: Tee kotiviiliä suoraan maitotilalta haettuun raakamaitoon, jolloin 24-tunnin hapattamisen jälkeen viilissä oleva Probiootti-bakteeri määrä on 256-kertainen aloitustilanteeseen nähden:
        Sivu avautuu uuteen ikkunaan, tai uuteen välilehteen:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=23
        *) Varoitus: Tätä toimenpidettä et saa tehdä jos sinulla on anafylaksian (=vakava allerginen reaktio) vaara!
        -Lainaus loppuu.”"
        Sivu avautuu uuteen ikkunaan, tai uuteen välilehteen:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=39
        - Jos et pysty käyttämään rasvaisia maito- ja/tai hapanmaito-tuotteita ollenkaan(katso edellinen kohta), niin ongelman voit ratkaista siten että syöt Probiootti-jauhekapseleita niin kauan (kuukausi….kuukausia!) että kestät maitotuotteita.
        - Saat mhb.t syömällä Probiootti-bakteereita kapselissa, jossa on kolme tärkeintä bakteeria 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteerit joiden saantisuositus on 3×2-miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk muut Probiootti bakteerit joita Probiootti(mhb)-tuote saa sisältää.”
        Alkuun
        Jatkuu..............
        Kokonaan linkissä:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/


    • Henna

      jaskajokunen9

      Varaa aika astmakontrolliin hoitavan lääkityksesi tarkistamiseksi.

    • Astmakaskaskas

      Ota avaavaa lääkettä ennen kortisonia. Jos ei auta niin ehdottomasti lääkäriin! Voi olla taustalla esimerkiksi bakteeritulehdus joka ei parane itsestään. Ja esimerkiksi itselläni ei pysy astman hoitotasapaino kunnossa ilman pitkäkestoisesti keuhkoputkia laajentavaa lääkettä, minulla on siis peruslääkkeenä seretide. Kannattaa myös tutkituttaa onko joku hoitamaton allergia taustalla, minulla astman hoitotasapaino alkoi pysyä parempana kun aloin syödä antihistamiineja läpi vuoden ja käytän kortisoninenäsuihketta maaliskuusta syyskuuhun flunssassa.

      Voimia! Astman kanssa ei ole aina elo kovin helppoa, toivottavasti sinulla on ymmärtävä lähipiiri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe