rauhallinen välittäjä ja talon myynti

taikarapu23

Heissan! Meillä mieheni kanssa myynnissä okt paraatipaikalla (ns. suosittu kaupunginosa).
Kyseessä rintamamiestalo jossa ollaan asuttu 10vuotta. Pinnat uusittu katto pellitetty ja vanhat tiilet poistettu, ikkunat ja uusi lautaverhoilu ja tontti lunastettu omaksi. Olohuoneessa, keittiössä ja eteisessä remontit tehty. Ylis ja kellari remppaamatta/melko alkper. kunnossa.
Salaojat tekemättä joka ilmenee lähinnä pitkillä rankkasateilla ja putkiremontti tulisi tehdä. nämä kaikki huomioitu hinnassa, eli jos normaali pyynti alueella n. 230 000e niin meillä 180 000e.

Itse ongelmaan: välittäjä myynyt viime elokuusta saakka ja mitään ei ole tapahtunut. Kävijöitä on n. 2-5 seur/kerta, mutta ei tarjouksia, kyselyitä, mitään!

Välittäjä ei ota yhteyttä, itse olen pari kertaa ottanut kun olen ehdottanut hinnan alennusta.
Välittäjä vetoaa siihen että taloustilanne on yleisesti ottaen tosi huono... vaikka olisikin, niin olisi mukavaa jos kuulisi vähän kommentteja tai muuta yht.ottoa.

Nyt ollaan alettu tekemään muutamat pikkurempat loppuun ja katsotaan tää kesä meneekö. Jos ei, niin varmaan pakko pitää tauko ja vaihtaa. Kurja homma, sillä pidän jollain tapaa välittäjästämme koska hän on rauhallinen ja pienemmästä firmasta kuitenkin mietin, onko välittäjämme liiankin rauhallinen?

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mösösös

Uskoisin ongelman olevan enemmän talossanne. Itse en rintamamiestaloa ottaisi edes ilmaiseksi.

• örkku

en usko että kyse on siitä, että on rintamamiestalo.
      nyt ei vaan omakotitalot liiku jostain syystä. tosin masentavan pitkä myyntiaika. mutta seuraan tuossa muutamia taloja jo useamman kuukauden ajan eikä nekään ole menneet. joten ostajat on nyt jossakin piilossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe