Heips kaikki! Tietäisikö joku kertoa mistä johtuu että avomaan kurkuistani tuli "piikkisiä" siis kuorita kasvaa "piikkejä" mitä liikaa tai mitä liian vähän ?kiitos kaikista vinkeistä t.aloittelija puutarhuri :) ps kurkut kasvoi kohopenkissä muovin alla
"Piikkiset kurkut"
7
7956
Vastaukset
- NE..
avomaankurkut on luonnostaan piikkisiä, et ole tehnyt mitään väärin!
- Sari m
Semmosia ne on, rapsuttele tavallisella veitsellä piikit pois, kuori ja maista. Ovat muuten ihania, kun viipaloi ja ripottelee sekaan ihan vähän suolaa ja reilummasti tillisilppua...
- Anonyymi
Miten säilöttäessä. Otatteko piikit pois?
- Kasvattelija
Mulla tuli kurkuista viimevuotista piikkisimpiä. En tiedä mistä johtuu. Käsiin oikein koskee kun kurkuja irroittaa.
Maku oli alussa aika karvas, nyt tulee hyvän makuisia. - Anonyymi
Samoin oli piikikäs, mut ah niin maukas kurkku ja lisää tulee. Kuorin sen, seuraavasta kurkusta pitää veitsellä puhdistella piikit.
- Anonyymi
Isän kanssa kun avomaankurkkuja viljeltiin niin alkusadon kurkut oli piikkisiä mutta sadon loppupuolella oli pulleampia ja piikittömiä, varsinkin jos olivat saaneet sadetta enemmän.
- Anonyymi
Ihan asiaa tämän ikäisen aloituksen nostaminen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086