Eli tilanne on seuraava. Sain viime keväänä paikan Tampereen yliopistosta, mutta ilmoittauduin saman tien poissaolevaksi armeijan takia. Nyt intti alkaa pikkuhiljaa olemaan suoritettu ja pitäisi miettiä, miten käyttää kaksi kuukautta ennen opiskelujen alkua. Kesätöitä en ole saanut.
Onko mahdollista suorittaa jo kesällä opintoja, vaikka opintoja ei olekkaan vielä laisinkaan takana? Entä onko kurssien pakko olla omasta tutkinto-ohjelmasta? Minulla on siis paikka johtamiskorkeakoulun kauppatieteiden tutkinto-ohjelmasta. Voinko suorittaa kursseja hallintotieteiden/politiikan ohjelmista?
Kesätöitä kun en ole saanut, niin pitäisi saada jotain tekemistä kesälle. Myös opintotukea haluaisin saada jo kesällä. Ensiksi pitää varmaan ainakin maksaa jäsenmaksu, tehdä peruspalvelutunnus ja tilata opiskelijakortti yms.
Valaiskaa minua ja kertokaa omia kokemuksianne. Tuskin olen ainoa, joka aloittaa yliopisto-opinnot intin jälkeen "vanhana opiskelijana", vaikka käytännössä onkin uusi opiskelija...
Opiskeluiden aloittaminen armeijan jälkeen
5
456
Vastaukset
- efiojki
Ei ole. Pelaa vaikka pleikkaa ja urheile.
- tekemistä kesälle
Kai se on pakko. Tässä on vaan viimeiset viikot armeijassa ollu tällasta kivesten neppailua ja haluais päästä tekeenkin jotain. No 2kk tekemättä mitään 0-tuloilla voi olla ihan mukavaa...
- 2+3
Avoimessa voit suorittaa kursseja ja hyväksilukea ne opintojen aikana. Katsele useamman yliopiston tarjontaa, monessa voi aloittaa nonstoppina. Ainakin Jyväskylässä on hyvä tarjonta.
Opintotukea näihin opintohin et saa. - amanuenssi on se
Ota yhteyttä oppiaineesi amanuenssiin. Luulisi, että häneltä saisi asiallisempia vastauksia kuin Suomi24:stä. :) Itse en valitettavasti osaa auttaa sinua.
- 2+3
Kyllä nämä vastaukset ovat ihan asiallisia ja oikeita, varsinkin 2 3 laittama, joka olen siis minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772