Piimää kahvin joukkoon

voi veljet!

Kävin Tallinnassa. Virolaiset ovat omituisia, kun kaatavat piimää kahvin joukkoon. Mustana join kahvini.

7

3126

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ObservatoreHki

Omituisin asia Virossa on se, että kokonainen maa on toisen maan eli Suomen elätti.

• mitäs tuosta

Ainahan ne on muiden kustannuksella lorvineet. Se on he ha "vauras selviytymis strategia". Kyllä oppii arvostamaan neuvostoaikaa tämän näiden "parinkymmenen vapauden vuoden" jälkeen.

• Meijeritsaneerattiin

Makuja on niin monenlaisia. Tuskin kukaan sentään sekoittaa hapupiimää kahviin.
      Itselläni oli parikymmentä vuotta sitten Virossa 18 lehmää, pakko oli auttaa siinäkin asiassa, koska alkoholin (salaviinan) kulutus pyrki kasvamaan ja maidon kulutus vähenemään.
      Nykyään ovat suunnanneet viinan myyntiä meille päin.

• tyhmiä ovat

Luuleehan nämä idiootit Suomelta ja EU:lta tulevilla rahoilla elämistä "vauraudeksi".

• Me hyvinvoivat

Virolaisten on pakko yrittää, hakeutua töihin meille Suomeenkin. Sosiaaliturva ei ole niin hyvä kuin sosialistisessa Suomessa, missä ei ole pakkotöitä tehdä, vaan terveetkin ihmiset voivat hakea rahaa luukuilta.

Hieno juttu että on vielä jossakin kansoja joilla on työnhaluja. Siitä on kauan kun meillä Kekkonen muisteli että Suomessa on ihmisiä, jotka ovat ahneita työlle. Nyt mieluummin teetetään muilla ja katsotaan itse sivusta. Ja maksetaan kotitalousvähennyksestä.

• Anonyymi

itse juon kahvini soija piimä sekoituksella tehdystä kahvista

• Anonyymi

Siellä ne istuu eli sittaa ja nostaa bensanhintoja, joista ottavat omaan pussiin 43 senttiä per litra. Tietenkin vain niistä, jotka maksetaan käteisellä. Sama saatanan JUUTALAINEN HUORA, joka itseään JUUTALAISEN KUNINGATTAREKSI tituleeraa on siellä taas seurueineen, joka on:
      afaminos judean
      etanainen judean
      kolmotos judean ja
      siiliperkele judean.

Samat paskapäät häädettiin vuonna 1983 Snellun grillistä, koska kassavaje oli tasan 500 euroa päivässä. Sama homma ravintoloissa: Robert´s, Neste Kannelmäki (vittu taas, jo kuudes kerta kyykielellä.

HULLU ÄMMÄ se on, pelkkä juutalaisen ohjelmoiva HUORA, jonka en anna myydä itselleni YHTÄÄN MITÄÄN! Näin ikkunasta ja HÄIVYIN IKIAJOIKSI KANNELMÄEN NESTEELTÄ, on Keravaa lähempänäkin paikkoja, kuten Tuusniemen Shell ja Puijon Neste. NIIHIN ET TULE!
      Samanlaisia ovat:
      Näyttelijäntie asukas, joka luulee kuolleen tyttärensä olevan MISSI. Se myös luulee olevansa missi-tyttärensä itse. Kookaupan nanna (P-HAAGA), Alepan sasse ja JUUTALAINEN HOMO NIMELTÄÄN REINO PAPPINEN (näyttää ihan natsien reijo piispaselta).

Syökää paskaa. Syöt paskaa! Se on käsky, jonka kiroan vartaloosi, vittu!

Siinä teille juutalaisparvi, josta juorusi vakiokapakkanne naama: hare.

Seuraavat eivät enää lähde eloisina Vahtermäen tielle tai Salakanadaan.
      georgis hansis janckovic
      adertan cecily mechaus
      dinos abarleigh naborgh
      dorlethan inakhis fabio

ja ryhmistä:
      georges
      tallas
      hassis
      homot
      pääkyy
      litulöntykset
      EKY
      solomotos
      seven
      g.schröderists
      eine judeanschor
      antoniusis
      anthonis
      varis-rääpäle

Teen teistä LINTUTOLPPIA, jossa linnut syövät teiltä silmät päästä. ALUEENA: koko maailma, näen joka vitun tolpan Puijontornista, kun te ette edes näe PUIJON SAVUA eli SMOG-TENATOUS-GREEN-POISONOUS.

epäterveisin,

Edward Raven.
      (TGDM!)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      66
      1050
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      752
    3. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      40
      736
    4. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      149
      716
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      72
      687
    6. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      655
    7. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      75
      611
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      580
    9. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      197
      543
    10. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      111
      537
    11. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      530
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      480
    13. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      47
      442
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      435
    15. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      81
      426
    16. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      64
      416
    17. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      102
      394
    18. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      393
    19. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      392
    20. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      23
      383
    Aihe