Sain matikasta L:n ja hain Ouluun matematiikan laitokselle. Eli pääsisin siis suoraan sisälle, mutta en ole saanut minkäänlaista kirjettä yliopistosta. Olisikohan pitänyt? Pääsykoe olisi maanantaina, pitääkö mun käydä tekemässä se??? Laitoin yhteishaussa ruksin kohtaan "teen pääsykokeen Oulussa". Pakkohan mun piti se valita, eihän voi olettaa että hakija tasan tietää minkä arvosanan saa matikasta ja että pääseekö suoraan sisään vai en.
Tiedän, hyvin ajoissa olen liikkeellä asian kanssa... Olen yrittänyt ottaa selvää, mutten mistään ole kunnon infoa löytänyt. Kiitän, jos joku voisi auttaa!
Matikan suoravalinta vs. pääsykoe, help!!! Kiire
3
301
Vastaukset
- mathemaatics
jos ei ole tullut kirjettä että ei tarvitse mennä kokeeseen niin sitten pitää mennä
- gggggt666
Eiköhän ne valinnat ilmoiteta kaikille yhtä aikaa -ainakin ennen oli näin. Pääsykokeisiinhan ei kutsuta, vaan halukkaat ilmaantuvat paikalle..
- mc.akkoser
Mulle tuli ne viime vuonna heinäkuun 5. päivän paikkeilla. Mulla oli sama ongelma kun hain Turun yliopistoon, koko kesä meni siihen kun mietin "Pääsenköhän, pääsenköhän, entä jos vaan en pääse, entä jos olisi pitänyt mennä kokeeseen?, ei herrajestas paperit myöhässä, miks???".
Ja nyt kun oon ollut vuoden, mulla menee kaikki ajat siihen ku mietin EI VITTU MILLOIN MÄ PÄÄSEN TÄÄLTÄ POIS?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026