Nokia Lumia 900

...

Joo elikkä oon ollu kauan uuden puhelimen tarpees ja nyt olis about 200e Lumioita myynnis niin haluaisin tietää vähän arvosteluita esim, hyviä ja huonoja puolia tai ihan mitä haluat itse sanoa.
Kiitän:)

18

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku..

Älä ainakaan ota lumiaa ne on ihan perseestä hajoo heti itelläni on ja se oli virhe ostos!

• Waxgerw

Kaikki Nokiat on paskoja. Osta mielummin joku Samsungin. Mullon Nokia ja se on 2kk vanha ja se on nyt jo hidas paska.

• Koira♥

Mull on Nokia, joka on yli 6v ja toimii vieläkin, kuin uusi!

• androidimies

älä osta ainakaan lumia 900 koska siinä on vanha käyttöjärjestelmä jossa uudet sovellukset ei toimi eikä tule saamaan päivityksiä

• mato peli.

olin ite joskus ihan nokia must tyyppi mut en kyl tänä päivänä sit kun eeden kännyn hommaan nii nokia hommaa. onhan se vaa niin että nokia on menneen talven lumia ja koko yritys tekee hidasta kuolemaa.

applea en myöskään osta, puhelin jossa omenan logo maksaa 90% puhelimen hinnasta.

samsung on varmaa kehutuin ja luotettavin malli tällä hetkellä, semmosen varmaan iteki hommaan joskus.

• sonyllämennään

samsung on ihan vitun yliarvostettu

• JOLLA (puhelin)
        sonyllämennään kirjoitti:

samsung on ihan vitun yliarvostettu

niin ja samsung otaa kosketus häiriöitä. osta jolla. se on melko neuraali vielä kun kukaan ei ole vielä juurikaan koittanut sitä.

• ...

Okei kiitoksia kaikille, itsekkään en hirveästi pitänyt ajatuksesta ostaa lumiaa, mutta ajattelin vielä kysyä täältäkin.

• Lumia iskunkestäväksi!

Nokia Lumia 800 on hyvä,
      mutta näyttö ei kestä. Jos tekisivät iskunkestävän puhelimen, niin se olisi paras ehdottomasti!!

• 44544

Samsung kannattaa ostaa. Tekee ihan kelpo laitteita tuohonkin budjettiin.

• tulevaisudessamsung

Mulla on ollu Nokia Lumia vuoden päivät ja täytyy sanoo, että oon pitäny, mutta vikoja ja korjuutuksia on ollut aivan liian paljon.. :/
      Oon kuullu, että monilla kavereilla sama juttu lumioiden kanssa.

• Nokiaan Tyytyväinen

Mä kirjotan tätä viestiä just nyt lumia 900:lla, joka on ollu mulla n.8 kuukautta ja pudonnu taskusta soralle ja asvaltille lukemattomia kertoja, ja kerran jopa järveen(!) ja toimii vielä virheettömästi. Nyt jos olisin hommaamassa uutta kännykkää niin harkitsisin uusia windows 8- puhelimia (620,820,920,tms).
      Toivottavasti tästä oli edes jotain hyötyä :D

• 920

Mulla on lumia 920, toimii kuin unelma! :3 rakastan tätä

• Apple <3

Ittelläni iphone 4s sanon vaa sen et kaikki kännyt jois on anrdoid käyttöjörjestelmä on ihan paskoja bugittaa 24/7 ja netti ei toimi

• androidimies
        Apple <3 kirjoitti:

Ittelläni iphone 4s sanon vaa sen et kaikki kännyt jois on anrdoid käyttöjörjestelmä on ihan paskoja bugittaa 24/7 ja netti ei toimi

android kokemuksesi perustuu varmaan museoandroid 2.1 ja 80€ samsungiin

• nokia (y)
        androidimies kirjoitti:

android kokemuksesi perustuu varmaan museoandroid 2.1 ja 80€ samsungiin

en pidä ite ollenkaan samsungeista. mielestäni ne on yliarvostettuja ja epäselviä. ittelläni on nokia asha 311 ja pudonnu 2 kertaa asfaltille, 2 kertaa lumihankeen ja n. 10 kertaa laminaatti tai laatta lattioille ja hyvänä on pysyny :D suosittelen nokiaa. Eikä tarvii tulla mitään sönkkää mun mielipiteist! Ne on vaan yhen ihmisen... Ja LG on kai kans ihan hyvä. Iphone on kai hyvä mutta näyttö menee rikki helposti ja ne on tosi kalliita ;(

• bestphone
        nokia (y) kirjoitti:

en pidä ite ollenkaan samsungeista. mielestäni ne on yliarvostettuja ja epäselviä. ittelläni on nokia asha 311 ja pudonnu 2 kertaa asfaltille, 2 kertaa lumihankeen ja n. 10 kertaa laminaatti tai laatta lattioille ja hyvänä on pysyny :D suosittelen nokiaa. Eikä tarvii tulla mitään sönkkää mun mielipiteist! Ne on vaan yhen ihmisen... Ja LG on kai kans ihan hyvä. Iphone on kai hyvä mutta näyttö menee rikki helposti ja ne on tosi kalliita ;(

Mulla lumia 720 ja ite tykkään suosittelen!

• höh9

mää aion ainaki hommata sen 720 tai sit sen 920.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      356
      3045
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1473
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1045
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe