Nokia Lumia 900

...

Joo elikkä oon ollu kauan uuden puhelimen tarpees ja nyt olis about 200e Lumioita myynnis niin haluaisin tietää vähän arvosteluita esim, hyviä ja huonoja puolia tai ihan mitä haluat itse sanoa.
Kiitän:)

18

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku..

Älä ainakaan ota lumiaa ne on ihan perseestä hajoo heti itelläni on ja se oli virhe ostos!

• Waxgerw

Kaikki Nokiat on paskoja. Osta mielummin joku Samsungin. Mullon Nokia ja se on 2kk vanha ja se on nyt jo hidas paska.

• Koira♥

Mull on Nokia, joka on yli 6v ja toimii vieläkin, kuin uusi!

• androidimies

älä osta ainakaan lumia 900 koska siinä on vanha käyttöjärjestelmä jossa uudet sovellukset ei toimi eikä tule saamaan päivityksiä

• mato peli.

olin ite joskus ihan nokia must tyyppi mut en kyl tänä päivänä sit kun eeden kännyn hommaan nii nokia hommaa. onhan se vaa niin että nokia on menneen talven lumia ja koko yritys tekee hidasta kuolemaa.

applea en myöskään osta, puhelin jossa omenan logo maksaa 90% puhelimen hinnasta.

samsung on varmaa kehutuin ja luotettavin malli tällä hetkellä, semmosen varmaan iteki hommaan joskus.

• sonyllämennään

samsung on ihan vitun yliarvostettu

• JOLLA (puhelin)
        sonyllämennään kirjoitti:

samsung on ihan vitun yliarvostettu

niin ja samsung otaa kosketus häiriöitä. osta jolla. se on melko neuraali vielä kun kukaan ei ole vielä juurikaan koittanut sitä.

• ...

Okei kiitoksia kaikille, itsekkään en hirveästi pitänyt ajatuksesta ostaa lumiaa, mutta ajattelin vielä kysyä täältäkin.

• Lumia iskunkestäväksi!

Nokia Lumia 800 on hyvä,
      mutta näyttö ei kestä. Jos tekisivät iskunkestävän puhelimen, niin se olisi paras ehdottomasti!!

• 44544

Samsung kannattaa ostaa. Tekee ihan kelpo laitteita tuohonkin budjettiin.

• tulevaisudessamsung

Mulla on ollu Nokia Lumia vuoden päivät ja täytyy sanoo, että oon pitäny, mutta vikoja ja korjuutuksia on ollut aivan liian paljon.. :/
      Oon kuullu, että monilla kavereilla sama juttu lumioiden kanssa.

• Nokiaan Tyytyväinen

Mä kirjotan tätä viestiä just nyt lumia 900:lla, joka on ollu mulla n.8 kuukautta ja pudonnu taskusta soralle ja asvaltille lukemattomia kertoja, ja kerran jopa järveen(!) ja toimii vielä virheettömästi. Nyt jos olisin hommaamassa uutta kännykkää niin harkitsisin uusia windows 8- puhelimia (620,820,920,tms).
      Toivottavasti tästä oli edes jotain hyötyä :D

• 920

Mulla on lumia 920, toimii kuin unelma! :3 rakastan tätä

• Apple <3

Ittelläni iphone 4s sanon vaa sen et kaikki kännyt jois on anrdoid käyttöjörjestelmä on ihan paskoja bugittaa 24/7 ja netti ei toimi

• androidimies
        Apple <3 kirjoitti:

Ittelläni iphone 4s sanon vaa sen et kaikki kännyt jois on anrdoid käyttöjörjestelmä on ihan paskoja bugittaa 24/7 ja netti ei toimi

android kokemuksesi perustuu varmaan museoandroid 2.1 ja 80€ samsungiin

• nokia (y)
        androidimies kirjoitti:

android kokemuksesi perustuu varmaan museoandroid 2.1 ja 80€ samsungiin

en pidä ite ollenkaan samsungeista. mielestäni ne on yliarvostettuja ja epäselviä. ittelläni on nokia asha 311 ja pudonnu 2 kertaa asfaltille, 2 kertaa lumihankeen ja n. 10 kertaa laminaatti tai laatta lattioille ja hyvänä on pysyny :D suosittelen nokiaa. Eikä tarvii tulla mitään sönkkää mun mielipiteist! Ne on vaan yhen ihmisen... Ja LG on kai kans ihan hyvä. Iphone on kai hyvä mutta näyttö menee rikki helposti ja ne on tosi kalliita ;(

• bestphone
        nokia (y) kirjoitti:

en pidä ite ollenkaan samsungeista. mielestäni ne on yliarvostettuja ja epäselviä. ittelläni on nokia asha 311 ja pudonnu 2 kertaa asfaltille, 2 kertaa lumihankeen ja n. 10 kertaa laminaatti tai laatta lattioille ja hyvänä on pysyny :D suosittelen nokiaa. Eikä tarvii tulla mitään sönkkää mun mielipiteist! Ne on vaan yhen ihmisen... Ja LG on kai kans ihan hyvä. Iphone on kai hyvä mutta näyttö menee rikki helposti ja ne on tosi kalliita ;(

Mulla lumia 720 ja ite tykkään suosittelen!

• höh9

mää aion ainaki hommata sen 720 tai sit sen 920.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe