soneran nettitikku

tyhmä(kö?)

Olin tänään hakemassa soneran modeemitikun(?) elikkä nettitikun, ja merkki on Huawei E3276. Asensin se niin kuin ohjekirjassa sanottiin, ja laitoin pinkoodin jne. sitten siinä luki että pin koodin laiton jälkeen voi mennä parisen minuuttia sillä aikaa kun tikku etsii yhteyttä. mutta se ei vaan löydä, siinä on vaan x koko ajan eikä se muutu miksikään. eli ei tyylin löydä yhteyttä. ja tikku on 4G, mutta saa sen 3G ja 2G. olen kokeillut kaikkia, eikä vieläkään löydy yheyttä. olen kokeillut eri usb reikiin ja olen poistanut koko ohjelman ja asentanut uudestaan eikä vieläkään toimi!! olen lukenut soneran sivuilta vinkkejä miksi nettitikku ei toimi ja olen kokeillut miltei kaikkea.. mikä on vikana? vai onko vain joku yksinkertainen asia mitä en ole tajunnut tehdä?

3

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se menee

      Poista kaikki pin koodi kyselyt, vaikka puhelimessa jos ei muuten onnistu. Ja laita Soneran asetukset.

    • papan atk-tuki

      Saitko toimimaan? Saman ongelman kans täällä tapeltu jo kauan. Toimii ja ei toimi, sitten taas toimii. Yleensä vain 2G tai 3G. Soneralta sanoivat, että on varmaan tietokone rikki... Kas kun kuitenkin vanha 3G-tikku toimii aina ja varmasti (kun vaan jaksaa poistaa 4G-tikun asennuksen ja asentaa vanhan 3G-tikun uudestaan, muutaman kerran tätäkin testattu). Useasti asentaa ohjaimet uudestaan, kun rupeaa käyttämään. Liekö tikku kuitenkin susi?

    • Terve!

      Hieman oudolta kuulostaa, varsinkin kun oot jo kokeillut uudelleenasennukset sun muut jipot. Äkkiseltään tulee mieleen pari vaihtoehtoa. Joko tikku/sim-kortti on rikki tai sitten liittymä ei ole auki. Onko sulla mahdollisuutta testata SIM-korttia jossain toisessa laitteessa? Voitaisiin lähteä sillä liikkeelle ja saadaan vikaa hieman rajattua.

      Papan atk-tukea puolestaan neuvoisin laittamaan vikailmoitusta Omien Sivujen kautta, niin teknisen puolen kaverit pääsevät tutkimaan asiaa tarkemmin. Tämä vaikuttaa enemmän verkkoon liittyvältä probleemalta.

      Johannes@SoneraPartio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe