Olen ostanut käytetyn, ajettu 130tkm, Pajeron ja 4/5 vaihteella painaessani syöttöpolkimen "pohjaan" ja päästäessäni sen ylös, kuuluu takaa? vähäinen "lonksaus", ikäänkuin jossain olis väljää. Käsin vipuja ja vimpstaakeja heilutellessa ei väljyyttä tunnu. Mutta en toki takaa etteikö olisi. Kuuluuko ao asiaan ja on luonnollista voimansiirron välystä, vai onko tulossa isompi remppa voimansiirtoon.
Perä "lonksuu"
3
494
Vastaukset
- L-200
No niin.
Tästä on jo käyty keskustelua ja selvitelty asioita. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=585&posting=22000000003748952 , siinä uskonvahvistusta ensi hätään.
Mistäs hankit pajen kun noin niukat kilometrit on taulussa, tosin omallakin vasta "sisäänajo" menossa, 135 tuhatta ja sadat päälle ja hienosti menee mutta menköön :D.
Muista painaa rasvaa alustaan, alapalloniveliin ja kardaaniin, tekee hyvää kestolle.
Terveisin.
L-200.- Pajero 2.8 TDIC
Siellä oli hyvät jutut asiasta.
Tämä on se sama josta jo oli jossain vaiheessa tarinaa, eli Saksasta liikkeen tuoma ja minun Seinäjoelta hakemani. Muuten auton kunto voisi antaa vinkkejä, että kilometrit olisivat oikein... - L-200
Pajero 2.8 TDIC kirjoitti:
Siellä oli hyvät jutut asiasta.
Tämä on se sama josta jo oli jossain vaiheessa tarinaa, eli Saksasta liikkeen tuoma ja minun Seinäjoelta hakemani. Muuten auton kunto voisi antaa vinkkejä, että kilometrit olisivat oikein...No nyt selkenee :), muistan kyllä jutun.
Kuullostaa sille että olisit tyytyväinen ostokseesi, hyvä juttu se ja mikäs ollessa jos auto toimii hyvin ja jos tosiaan nuo kilsat pitää paikkansa ja vielä kun se muistaakseni oli paku niin helmen olet saanut, onnea autolle ja kuskille.
Sen verran utelen että joko on maasturi-kärpänen purrut ja nyt olisi autoon saatava lisää rompetta? Jos ei niin kyllä se kohta iskee ;D.
Jatkoja.
Terveisin.
L-200.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584