Onko jollain kokemuksia miten ovat kyseiset lääkkeet tehonneet finneihin. Kävin ihotautilääkärissä ja noihin anto reseptin. Ite oisin toivonu roaccutanii, mut ei antanu sitä. En kyllä edes pyytäny.
Tetralysal ja
2
845
Vastaukset
- marja
Ei ole skinoren auttanut mitään minulla. Käytin monta kuukautta, eikä mitään merkkejä että olis parempaan suuntaan iho mennyt. Minulla on rasvainen, epäpuhdas iho. Joskus tulehtuvia aknenäppyjä ohimoilla.
- apuva
olen kohta syönyt viikon päivät tetralysalia ja levittänyt iholle, lähinnä leuka-alueelle skinoreniä. olen huomannut että toiselta puolen leukaa finnit ovat hävinneet kokonaan:) oikealla puolella leukaa taas finnit kukkivat:( mulla iholääkäri totesi perioraalidermatiitin. onneksi siihen on lääkkeet, mutta voi kuulemma uusia. vähintään 6 viikkoa antibioottikuuri, maksimissaan 3 kk. noh, ehkä kaikki on sen arvoista että saa taas jälkeen sileän ihon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593