Narsistin ominaisuudet

JonesHenry

Narsistin tyypillisiä ominaisuuksia;


A)Lahjakas, taiteellinen kaunis.


B)Tunnevammainen. Ei ymmärrä kuinka herkkiä toiset ihmiset ovat esim rumille kommenteille


C)Kuvittelee etteivät maailmankaikkeuden lait näin yleensäkään päde häneen.


Narsistinaisia yleensä puolistellaan hormonaalisilla vaihteluilla tai jotain vastaavaa. Mies narsisti on yleensä taiteellinen homo. Parempi kuin me kaikki muut.


Narsistin elämä koostuu toisten ihmisten manipulaatiosta. Näin narsisti saa muut ihmiset tekemään asioita omasta puolestaan. Pääosin oman perheen. Narsisti on aina automaattisesti uhri. Kukaan ei IKINÄ ole ollut niin suuri uhri kuin hän!


Aiemmin joskus "kultaisella kasarilla" elämä oli todella IHMEELLISTÄ, ja vain narsisti muistaa, kuinka ihmeellistä se kaikki todella oli, emme me muut! Me muut olemme unohtaneet, mutta vain narsisti muistaa! Vain narsistilla on mystinen taikalaatikko ullakolla täynnä "muistoja" menneestä ajasta. Kaikki jotka hylkäsivät narsistin olivat aina kylmiä ja tunteettomia. Eivät ymmärtäneet että hän on taiteellinen, kaunis ja herkkä. Hän särkyy kun häneen koskee vähän niinkuin posliini tai kristallimaljakko.


Narsisti muistaa vain ne "hyvät ajat" kun hän käytti toisia ihmisiä hyväkseen saadakseen mitä halusi. Hän muistaa sen "kultaisen kasarin" Mutta me muut olemme kyynisiä ja kylmiä. Me olemme unohtaneet ne "hyvät ajat" tyystin. Koska me muistamme ne hieman eri tavalla. Narstit rakastaa jenkkileffoja, lastenpiirrettyjä ja elokuvia, koska alitajuisesti hän ei kestä omaa julmaa maailmaa ympärillään. Narsisti on käytännössä pikku prinsessa ja prinssi, joka saa tai oikeammin IMEE vaikutteita leffoista ja televisiosarjoista! Paikoista jossa todellisuuden julmat lait eivät päde. Narsisti elää omassa maailmassaan maalaten tauluja tai tehden posliininukkeja. Maailmassa jonne todellisuuden julma kosketus ei ulotu. Me muut olemme olemassa vain täyttääksemme hänen käytännössä pohjattomat tarpeensa. Sitten kun me emme enää voi täyttää niitä, niin me SAAMME kuolla pois! Kun meistä on tullut liian väsyneitä, raihnaisia ja vanhoja. Sitten me SAAMME kuolla pois häntä häiritsemästä. Koska hän on...ERITTÄIN HYVÄ ELLEI TÄYDELLINEN!!!

http://www.youtube.com/watch?v=syy9J-yQZJQ

80

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei Itse oon Tuntenut Henkilökohtaisesti Taiteellisen Miehen , Ei Hän ollut narsisti eikä homo kuten Joku on Aimemmin kirjoittanut, että "Taiteelliset miehet ovat narsisteja ja homoja"

      Tuo Homo oli haukkuma sana peruskoulussa, kun Joku poika suuttu Toiselle pojalle jostakin kuulu tuo sana!( on minusta niin vasten mielistä Kuulla, tuota Nimittelyä( EI SAA ketään Nimitellä tuo Voidaan Katsoa Solvauksi, ja Kunnianloukkaukseksi Ja Näistä on Säädetty Rangaistus Rikoslaissa, ja Lakia Kuuluu Noudattaa.)

      Pitää Myös Muistuttaa, että on Olemassa,Yksityisyyden suojalaki , se on Perusturvalakia, Ja Yksityisyysyyden Suojaan Kuuluu ,immuniteetti, Tässä ei saa Olla Nimiä Eikä Mitään Kenenkään Henkilökohtaisia Asioita Ei saa Levitellä julkisesti eikä Muutenkaan.

      Niin kun Kerroin, että Tunsin Taiteellisen miehen, Hän ei ollut narsisti, Eikä se haukkumasana, Osoittautui vaan Petolliseksi.

      Enkä siitäkään rupea tässä avautumaan.

      • Anonyymi

        Taiteellisuus ei ole narsismille tyypillistä, vaikka voi olla taiteilijakin narsistinen.
        Perustelu: Moni taide vaatii kehittynyttä tunteiden käsittelyä, eikä narsisti siihen kykene.
        Jos taiteilija ei tee tunteellista taidetta, sitten ehkä voi helpommin olla.

        "poiuygtfdg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiteellisuus ei ole narsismille tyypillistä, vaikka voi olla taiteilijakin narsistinen.
        Perustelu: Moni taide vaatii kehittynyttä tunteiden käsittelyä, eikä narsisti siihen kykene.
        Jos taiteilija ei tee tunteellista taidetta, sitten ehkä voi helpommin olla.

        "poiuygtfdg"

        https://www.youtube.com/watch?v=3AbiYt6ADSk

        Tämän tyyppinen ihminen saa minut ajattelemaan, että hän varmaan kykenisi ymmärtämään tunnekokemuksiani, joita auttavissa puhelimissa mielestäni vääristeltiin

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=3AbiYt6ADSk

        Tämän tyyppinen ihminen saa minut ajattelemaan, että hän varmaan kykenisi ymmärtämään tunnekokemuksiani, joita auttavissa puhelimissa mielestäni vääristeltiin

        "poiuytrdfgh"

        Ne puhelut ei auttaneet kun mun mielestä he käsittelee tunteita vaikeemmin kuin minä itse ilma heidän outoja ideointejaan.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne puhelut ei auttaneet kun mun mielestä he käsittelee tunteita vaikeemmin kuin minä itse ilma heidän outoja ideointejaan.

        "poiuytrdfgh"

        Siis tavallaan koen joutuneeni heidän tunteidensa käsittelijäksi ja heitä on melkoinen joukko, joten kauhee taakka

        "poiujhm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tavallaan koen joutuneeni heidän tunteidensa käsittelijäksi ja heitä on melkoinen joukko, joten kauhee taakka

        "poiujhm"

        Ja he pääosin uskoo aika itsekeskeiseen olemassaolon ideointiin, eio mihinkään henkiseen

        "poiuygtfdg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja he pääosin uskoo aika itsekeskeiseen olemassaolon ideointiin, eio mihinkään henkiseen

        "poiuygtfdg"

        Sanoin viimeisessä puhelussa, että ok ehkä ulkokohtaisesti opettelen sen muiden kannattaman itsekeskeisyyden, mutta tavallaan vain näyttelen heille, mutta en kuitekaan muuta omia sisäisiä arvojani sellaisiksi.

        "poijuhgfh"


    • Anonyymi

      Yrittäkääpä googlettaa "poiun" nmimerkkiä. Ei onnistu, koska viestit on kirjoitettu Tor selaimella.

      • Anonyymi

        Hän spämmää satoja viestejä joka päivä näihin ketjuihin ja on ilmeisesti tehnyt niin jo vuosia. Joskus hän kysyy että tuleeko henkisesti huono olo kun lukee hänen viestejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän spämmää satoja viestejä joka päivä näihin ketjuihin ja on ilmeisesti tehnyt niin jo vuosia. Joskus hän kysyy että tuleeko henkisesti huono olo kun lukee hänen viestejään.

        https://www.youtube.com/watch?v=l1rV4kmUJko


        En minä semmosta kysy ja alan toteuttaa nyt tuon videon opetusta vähitellen.

        "poijhgfvbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=l1rV4kmUJko


        En minä semmosta kysy ja alan toteuttaa nyt tuon videon opetusta vähitellen.

        "poijhgfvbn"

        En pääse tyhmistä jutuista eroon niin kauan kun en kieltäydy kaikista tyhmistä keskusteluista

        "poijhgfgmj"


    • Anonyymi

      Yleismallinen leimaus.

    • Anonyymi

      Narsistin tyypillisiä ominaisuuksia on, että on epäonnistunut useista parisuhteista syyttää kaikkia entisiä uhrejaan narsisteiksi. Olettaa, että uusien uhrien tunnemaailman pitää olla samanlainen.

      Ennen narsisteja sanottiin seksuaalirikollisiksi, nyt ne syyttelevät itse lukuisia uhrejaan itsensä päällekäymisesestä narsisteiksi. Usein leuhkivat, että aina vain nuoremmat ovat muka kiinnostuneet heistä. Mikä viittaa vahvasti naailifodep. Useita perheitä perustanut ei useinkaan huolehdi riittävästi jälkeläisistään ja jättää näihin melkoisia traumoja vuosikymmeniksikin.

      Nykyään on sääntö,että media on täynnä narsisteja, eikä siellä enää näy tasapainoisia lähimmäisistään huoltapitäviä ihmisiä. Suurin syy miksi esim tv.stä tulee usean mielestä täyttä roskaa. Siellä olijat pitävät vain omaa hauskaa, katsojan pitää katsoa heidän hauskanpitoaan ja kutsua sitä viihteeksi, mitä se ei tietenkään enää ole katsojalle todellisuudessa.

      Yllättävän kätevästi uusia uhreja vainoavat narsistit silti kääntävät omat mielenterveys ongelmansa muiden kannettavaksi. Silloin ei tarvitse kuunnella uusia uhrejaan vaan voi leikkiä omat mielenterveys ongelmansa heidän syyksi .

    • Anonyymi

      Näissä mun luuriongelmissa on myös kysymys taiteilijaluonteeseen kohdistuvasta täydellisestä ymmärtämättömyydestä. Jos uskoisin heidän puheitaan, en edes voisi olla taiteilija. Siten he monet tuntuvat lähes vihamielisille, Kyllä taiteelliset käsitykseni kyseenalaistavat jotkin käsityksistään, kuitenkin nähdäkseni koska minä olen auttavan puhelimen soittaja eikä puhelimen vastaajan kuulu tuputtaa minulle ideologiinsa, nähdäkseni minun soittaessani heidän tulisi katsoa asioitani minun taiteilijuuteni kannalta, eikä jyrätä minua.

      "poikjhgfbnm"

      • Anonyymi

        Näin etenkin koska olen ikäänkuin virallisestikin taiteilija, minulla ei ole muuta ammattia eikä ole koskaan ollut ja kuulun taiteen alan ammattiliittoon.

        poiugtfdfgmj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin etenkin koska olen ikäänkuin virallisestikin taiteilija, minulla ei ole muuta ammattia eikä ole koskaan ollut ja kuulun taiteen alan ammattiliittoon.

        poiugtfdfgmj

        Heillä ei nähdäkseni ole oikeutta siellä puhelimessa ehdotella minulle sen kaltaisia apuja, jotka tuhoaisivat taiteilijuuteni. Etenkin pidän törkeänä psyykelääkkeiden ehdottelua anonyymista puhelimesta, kun ei minulle lääkäritkään ole sellaisia ehdotelleet, eivätkä sellaiset soveltuisi minulle koska sain jo aiemmin lääkeainereaktiosta (ei psyykelääke) väliaikaista outoa impulsiivisuutta, Psyykelääkkeet voisivat olla hyvin vaarallisia antaa minulle, en mahdollisesti kykenisi hallitsemaan käytöstäni sellaisten alaisena ja se olisi vakava riski . eikä minulla edes ole mitään sellaista vaivaa mihinkä niitä käytetään. Psyykelääkkeet tuhoaisivat luovuuteni sekä tanssitaiteilijan liikuntakykyni lopullisesti. Tanssitaiteilijuus vaatii herkkiä tunteita ja hienovaraista liikuntaa ja sellainen ei ole mahdollista jossain psyykelääkkeissä. Kellään ei ole oikeutta uhkailla ammattiani. "poijuhgfdfghbbh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä ei nähdäkseni ole oikeutta siellä puhelimessa ehdotella minulle sen kaltaisia apuja, jotka tuhoaisivat taiteilijuuteni. Etenkin pidän törkeänä psyykelääkkeiden ehdottelua anonyymista puhelimesta, kun ei minulle lääkäritkään ole sellaisia ehdotelleet, eivätkä sellaiset soveltuisi minulle koska sain jo aiemmin lääkeainereaktiosta (ei psyykelääke) väliaikaista outoa impulsiivisuutta, Psyykelääkkeet voisivat olla hyvin vaarallisia antaa minulle, en mahdollisesti kykenisi hallitsemaan käytöstäni sellaisten alaisena ja se olisi vakava riski . eikä minulla edes ole mitään sellaista vaivaa mihinkä niitä käytetään. Psyykelääkkeet tuhoaisivat luovuuteni sekä tanssitaiteilijan liikuntakykyni lopullisesti. Tanssitaiteilijuus vaatii herkkiä tunteita ja hienovaraista liikuntaa ja sellainen ei ole mahdollista jossain psyykelääkkeissä. Kellään ei ole oikeutta uhkailla ammattiani. "poijuhgfdfghbbh"

        Lahjakkuus, taiteellisuus ja kauneus ei ole mikään narsismin piirre


        "poijuhgfdfgb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjakkuus, taiteellisuus ja kauneus ei ole mikään narsismin piirre


        "poijuhgfdfgb"

        Kateellisen narsistin mielestä ehkä voi olla.

        "poiuygtfgh"


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=Gl8Jn0PMgJs

        Miten moraalifilosofia liittyy traumoihin


        "poiuhygtfdfg"

        moraalifilosofia nähdäkseni soveltuu oikein hyvin traumoja käsittelevään paikkaan ja nähdäkseni tulisikin kuulua sinne. vaikka he tällä hetkellä karttelevat sitä täysin.


        "poiuhgfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moraalifilosofia nähdäkseni soveltuu oikein hyvin traumoja käsittelevään paikkaan ja nähdäkseni tulisikin kuulua sinne. vaikka he tällä hetkellä karttelevat sitä täysin.


        "poiuhgfdfghj"

        Edeltävä video olisi erittäin tärkeä luuriväen katsoa kokonaan.

        "poijuhgfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edeltävä video olisi erittäin tärkeä luuriväen katsoa kokonaan.

        "poijuhgfdfgh"

        Pohjimmiltaan tuon videon kaltaisen viestin takia olen täällä nämä vuodet paasannut.


        "poiuhygfgbm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjimmiltaan tuon videon kaltaisen viestin takia olen täällä nämä vuodet paasannut.


        "poiuhygfgbm"

        https://www.youtube.com/watch?v=Gl8Jn0PMgJs

        hyvä video jos haluaa ymmärtää jotain traumoista paranemisesta uudelleen traumatisoimisen sijaan


        "poiuyhgtfdfcvb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=Gl8Jn0PMgJs

        hyvä video jos haluaa ymmärtää jotain traumoista paranemisesta uudelleen traumatisoimisen sijaan


        "poiuyhgtfdfcvb"

        sellainen uudelleen traumatisoiminen on paholaista, outo sana suomeksi, englanniksi ei kuulosta oudolle.

        "poiuygtfdfg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sellainen uudelleen traumatisoiminen on paholaista, outo sana suomeksi, englanniksi ei kuulosta oudolle.

        "poiuygtfdfg"

        mun mielestä siellä auttavassa puhelimessa on semmonen ongelma että usein tyhmin ajattelumalli ikäänkuin voittaa äänestyksen_


        poiuytgfdfgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä siellä auttavassa puhelimessa on semmonen ongelma että usein tyhmin ajattelumalli ikäänkuin voittaa äänestyksen_


        poiuytgfdfgh

        ja täydellinen kantaaottamattomuus" muuttuu luurissa moraalista luopumiseksi. hyvää ja pahaa, totta ja valetta ei mitenkään erotella-. pelottava paikka.

        poiuytgfdsfgb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja täydellinen kantaaottamattomuus" muuttuu luurissa moraalista luopumiseksi. hyvää ja pahaa, totta ja valetta ei mitenkään erotella-. pelottava paikka.

        poiuytgfdsfgb

        siksi olenm tullut tänne ottamaan kantaa

        "poiuytgfghbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksi olenm tullut tänne ottamaan kantaa

        "poiuytgfghbn"

        hajottaa semmonen luuri soittajalla entuudestaan olleen selkärangan tai ainakin pyrkii sen hajottamaan. ihan oikeesti tuntui kuin paholainen kuiskuttelisi siellä korvaan kaikkea huonoa että tee niin tai näin. ja siellä ilmeisesti on jonkin verran kannatusta narsistisille arvoille, joten asiani ei voi ratketa siellä


        poiuygtfdfgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hajottaa semmonen luuri soittajalla entuudestaan olleen selkärangan tai ainakin pyrkii sen hajottamaan. ihan oikeesti tuntui kuin paholainen kuiskuttelisi siellä korvaan kaikkea huonoa että tee niin tai näin. ja siellä ilmeisesti on jonkin verran kannatusta narsistisille arvoille, joten asiani ei voi ratketa siellä


        poiuygtfdfgh

        Puhutaan vaan siitä kelpaako minun rakkauteni. Vastataan: "Ni no riippuu siitäkin miten sen ilmaisee"
        Miksi minun vielä pitäisi ilmaista jotenkin täydellisesti niille jotka ei mitenkään ilmaise rakkautta minulle ?


        poiuytrdfgb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan vaan siitä kelpaako minun rakkauteni. Vastataan: "Ni no riippuu siitäkin miten sen ilmaisee"
        Miksi minun vielä pitäisi ilmaista jotenkin täydellisesti niille jotka ei mitenkään ilmaise rakkautta minulle ?


        poiuytrdfgb

        yritän kesän aikana saada vähän tanssitaitoa takaisin. Nuori muusikko antoi minulle luvan tehdä tanssivideon musiikkiinsa.


        poiuytrfdfgb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yritän kesän aikana saada vähän tanssitaitoa takaisin. Nuori muusikko antoi minulle luvan tehdä tanssivideon musiikkiinsa.


        poiuytrfdfgb

        Hei mun äiti on kiusannut minua pitkäaikaisesti tietäen kiusaavansa, ei kai aikuisten tätien ja setien mitenkään erityisesti tarvi semmosta toimintaa tukea ???


        "poiuygtfdfvgbg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mun äiti on kiusannut minua pitkäaikaisesti tietäen kiusaavansa, ei kai aikuisten tätien ja setien mitenkään erityisesti tarvi semmosta toimintaa tukea ???


        "poiuygtfdfvgbg"

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006524203.html

        En pääse lukemaan koko artikkelia

        "poiuygtfgbhn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006524203.html

        En pääse lukemaan koko artikkelia

        "poiuygtfgbhn"

        Oleellisin syy miksi minun ei pidä soittaa vanhemmilleni eikä auttaviin puhelimiin on se, että molemmille, jos heille kertoo mikä aiheuttaa minulle kauhukohtauksia, he tekevät minulle juuri sitä ja uudestaan ja uudestaan. Tuosta videosta ilmenee sekin miksi se ei ole oikein heidän tehdä minulle niin.

        "poiuhygfbn"

        https://www.youtube.com/watch?v=Gl8Jn0PMgJs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleellisin syy miksi minun ei pidä soittaa vanhemmilleni eikä auttaviin puhelimiin on se, että molemmille, jos heille kertoo mikä aiheuttaa minulle kauhukohtauksia, he tekevät minulle juuri sitä ja uudestaan ja uudestaan. Tuosta videosta ilmenee sekin miksi se ei ole oikein heidän tehdä minulle niin.

        "poiuhygfbn"

        https://www.youtube.com/watch?v=Gl8Jn0PMgJs

        vastaavia ihmisiä voi olla muitakin. Mutta nähdäkseni ei ole normaalia tehdä ihmiselle juuri sitä minkä tiedetään aiheuttavan hänelle kauhukohtauksia.


        "poiuhygfvgb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastaavia ihmisiä voi olla muitakin. Mutta nähdäkseni ei ole normaalia tehdä ihmiselle juuri sitä minkä tiedetään aiheuttavan hänelle kauhukohtauksia.


        "poiuhygfvgb"

        mutta kun jotkut niin oudosti käyttäytyvät, lienee viisainta pysyä heistä erossa.

        "poiujhgfdcfvb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kun jotkut niin oudosti käyttäytyvät, lienee viisainta pysyä heistä erossa.

        "poiujhgfdcfvb"

        Viisainta vain minun hakeautua kokonaan muiden uusien ihmisten seuraan kenen kanssa minun ei tarvitse keskustella koko aiheesta niin he eivät tule aiheuttaneeksi minulle kauhukohtauksiakaan

        "poiuhgfgbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisainta vain minun hakeautua kokonaan muiden uusien ihmisten seuraan kenen kanssa minun ei tarvitse keskustella koko aiheesta niin he eivät tule aiheuttaneeksi minulle kauhukohtauksiakaan

        "poiuhgfgbn"

        koska oikeastaan minulla ei edes ole muita vaikeuksia löytää seuraa kuin yhteys vanhempiini ja auttavaan puhelimeen ja kauhokohtaukset,

        "poiuhygfbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska oikeastaan minulla ei edes ole muita vaikeuksia löytää seuraa kuin yhteys vanhempiini ja auttavaan puhelimeen ja kauhokohtaukset,

        "poiuhygfbn"

        Muutoin kyllä tämmöinen luova ihminen aina jotain kivaa keksii.
        Arvelenkin tässä kiusaamisessa olevan mukana kateutta luovuudesta. Koska tosiaan sitä kautta tulee kivoja juttuja mitä ei muuten tulisi

        "poijuhgfbgn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=Gl8Jn0PMgJs

        Miten moraalifilosofia liittyy traumoihin


        "poiuhygtfdfg"

        Juuri noin olen ajatellut itsekin. Aika tyhjentävästi. Paljon on joutunut kummastelemaan konteksteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin olen ajatellut itsekin. Aika tyhjentävästi. Paljon on joutunut kummastelemaan konteksteissa.

        Todella mukavaa, että löytyy asiassa samanmielisiä.
        Itse olen nyt vahvasti sitä mieltä, että olen joutunut psykologisen pelin uhriksi siellä auttavassa puhelimessa, ja vieläpä todella typerän sellaisen...

        "poiuytfdfg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella mukavaa, että löytyy asiassa samanmielisiä.
        Itse olen nyt vahvasti sitä mieltä, että olen joutunut psykologisen pelin uhriksi siellä auttavassa puhelimessa, ja vieläpä todella typerän sellaisen...

        "poiuytfdfg"

        Heilä ei vieläpä vaikuta olevan aikomusta lopettaa sitä, joten parasta lienee vain pysyä poissa,

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heilä ei vieläpä vaikuta olevan aikomusta lopettaa sitä, joten parasta lienee vain pysyä poissa,

        "poiuytrdfgh"

        Katspoin myös videon emotionaalisesta riippumattomuudesta. En laita linkkiä tänne koska siinä on tulkinnanvaraisia kohtia. Viesti kuitenkin oli tie emotionaaliseen riippumattomuuteen on olla piittaamatta paskaakaan muiden näkemyksistä itsestään.


        "poiuhygtfdfg"


    • Anonyymi

      Elin tälläisessä suhteessa ja tässä on kiteytetty hyvin myös juuri oma kokemus narsistin kanssa elämisestä .

      Rankka kausi menneestä mutta onneksi elossa vielä 🙏

    • Anonyymi

      A)Lahjakas, taiteellinen kaunis.

      - En koe olevani noista mitään, päinvastoin olen lahjaton, ruma ja pahoinvoiva. Narsistinenkin koen olevani, koska muut ovat niin väittäneet. Imen muiden ihmisten kommentteja itseeni ja mietin liikaa mitä ovat minusta mieltä.

      B)Tunnevammainen. Ei ymmärrä kuinka herkkiä toiset ihmiset ovat esim rumille kommenteille

      - Muut tuntuvat olevan tunnevammaisia, kun ovat valmiita leimaamaan narsistiksi ja haukkumaan jo valmiiksi lyötyä vain koska on poikkeava ja omaa vahvoja mielipiteitä. Mutta kyllähän rumaa ihmistä saa varmasti loukata.

      C)Kuvittelee etteivät maailmankaikkeuden lait näin yleensäkään päde häneen.

      - Minuun pätee sillä tavoin, että kaikki paska tuuri osuu kohdalleni enkä voi ikinä voittaa, vaikka kuinka yrittäisin, siksi luovuttaminen tuntuu useinkin parhaalta vaihtoehdolta.

      "Narstit rakastaa jenkkileffoja, lastenpiirrettyjä ja elokuvia, koska alitajuisesti hän ei kestä omaa julmaa maailmaa ympärillään. Narsisti on käytännössä pikku prinsessa ja prinssi, joka saa tai oikeammin IMEE vaikutteita leffoista ja televisiosarjoista! Paikoista jossa todellisuuden julmat lait eivät päde. "

      - Eikö ihminen saa haaveilla paremmasta maailmasta, jossa ketään ei kiusata? Onko se narsistista? Julmuus pitäisi hyväksyä sen takia, että kaikki muutkin sen hyväksyvät? Arvoja ei saa olla?

      "Me muut olemme olemassa vain täyttääksemme hänen käytännössä pohjattomat tarpeensa. Sitten kun me emme enää voi täyttää niitä, niin me SAAMME kuolla pois! Kun meistä on tullut liian väsyneitä, raihnaisia ja vanhoja. "

      - Ihminen, jolla on vahvat mielipiteet ja oikeudentaju, ei suostu tekemään kuten häntä käsketään ja hänet leimataan täten narsistiksi. Vahvat persoonat ja narsistit ovat asia erikseen, mutta nykypäivän muotivouhotuksen vuoksi vahvaa luonnetta ja tempperamenttia ei enää ymmärretä. Vahvaluontoinen voi kyllä halutessaan ymmärtää muita ihmisiä ja olla hyvinkin empaattinen.

      • Anonyymi

        En oikein usko aidosti julmuutta vastaan olevan ihmisen olevan narsisti. Narsistit ovat julmia.


        "poijuhgfgbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko aidosti julmuutta vastaan olevan ihmisen olevan narsisti. Narsistit ovat julmia.


        "poijuhgfgbn"

        Jos ei ole julma ei mielestäni ole niin edes väliä vaikka olisi narsisti.

        "poijuhgfvbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole julma ei mielestäni ole niin edes väliä vaikka olisi narsisti.

        "poijuhgfvbn"

        Auttava puhelin on nähdäkseni julma. Jos ilmaisee jonkin asian loukkaavan sisintä, he tekevät sitä silti juuri sitä, yhä uudestaan ja jopa vuosia. Vaikka sanoisi, että tärisen, he eivät lopeta. Jos sanoo että pää ei kestä lisää kuormitusta, ihan pokkana kuormittavat lisää, Jos sanoo, että menee sekaisin jos ei puhuta totta, niin silti puhuvat mitä sattuu. Jos kertoo olevansa lääkeaineyliherkkä, ehdottelevat vaarallisia lääkkeitä. Jos kertoo, että kun kyseenalaistetaan vaikka puhuu totta, niin se heikentää yhteyttä itseen, niin kyseenalaistavat silti, jos kertoo mikä on itselle pahasta, ehdottavat sitä koko ajan jne jne jne'
        "poiuhgfdxcvbn"


      • Anonyymi

        Vahvat periaatteet ei ole narsistin piirre, eikä oikeudentajusta kiinnipitäminen. Eikä edes se että kulkee omia teitään kuuntelematta muita. Narsisti on emotionaalinen hyväksikäyttäjä, imee toisen emotionaalista energiaa tuottamalla tälle vaikeaa oloa, eräänlaista kiduttamista.

        "poijhgfcvfbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvat periaatteet ei ole narsistin piirre, eikä oikeudentajusta kiinnipitäminen. Eikä edes se että kulkee omia teitään kuuntelematta muita. Narsisti on emotionaalinen hyväksikäyttäjä, imee toisen emotionaalista energiaa tuottamalla tälle vaikeaa oloa, eräänlaista kiduttamista.

        "poijhgfcvfbn"

        Yrittävät auttavassa puhelimessa toistuvasti uskotella minulle, ettei ihmiset enää pidä kiinni mistään arvoista ja minunkin pitäisi oppia siihen. Tuo on se perusviesti ollut kaikki vuodet.

        "pojhgfcvbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittävät auttavassa puhelimessa toistuvasti uskotella minulle, ettei ihmiset enää pidä kiinni mistään arvoista ja minunkin pitäisi oppia siihen. Tuo on se perusviesti ollut kaikki vuodet.

        "pojhgfcvbn"

        Mutta siis ihan vaikka Youtube jne. paljastaa, etteivät kaikki ihmiset oikeasti ole sellaiselle tielle lähteneet, jotkut vaan luurissa kuvittelevat niin, kun eivät muusta tiedä.

        "poiuhgfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole julma ei mielestäni ole niin edes väliä vaikka olisi narsisti.

        "poijuhgfvbn"

        Minkä vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vuoksi?

        No minulle on ihan sama mitä joku on jos hän ei ole minulle julma.

        "poijhgfghm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulle on ihan sama mitä joku on jos hän ei ole minulle julma.

        "poijhgfghm"

        Tai jollei toiselle.

        "pojhgfvgbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jollei toiselle.

        "pojhgfvgbn"

        Ei mua se haittaa jos vaikka joku mies ihailee vain itseään eikä minua. Oikeastaan olisin mielestäni narsisti, jos haittaisi.

        "poiuhgfdzxcvb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua se haittaa jos vaikka joku mies ihailee vain itseään eikä minua. Oikeastaan olisin mielestäni narsisti, jos haittaisi.

        "poiuhgfdzxcvb"

        siis en kai mä nyt semmosta voi vaatia että jonkun toisen pitäisi ihailla minua. Ei tulis mieleenkään.

        "poijuhgfgbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulle on ihan sama mitä joku on jos hän ei ole minulle julma.

        "poijhgfghm"

        Mutta eikös se ole narsistista ajattelua? ”Kunhan minä vaan voin hyvin!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis en kai mä nyt semmosta voi vaatia että jonkun toisen pitäisi ihailla minua. Ei tulis mieleenkään.

        "poijuhgfgbn"

        Se on hyvä vaan jos ihminen pitää itsestään.

        "pojhgfcvb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä vaan jos ihminen pitää itsestään.

        "pojhgfcvb"

        Kun pitää itsestään antaa muidenkin pitää itsestään.

        "poijhgfvbn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pitää itsestään antaa muidenkin pitää itsestään.

        "poijhgfvbn"

        Ei ole riippuvainen muiden ihailusta. Silloin ei oikeastaan ole edes narsisti koska narsisti on riippuvainenm muiden ihailusta, joten oikeastaan mielestäni ei voi olla negatriivisesti narsisti, jos ei ole julma, vastuuton, valheellinenjne

        "poijhgfdfgb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole riippuvainen muiden ihailusta. Silloin ei oikeastaan ole edes narsisti koska narsisti on riippuvainenm muiden ihailusta, joten oikeastaan mielestäni ei voi olla negatriivisesti narsisti, jos ei ole julma, vastuuton, valheellinenjne

        "poijhgfdfgb"

        minä en yhtään ymmärrä ruikutuksia siitä millainen joku on jos hän ei ole tehnyt jotain petosta, julmuutta tms.

        "poijhgfgn"


    • Anonyymi

      Jekutetaanko kaikki sitten sairaanhoitoon terveydenhuollon nojalla. Vammaisuudestaan on pidettävä itse huoli.

      • Anonyymi

        Minua ainakin on yritetty jekuttaa sairaaksi uusilla tavoilla,
        Paras tapa pitää huolta mielenterveydestä lienee pysytellä poissa kaikista mielenterveysaiheisista keskusteluista, Ne ovat aivan mielipuolisia.

        "poijhgfdcvb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ainakin on yritetty jekuttaa sairaaksi uusilla tavoilla,
        Paras tapa pitää huolta mielenterveydestä lienee pysytellä poissa kaikista mielenterveysaiheisista keskusteluista, Ne ovat aivan mielipuolisia.

        "poijhgfdcvb"

        Mun mielestäni he aktiivisesti luovat mielenterveysongelmia mikä näyttää minulle käsittämättömän älyttömälle, En tule toimintaansa ikinä tajumaan, paras vaan pysyä poissa.

        "poijhugfdcfvgb"


    • Anonyymi

      ”Narsistinaisia yleensä puolistellaan hormonaalisilla vaihteluilla tai jotain vastaavaa. Mies narsisti on yleensä taiteellinen homo. Parempi kuin me kaikki muut.”

      Minun kokemukseni mukaan narsistinaiset ovat kovia ja hieman karskeja. Usein elämänkoululaisia tai huomionkipeitä. Pinnalliset arvot omaavia. Sdp: tä tai vihreitä äänestäviä. Osa uskovaisia.

      Narsistimies taas on kalliilla ja tehokkaalla autolla ajava, ehkä urheilullinen ja riskejä ottava. Pinnalliset arvot omaavia. Äänestää kokoomusta, keskustaa tai persuja. Osa uskovaisia.

      • Anonyymi

        Niin ja narsistinaiset äänestävät myös keskustaa. Riippuu sattuuko asumaan Raamattuvyöhykkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja narsistinaiset äänestävät myös keskustaa. Riippuu sattuuko asumaan Raamattuvyöhykkeellä.

        Minä en nyt enää emotionaalista energiaani jakele, en äidille, enkä auttavaan puhelimeen enkä venkuroille miehille.

        poijuhygfdfgb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en nyt enää emotionaalista energiaani jakele, en äidille, enkä auttavaan puhelimeen enkä venkuroille miehille.

        poijuhygfdfgb

        mitään ei tipu vaikka kuinka olis olevinaan narsistia ja psykopaattia

        poiuytfdfg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitään ei tipu vaikka kuinka olis olevinaan narsistia ja psykopaattia

        poiuytfdfg

        Alkaankin vain itseäni kehumaan kuinka olenkin heitä kaikkia erinomaisempi...heh.
        Soitin jo auttavaan puhelimeen, että pidän omia ajatuksiani itselleni kaikkein parhaimpina, vastaajaa se jo hieman kuulosti lannistavan

        poiuygtfdcfvb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaankin vain itseäni kehumaan kuinka olenkin heitä kaikkia erinomaisempi...heh.
        Soitin jo auttavaan puhelimeen, että pidän omia ajatuksiani itselleni kaikkein parhaimpina, vastaajaa se jo hieman kuulosti lannistavan

        poiuygtfdcfvb

        Kerron vaan kaikille kuinka mulle ainma ollaan tosi kohteliaita joka paikassa, niin sitten ne muutkkin haluaa olla, Ja itse asiassa ollaankin , kaikki naapurit ja kaupanmyyjät jne on kohteliaita. joku pappa puutarhastaan vielä kehui asuani.

        poihygfbnm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron vaan kaikille kuinka mulle ainma ollaan tosi kohteliaita joka paikassa, niin sitten ne muutkkin haluaa olla, Ja itse asiassa ollaankin , kaikki naapurit ja kaupanmyyjät jne on kohteliaita. joku pappa puutarhastaan vielä kehui asuani.

        poihygfbnm

        tommonen on ihan huijausta että uudeleentraumatosoidaan jsossain auttavassa puhelimessa loputtomasti. varmaan uskaltavat tehdä sitä kun tietävät sen olevan niin traumatisoivaa, etteivät usko kohteen koskaan selviävän rääkistä sanomaan että se on täysin älytöntä


        poiuygtfdfgb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tommonen on ihan huijausta että uudeleentraumatosoidaan jsossain auttavassa puhelimessa loputtomasti. varmaan uskaltavat tehdä sitä kun tietävät sen olevan niin traumatisoivaa, etteivät usko kohteen koskaan selviävän rääkistä sanomaan että se on täysin älytöntä


        poiuygtfdfgb

        He ei halua kuniisti sanoa että äitini toiminta on älytöntä. Noh minä sanon sitten että heidän kaikkien toiminta on älytöntä.


        "poijhgfdxscvb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei halua kuniisti sanoa että äitini toiminta on älytöntä. Noh minä sanon sitten että heidän kaikkien toiminta on älytöntä.


        "poijhgfdxscvb"

        Ei minun niille puhelinvastaajille tarvitse antaa semmosta egoruokaa, että he muka olisivat hyviä auttajia, vaikka eivät antaisi aitoa empatiaa, vaikka eivät uskoisi, jos heille puhuu totta, vaikka etäännyttäisivät soittajaa itsestään, vaikka ajaisivat soittajaa hekisesti alaspäin, vaikka uudellen trumatisoisivat hyväksymällä väärinkäyttöä-
        Ei he semmosta egoruokaa ansaitse oikeasti. Mitä niin erityistä he tuossa muka olisivat tehneet kuunnellessaan jotakuta töksäytellen jotain loukkaavia vastauksia ?

        poijuhgfdxcv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun niille puhelinvastaajille tarvitse antaa semmosta egoruokaa, että he muka olisivat hyviä auttajia, vaikka eivät antaisi aitoa empatiaa, vaikka eivät uskoisi, jos heille puhuu totta, vaikka etäännyttäisivät soittajaa itsestään, vaikka ajaisivat soittajaa hekisesti alaspäin, vaikka uudellen trumatisoisivat hyväksymällä väärinkäyttöä-
        Ei he semmosta egoruokaa ansaitse oikeasti. Mitä niin erityistä he tuossa muka olisivat tehneet kuunnellessaan jotakuta töksäytellen jotain loukkaavia vastauksia ?

        poijuhgfdxcv

        Ei kiinnosta enää äidistäni kelleen selittää mitään. keskustelut ovat aivan idiootteja joka tapauksessa.
        Hän toi minulle kukkasen jonka väri ei sopinutkaan itselleen. Hän kipitteli niin ees taas että tuntui että saa koko aika muistuttaa että pitää koronaetäisyyttä-.

        poiuyhgtfdfg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta enää äidistäni kelleen selittää mitään. keskustelut ovat aivan idiootteja joka tapauksessa.
        Hän toi minulle kukkasen jonka väri ei sopinutkaan itselleen. Hän kipitteli niin ees taas että tuntui että saa koko aika muistuttaa että pitää koronaetäisyyttä-.

        poiuyhgtfdfg

        olen tänään päättänyt etten kiduta itseäni enää ikinä yhdelläkään idiootilla keskustelulla kenenkään kanssa.,

        poiuytrdsdfgv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen tänään päättänyt etten kiduta itseäni enää ikinä yhdelläkään idiootilla keskustelulla kenenkään kanssa.,

        poiuytrdsdfgv

        narstien vaikea pelata ilman idiootteja keskusteluja.

        poiuytfdcfvgb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        narstien vaikea pelata ilman idiootteja keskusteluja.

        poiuytfdcfvgb

        inhoan suunnattomasti keskusteluja joissa ei ole mitään hyvää sisältöä

        poiuytgfdcfvgb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        inhoan suunnattomasti keskusteluja joissa ei ole mitään hyvää sisältöä

        poiuytgfdcfvgb

        viihdyn hyvin yksin, enkä tunne oloani yksinäiseksi, eikä minulla ole koskaan tylsää. on muitakin jotka viihtyy näin, kohtasin juuri lähistöllä toisen henkilön joka viihtyy elää kuten minäkin, voi meitä olla paljonkin. se puhelin vaan tekee kaikesta ongelman

        poiuygtfdgbn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viihdyn hyvin yksin, enkä tunne oloani yksinäiseksi, eikä minulla ole koskaan tylsää. on muitakin jotka viihtyy näin, kohtasin juuri lähistöllä toisen henkilön joka viihtyy elää kuten minäkin, voi meitä olla paljonkin. se puhelin vaan tekee kaikesta ongelman

        poiuygtfdgbn

        ihan käsittämätöntä että he ryhtyy auttavassa puhelimessa mukaan pelaamaan jotain narsisti psykopaattien kehittelemää mielen manipulointipeliä vuosiksi. Minua ei olisi muutoin ikinä onnistuttu, mutta kun aivosoluni olivat jumissa sen lääkeainereaktion takia, niin pääsivät sihen saumaan pelaamaan...

        poiuytgfdfgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viihdyn hyvin yksin, enkä tunne oloani yksinäiseksi, eikä minulla ole koskaan tylsää. on muitakin jotka viihtyy näin, kohtasin juuri lähistöllä toisen henkilön joka viihtyy elää kuten minäkin, voi meitä olla paljonkin. se puhelin vaan tekee kaikesta ongelman

        poiuygtfdgbn

        Provokaattori ihastui teksteihinsä niin, että talletti niitä kansiokaupalla. Juuri "poiju... näissä on aina allekirjoittajana. Uskoo olevansa tärkeä yhteiskunnallinen vaikuttaja. Siksi Tor selain on "tärkeä" työkalu.


    • Anonyymi

      No onpa hyvä että nyt tiedän sitten että narsisti tarkoittaa että on taiteellinen ja manipuloiva. Poistankin facebookista kaikki jotka harrastavat maalaamista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe