rauhallinen välittäjä ja talon myynti

taikarapu23

Heissan! Meillä mieheni kanssa myynnissä okt paraatipaikalla (ns. suosittu kaupunginosa).
Kyseessä rintamamiestalo jossa ollaan asuttu 10vuotta. Pinnat uusittu katto pellitetty ja vanhat tiilet poistettu, ikkunat ja uusi lautaverhoilu ja tontti lunastettu omaksi. Olohuoneessa, keittiössä ja eteisessä remontit tehty. Ylis ja kellari remppaamatta/melko alkper. kunnossa.
Salaojat tekemättä joka ilmenee lähinnä pitkillä rankkasateilla ja putkiremontti tulisi tehdä. nämä kaikki huomioitu hinnassa, eli jos normaali pyynti alueella n. 230 000e niin meillä 180 000e.

Itse ongelmaan: välittäjä myynyt viime elokuusta saakka ja mitään ei ole tapahtunut. Kävijöitä on n. 2-5 seur/kerta, mutta ei tarjouksia, kyselyitä, mitään!

Välittäjä ei ota yhteyttä, itse olen pari kertaa ottanut kun olen ehdottanut hinnan alennusta.
Välittäjä vetoaa siihen että taloustilanne on yleisesti ottaen tosi huono... vaikka olisikin, niin olisi mukavaa jos kuulisi vähän kommentteja tai muuta yht.ottoa.

Nyt ollaan alettu tekemään muutamat pikkurempat loppuun ja katsotaan tää kesä meneekö. Jos ei, niin varmaan pakko pitää tauko ja vaihtaa. Kurja homma, sillä pidän jollain tapaa välittäjästämme koska hän on rauhallinen ja pienemmästä firmasta kuitenkin mietin, onko välittäjämme liiankin rauhallinen?

2

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mösösös

Uskoisin ongelman olevan enemmän talossanne. Itse en rintamamiestaloa ottaisi edes ilmaiseksi.

• örkku

en usko että kyse on siitä, että on rintamamiestalo.
      nyt ei vaan omakotitalot liiku jostain syystä. tosin masentavan pitkä myyntiaika. mutta seuraan tuossa muutamia taloja jo useamman kuukauden ajan eikä nekään ole menneet. joten ostajat on nyt jossakin piilossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3847
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3179
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2854
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2722
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2423
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      43
      1941
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1215
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      86
      1171
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1119
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe