Naishierojat! Rehellisesti, ajatteletteko seksiä hieroessanne

miten on

Siis jos suht hyvännäköinen uros on hierottavana?

25

6598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hierojanainen vm-82

      Taitaa ne miehet siinä pöydällä miettiä yhtä ja toista, kun silmät pilkahtelevat ja juttu on aika usein varsin levotonta...

      Hieroja pitää kädet ja ajatukset kurissa, vaikka joskus hymyilyttääkin ;D

    • Ei ajatella

      Ei ajattele.Hieroja pitää kädet ja ajatuksensa kurissa.

      • Eikös se

        nyt ole ihan normaalia, että mielessä saattaa käydä "sekin", ainakin normaalilla heteronaisella... :)

        Mitäs kummallista siinä on?


      • En ajattele
        Eikös se kirjoitti:

        nyt ole ihan normaalia, että mielessä saattaa käydä "sekin", ainakin normaalilla heteronaisella... :)

        Mitäs kummallista siinä on?

        Ja sekin on normaalia ettei seksi käy mielessä,vaikka on normaali heteronainen.
        Eihän siinäkään ole mitään kummallista.


    • ihme porukkaa

      Siis mitä hittoa? Mistä te toisten ajatukset tiedätte? Ihan kumma käsitys ihmisillä, että ajatukset olisivat yhtä kuin teot! Haloo!

      Kyllä minä varmasti ajattelisin, jos olisi sopusuhtaisesti lihaksikas hierottavana, vaikka en hieroja olekaan. En nyt varmaan koko aikaa, mutta varmasti saattaisi käydä mielessä ajatukset hänen kanssaan seksistä. Tämä ei tosin näkyisi teoissani (tai ammattitaidossa) millään tavalla!

      Luulin tosiaan että ihmisillä olisi vähän vilkkaampi mielikuvitus.

    • Vino katse

      On jo toi näkökyky näin yli 6-kymppisenä hierojana niin heikko, ettei sitä enää erota onko siinä hierotettavana kunnon kolli vaiko tavallinen ukonturjake. Pakaroita kun jyystää, niin voipi tulla mieleen, että ostaisikos ruokakaupasta porsaanpyllyä vaiko jauhelihaa. Kysymykseen vastaten: Ei rupia hormoonit jylläämään!

    • Miksi pitäisi?

      Kyllä toisten ajatukset ainakin arvaa jos ei välttämättä tiedä.Minä en todellakaan
      ajattele seksiä oli sitten minkälainen mies tahansa.

      • Mistä ihmeestä?

        Sanopa että mistä ne ajatukset sitten voi arvata? Oot kyllä hassu!


    • Tyto etela

      Mina ole ulko maa tyto ja ma mieti ku on noori mees mika han on mite teke sita hyva ja on huva kuli ja ma ana koeta pilu ja pista kasi meehe mulkule ja runka jos se halu. Kaiki halu. Ma saa raha.

    • Naishierojatar 46v

      Kyllä se on rehellisesti tunnustettava että tulee seksi mieleen kun hieroo komeeta urosta ja huomaa kuinka alkaa sen aluspöksyissä pullottamaa melko iso jöötti, ja alkaa tehdä mieli panoa, vaikka sitä kotona saankin tarpeeksi ja vielä sivukeikoilla silloin tällöin vieraissa.

      • A5iaka5

        Oletteko koskaan päässeet saamaan / antamaan ns. intiimimpää hierontaa, in action, vai onko jäänyt vain ajatuksen asteelle..??


      • Toinen naishieroja32
        A5iaka5 kirjoitti:

        Oletteko koskaan päässeet saamaan / antamaan ns. intiimimpää hierontaa, in action, vai onko jäänyt vain ajatuksen asteelle..??

        Olen monet kerrat runkannut miesten kyyrrpiä, hieronut munapusseja, imuttanut mulkkujaan ja antanut nuolla wittuanikin kun on pyydetty sekä pari kertaa noussut kullin varaan satulaan ja antanut kyydit. Toisella kertaa mies tarjosi maksua ja älysin ruveta rahastamaan. Nyt nussinkin pyydettynä hyväkyrpäisten uroiden kera. Hinnat 50-150€ pano.


    • Tyytyväinen mies 74v

      Minä mies kirjoitan naishierojani puolesta, koska hän on ulkomaalainen eikä itse osaa eikä kehtaakaan varmasti tänne kirjoittaa. Tämä viehättävä kiinatar runkkaa minua ilmaiseksi kokovartalohieronnan bonuksena, koska hän katsoo sen lisän kuuluvan palvelukseen. Hän ei pyydä siitä mitään lisäkorvausta, mutta olen hälle heittänyt euron pari tippiä.

    • halpaa

      missä maassa noin halpaa.

      • Tyytyväinen mies 74v

        Suomessa, stadissa.


    • mies hieroja

      itsekin käynyt taikku hierojilla ja kun sivu työnä hieronta tehnyt niin on tehty puolin ja toisin hierontaa aivan normi kaavan mukaan.

    • höh!12

      Joo piti taas sairaiden sekoittaa tämäkin ketju.

    • Hyi yök yök

      Niimpä sairaiden pitää sekoittaa tämäkin ketju.Oksettavaa nuo runkkaus ja
      muut jutut.

    • kokemuksen ääni

      Kyllä ammattilainen hieroja oli sitten mies tai nainen, ajattelee töitä tehdessään asiakkaan lihasongelmia ja niihin oikeaa yksilöllistä ratkaisua. Ei ehkä päällimmäisenä ole seksi mielessä. Tosin JOS asiakas sattuu olemaan hyvännäköinen, voi mielssä käväistä jotain muutakin, mutta se saa jäädä ajatuksen tasolle. Ikinä ei tulis mieleen lähteä mukaan esim asiakkaan ehdotuksiin. Se on pian hyvän ammattilaisen maine mennyt, jos sortuu kaikenmaailman seksityöhön. Pieni flirttailu ei sen sijaan ole pahasta vaan varsinkin vaikutisten asiakkaiden kanssa ihan ok.
      Klassiseen hierontaan ei kuulu genitaalien hierominen, ne hoidelkoon kukin kotonaan. Tosin ihmisessä on paljon eroottisia alueita, joita hieroja käsittelee. mutta otteet ovat erilaisia, joten yleensä ne eivät kiihota. Joskus hermotus tekee kuitenkin tepposet, ja miehillä saattaa ns ottaa eteen. Ammattilaisena en kuitenkaan kiinnitä asiaan sen kummempaa huomiota, vaan keskityn työhöni. Erään kollegan kanssa tästä kerran juteltiin ja todettiin, että jos sitten "vahinko käy" niin pitää vaan olla tyytyväinen itseensä, että asiakas rentoutui hyvin.

      • 123456789999999

        Hyi s*****a! ja olet olevinas ammattilainen - "vahinko" in my ass!!!!


    • Jong Thien Hesa

      Ma ole ulki.o maa tutto ja ma hieroo mita asika puuta ja ota raha aika muka ja ma risu itse ko asika puuta ja ma ime ja runka ja anta nuolta pilu ja nusi ko asika puuta ja se kuulu hirontaa. Ja ma saa raha huve.

    • Omalla vastuulla

      Asiakas meneekin omalla vastuullaan noihin ulkomaan tyttöjen paikkoihin. Niissä ei ole mitään vakuutusta, jos sattuu jotain...

    • Matkoja varoen M54

      Ne kiihtyy helepostikka ja voivatten kiimasa purra mulukun poikki niin kun kävi yhelle miehelle Viipurissa hilijan. Saivatten sairaalassa ommeltua kullin kii ko nainen oli sen mulkun patkän sylykässy petille. Säily Vatasen pojan henki mut veren siirron sai.

      • lisää tälläistä

        Kiitos matkoja varoen!
        Tämä oli sitten niiiin hauska juttu että tästä riittää hupia koko loppuviikoksi! : D


    • Omalla vastuulla

      ei tainnu vakuutus korvata..... :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe