Sain matikasta L:n ja hain Ouluun matematiikan laitokselle. Eli pääsisin siis suoraan sisälle, mutta en ole saanut minkäänlaista kirjettä yliopistosta. Olisikohan pitänyt? Pääsykoe olisi maanantaina, pitääkö mun käydä tekemässä se??? Laitoin yhteishaussa ruksin kohtaan "teen pääsykokeen Oulussa". Pakkohan mun piti se valita, eihän voi olettaa että hakija tasan tietää minkä arvosanan saa matikasta ja että pääseekö suoraan sisään vai en.
Tiedän, hyvin ajoissa olen liikkeellä asian kanssa... Olen yrittänyt ottaa selvää, mutten mistään ole kunnon infoa löytänyt. Kiitän, jos joku voisi auttaa!
Matikan suoravalinta vs. pääsykoe, help!!! Kiire
3
275
Vastaukset
- mathemaatics
jos ei ole tullut kirjettä että ei tarvitse mennä kokeeseen niin sitten pitää mennä
- gggggt666
Eiköhän ne valinnat ilmoiteta kaikille yhtä aikaa -ainakin ennen oli näin. Pääsykokeisiinhan ei kutsuta, vaan halukkaat ilmaantuvat paikalle..
- mc.akkoser
Mulle tuli ne viime vuonna heinäkuun 5. päivän paikkeilla. Mulla oli sama ongelma kun hain Turun yliopistoon, koko kesä meni siihen kun mietin "Pääsenköhän, pääsenköhän, entä jos vaan en pääse, entä jos olisi pitänyt mennä kokeeseen?, ei herrajestas paperit myöhässä, miks???".
Ja nyt kun oon ollut vuoden, mulla menee kaikki ajat siihen ku mietin EI VITTU MILLOIN MÄ PÄÄSEN TÄÄLTÄ POIS?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768