Olen 20-vuotias nainen ja olen alkanut haaveilla hieman vanhemmista miehistä, noin 28-35 vuotiaista. Haluaisin hirveästi omakseni sellaisen kokeneemman, turvallisen miehen ja parisuhteen, jossa voisin tätä miestä helliä niin paljon kuin haluan. Sinänsä parisuhdetta minulla ei ole vielä ollut ja sellaisesta nyt haaveilen tällaisen miehen kanssa. Kuitenkin monet sellaiset sopivan tuntuiset miehet ovat jo naimisissa tai muuten vain kyllästyneitä naisiin, ainakin nuorempiin sellaisiin ja ehkä myös alkoholisoituneita ovat nämä miehet. Vieraita vanhempia miehiä on niin vaikeaa lähestyä missään, koska he ovat niin kaikkitietäviä ja heitä pitää vain katsella kunnioittavasti etäisyyden päästä, koska he ovat ELÄMÄÄ NÄHNEITÄ MIEHIÄ. Haluaisiko joku keskustella rakentavasti kanssani tästä aiheesta, kenties samanlaisia tunteita omaavat naiset tai sitten vanhemmat miehet joilla nuorempi nainen? Nuoremmista miehistä en jostain syystä vain välitä, he kun ovat usein ihan erilaisia kuin vanhemmat, jo parisuhteessa olleet miehet.
Voih...
9
1324
Vastaukset
- XXXXX
Meikäläinen lähestyy kohta kolmen-neljänkympin väliä ja poikamiehenä olen aina viihtynyt muutamaa satunnaista suhdetta lukuunottamatta.
Nyt kolmenkympin ylitettyäni olen havainnut aika ihmeellisiä kontaktin yrityksiä naisten,vai pitäisikö sanoa tyttöjen,taholta.
Pikkutytötkin kikattaa kioskeilla ja kaupoissa ja vähän isommilta,18-20 vuotiailta,tulee välillä sellaista flirttiä, että olotila on lievästi vaivautunut.
Kyseessä on kuitenkin tälläinen tavallinen karvainen äijänköriläs,kaukana mistään mallityypistä.Pari kertaa on pitänyt ravistaa itseään todellisuuteen,ettei nyt ihan 15 vuotta itseään nuorempaan loisi mitään suhdetta ja yrittänyt pysyä vain tervehdys/hymyily-asteella.
Kaipaavatko jotkut nuoret naiset jonkinlaista isänkorviketta vai mistä on kyse?
Seksuaalisesti harva parikymppinenkin tyttö on kokemuksesta päätellen ja puheistaan huolimatta melko kokematon eli kyse on jostain muusta turvan? hakemisesta.- Neiukka
Kyllä se varmasti on jonkinlaista turvan hakemista, ehkä on ollut jotenkin etäinen isä meillä tällaisilla naisilla tai jotain. Mutta miksi kolmikymppiset miehet elää mieluummin yksin kuin jonkun nuoremman naisen kanssa, onko se jotenkin häpeällistä??
- koittanut
Neiukka kirjoitti:
Kyllä se varmasti on jonkinlaista turvan hakemista, ehkä on ollut jotenkin etäinen isä meillä tällaisilla naisilla tai jotain. Mutta miksi kolmikymppiset miehet elää mieluummin yksin kuin jonkun nuoremman naisen kanssa, onko se jotenkin häpeällistä??
Olen 32 vee mies ja seurustelin 23vee ikäisen tytön kans. En olisi ikinä uskonut mutta se aiheutti närää, varsinkin kavereiden tyttöystäviltä (saman ikäisiä kuin minä). Se oli sellasta seläntakana puhumista ja mun tytön mollaamista. Häntä ei otettu mukaan yhteisiin harrastuksiin ja aina vaan arvuuteltiin koska hän jättää mut. Miespuoliset kaverit eivät kiinnittäneet ikäseikkaan juurikaan huomiota.
Aluksi en uskonut tyttökaveriani kun hän jutteli mulle näitä juttuja. Aikani tilannetta seurattuani ei auttanut kun alkaa uskomaan. En oikein käsittänyt tilannetta, koska omasta puolestani olin "sujut" asian kans enkä todellakaan hävennyt suhdettani. Mut kai se niin on, että kun ei aivan sovi yleiseen muottiin niin aletaa katsoa hiukan karsaati. - neiti24
koittanut kirjoitti:
Olen 32 vee mies ja seurustelin 23vee ikäisen tytön kans. En olisi ikinä uskonut mutta se aiheutti närää, varsinkin kavereiden tyttöystäviltä (saman ikäisiä kuin minä). Se oli sellasta seläntakana puhumista ja mun tytön mollaamista. Häntä ei otettu mukaan yhteisiin harrastuksiin ja aina vaan arvuuteltiin koska hän jättää mut. Miespuoliset kaverit eivät kiinnittäneet ikäseikkaan juurikaan huomiota.
Aluksi en uskonut tyttökaveriani kun hän jutteli mulle näitä juttuja. Aikani tilannetta seurattuani ei auttanut kun alkaa uskomaan. En oikein käsittänyt tilannetta, koska omasta puolestani olin "sujut" asian kans enkä todellakaan hävennyt suhdettani. Mut kai se niin on, että kun ei aivan sovi yleiseen muottiin niin aletaa katsoa hiukan karsaati.Jep!
Voin ymmärtää tuon tunteen. Siis minulla ja miehellä ei ole kuin reilut neljä vuotta ikäeroa, mutta sattuipa tapahtumaan niin hauskasti, että kolmekymppinen nainen ihastui mieheeni. Panetteli minua sitten oikein olan takaa, että millainen pikkulikka jne. Että mies tarvitsee kunnon naisen. No eipä se mihinkään kehkeytynyt. Mutta kenties hän koki, että hänen on alistettava minut älyllään, kun ulkoiset avut eivät riittäneen. Sinun tilanteessasi varmaankin nuo kavereiden naiset ovat kokeneet tämän sinun naisesi uhkana!=kateutta?
Itse olen aina ollut hyvin "pikkuvanha" ja fiksu tyttö. Itsekään en voisi ajatella seurustelevani oman ikäiseni kanssa (poikkeuksia toki voisi olla), koska en halua olla kenenkään äiti ja katsella vierestä, kun joku keskenkasvuinen mies kamppailee vielä kasvukipujensa kanssa ja etsii itseään. (siis en tietenkään halua yleistää, mutta tuntuu että joka toisella ikäiselläni sinkkumiehellä on jokin sitoutumiskammo tai muu vastaava. Myös ylenpalttinen juoksentelu joka viikonloppu eri naisen sängyssä on aika tavallista. Oltiin varattuja tai ei.)Joten ei kiitos, mieluummin olen miehen kanssa, joka on juoksunsa juossut, omaa elämänkokemusta ja älykkyyttä!Joka ei pelkää sanoa ei kavereilleen kun on kaljoitteluillasta kyse, vain ettei leimautuisi tossun alla olijaksi jne.
Minä olen mieluummin miehen kanssa, joka rakastaa naiseuttani ja herkkyyttäni. Joka keskustelee kanssani ihan oikeista asioista ja jonka maailma ei kaadu siihen, jos tyttöystävä tuleekin raskaaksi. on siis periaatteessa kypsä myös isäksi ei minulle vaan lapselle.
Siinä muutama ajatus.:) - XXXXX
Neiukka kirjoitti:
Saattaa olla,mutta kyllähän vaikkapa 18-vuotias on mielestäni hiukan liian nuori 35-vuotiaalle miehelle.
Tietysti ainahan poikkeuksia on.
Vaikka tytöt on viisi vuotta henkisesti kehittyneenpiä kuin ikäisensä pojat,ei kuitenkaan 18-kesäinen,ainakaan suurin osa,ole vielä kokonainen aikuinen.
Taidanpa olla hieman vanhanaikainen näissä asioissa,en ole esimerkiksi ikinä erityisemmin välittänyt ns.yhden yön suhteista.
Toisaalta,jokainen tehköön omat johtopäätöksensä,minä en ainakaan ole ikinä läheisiäni niistä moralisoinut,ja millä oikeudella niitä kukaan voisi,
sillä se on kahden ihmisen välinen asia,ei kenenkään muiden. - M30
minäkin!?!? Katseita saa joiltai ~15 vuodesta ylöspäin olevilta tytöiltä!?? Tosin enhän ikää tiedä, mutta arvioin!
Kerran linja-autossa pysäkiltä tuli istumaan 5 tyttöä (16~17v) viereiselle riville ja teekse. Ne kun rupes kovaan ääneen puhumaan kokemuksistaan vanhemmista miehistä, yritin siinä muka lehtee lukea ja olla "kuuntelematta", mutta kyllä mua huvitti niiden jutut. Mietin siinä että, kuulisivatpa keskustelunsa 10v jälkeen ;) "Nuoret jätkät ne on vaan pikkupillujen perään, mulla oli kerran 24v jätkä, mut oli se oikeesi jotain 27" heh heh!
No.. nuorin nainen on ollut mulla 23v, mutta kyllä voisin alkaa seurustella semmoisen ~20v tytön kanssa jos se muuten vaikuttaa kypsältä.
- mun miehen
se on just tollanen.
tietty yksi probleema sillä on monta lasta mun kanssa ja elatusmaksut tulevat vähentämään sun ja sen elämän materiaalisia iloja.
joten mieti vielä!- leena
totta, haluatko joskus tyttö omistuasunnon ja omia lapsia? tollanen omaa ne jo- paitsi erotessa joutuu yleensä vuokralle. kannattais tossa iässä perustella perhettä oman ikäisen kanssa.
sit kun eroot 40 vee- etit sen vanhemman uuuuhhhh- miehen.
voit antaa nitron siemensyöksyn jälkeen ettei kupsahda.
- Anna
Hei!
Saat munkin miehen, 33-v. Hyvä ja kunnollinen. Turvallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073