Leiriltä karkaaminen

piece&love

Eli niiqu lukee, mut on pakotettu kahex viikox tämmöselle nuortenleirille Lappeenrantaan. Vanhemmat pakotti mut tänne etten hengais mun bf:n kaa, koska mun vanhemmat ei tykkää siitä. Mä vihaan näitä tanttoja täällä, kaikki likat on just semmosia ihihihiIHQlissuja tai bimboja jotka kaikki haukkuu mun vaatteita, hiuksia, kaikkee mitä teen.. Pojat semmosia tavallisia hevarilettejä ja ilkeitä nörttejä, ohjaajat semmosia perusvittumaisia jotka stalkkaa koko ajan mitä teen. Ne on mun tyylin perusteella päättäneet, että mä oon joku ONGELMANUORI joka ei puhu mitään ja jos puhuu niin yxsanasia vastauksia, joka
kuuntelee nappiksista SOPIMATONTA musiikkia (ilmeisesti nuorten pitäis kuunnella fröbeleitä tai tuttihupia xD) jne..
_Mut on viskattu samaan huoneeseen pervobimbon, ikenörtin ja ruutuhevarin kanssa, ja ruutuhevari yrittää iskee mua koko ajan.. Äsken se möyhi mun tissejä vaikka sanoin että ei kiinnosta. Se suuttu ja uhkasi raiskata mut.._
Tämmöstä täällä. Eli haluisin karata.. Tää leiri on jossain leirikeskuksessa keskellä hiekkakenttiä, ja se on ympäröity verkkoaidalla. Tääl on joqu valvoja, joka pitää portin eessä vahtia yöllä (xD).. Valvojalla on myös talonnurkkaan kytkettynä saksanpaimenkoira. Asun stadis täält lähtis sinne junia joka päivä ihan säännöllisesti. Tulin tänne junalla. En vittu ois tullu jos oisin tienny millasia ihmisiä täällä on..
Mutta. Ideoita miten voin karata..? Please help me!!!

52

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli? Todennäköisesti. (kiipeä verkkoaidan yli kun silmä välttää)

• piece&love

No kiitos. Se verkkoaita on korkea ja SIITÄ EI VOI KIIVETÄ yli. Ja mitä kiksejä mä saisin tämmösessä asiassa trollaamisesta?? Hermanni tekisitkö itse niin? _ja tosiaan, aita on korkee ja se valvoja vartioi sen mökistä sitä aitaa ja porttia_ Enkä todellakaan ala kaivaa mitään
        tunnelitunnelia sen ali.. xD Mitä vittua mä teen?

• Usko tai älä -Helpoin on karata päivällä

• Ilmoita raiskausuhkauksesta poliisille. Pääset ainakin eroon ahdistelijasta ja todennäköisesti sinutkin viedään pois. (vaikka uskonkin edelleen tämän olevan trolli)

• ErNuGirl4ever

Voi Piece Piece Piece.... Mitkä hajoamiset aiheutitkaan mulle tolla körttihevarikundin lähentelyllä xDDD

Muru pieni... Vedä sitä kundia pataan... Tai kasseille xDDD siis herranjumala mä nauran! Voit myös selostaa sille Mertaranta-tyyliin että mimmonen surkimus se on verrattuna sun omaan kundikaveriin. Sen ilme ois niin ihana nähä! Taivas varjele!
      Saman voit tehä niille lillilissuille... Mä oon sillei aika hämmentävä, kun näytän niin angstiselle, mutta mun sanavarasto mm. pienimielisten paskiaispimujen haukkumiseen on niin monipuolinen, ettei mulle yleensä urputeta;3 mulkoilet vaan niitä säälivästi takasin. Jos niitten päät kolauttais yhteen niin aivosolut vaan ropisis käytönpuutteessa korvista ulos!
      ja kukkahattutätejä riittää aina (ja se on aina vituttavaa)...

Jos mä nyt karkaisin niin parhaimmassa tapauksessa marssisin suoraan portista ulos yms... Tai tekisin jtn muuta outoa...

Mikä oikeus niillä on pitää sua vasten tahtoa tai viiä sun känny? Paskaleiri suoraan sanottuna! Miks sä sinne jouduit? D:

• piece&love

xD Joo mun porukat laitto mut sinne, koska niitten mielestä mun beeäffä on mulle sopimaton tyyppi (ihan normi mukava ja hauska poika se on, ja bonuksena vielä komeakin (muiskisxD)) ja etten mä juoxis sen kaa kylillä koko kesää (HeSa=kylä). Ja eihän mun ois sinne pakko ollu mennä, mutta mutsi anto käteen rahaa ja junalipun ja sano että tonne hilpaset ja siellä sen puoltoista viikkoa kökit. Tän leirin tarkotus on ilmeisesti "kertoa nuorille elämästä ja oikeista tavoista elää. Jumala Kaikkivaltias auttaa teitä. Meikit, kännykät, itsemurhamusiikki ja rööki (no ok en ees polta:)) ovat ankarasti kiellettyjä. Jos joku näistä nuorista siihen syyllistyy, niin hän palakoon helvettiä nuoleskelevissa liekeissä.."-leiri. Tiivistettynä: nämä nuoret täällä ovat henkisesti epätasapainossa ja kaipaavat hirveätä henkistä ruoskintaa ja kidutusta parannuskeinona=nuori joutuu luopumaan luurikapulastaan.
        _On todennäköstä että musta tulee nörttikörttimörttiverttihippihissukka tän leirin jälkeen, sen verran rankat aivopesu toiminnot näillä on.. (puistatus..)_
        BTW ehkä mä karkaan näyttävästi! Niiqu ernu sanoit niin kävelen ulos itsevarmana suoraan pääporteista xD Selostan vaikka oman pakomatkani kaikille.. "Nyt tulee laitaa pitkin piece syöttää.. Portti aukeaa ja taivas varjele mikä vauhti kun piece juoksee kohti asemaa perässään ikenörttien, bimbolissujen ja raiskaajahevarien vana! Leirinohjaaja pitelee, mutta piecen onnistuu kikata kohteeseen.." xD oon selvästi univajeinen.. Hyvää yötä. Yritän nukkuu täällä raiskaajien, nörttikörttiverttien ja ihkulissujen kanssa kerrossängyssä.

• juzojj
        piece&love kirjoitti:

xD Joo mun porukat laitto mut sinne, koska niitten mielestä mun beeäffä on mulle sopimaton tyyppi (ihan normi mukava ja hauska poika se on, ja bonuksena vielä komeakin (muiskisxD)) ja etten mä juoxis sen kaa kylillä koko kesää (HeSa=kylä). Ja eihän mun ois sinne pakko ollu mennä, mutta mutsi anto käteen rahaa ja junalipun ja sano että tonne hilpaset ja siellä sen puoltoista viikkoa kökit. Tän leirin tarkotus on ilmeisesti "kertoa nuorille elämästä ja oikeista tavoista elää. Jumala Kaikkivaltias auttaa teitä. Meikit, kännykät, itsemurhamusiikki ja rööki (no ok en ees polta:)) ovat ankarasti kiellettyjä. Jos joku näistä nuorista siihen syyllistyy, niin hän palakoon helvettiä nuoleskelevissa liekeissä.."-leiri. Tiivistettynä: nämä nuoret täällä ovat henkisesti epätasapainossa ja kaipaavat hirveätä henkistä ruoskintaa ja kidutusta parannuskeinona=nuori joutuu luopumaan luurikapulastaan.
        _On todennäköstä että musta tulee nörttikörttimörttiverttihippihissukka tän leirin jälkeen, sen verran rankat aivopesu toiminnot näillä on.. (puistatus..)_
        BTW ehkä mä karkaan näyttävästi! Niiqu ernu sanoit niin kävelen ulos itsevarmana suoraan pääporteista xD Selostan vaikka oman pakomatkani kaikille.. "Nyt tulee laitaa pitkin piece syöttää.. Portti aukeaa ja taivas varjele mikä vauhti kun piece juoksee kohti asemaa perässään ikenörttien, bimbolissujen ja raiskaajahevarien vana! Leirinohjaaja pitelee, mutta piecen onnistuu kikata kohteeseen.." xD oon selvästi univajeinen.. Hyvää yötä. Yritän nukkuu täällä raiskaajien, nörttikörttiverttien ja ihkulissujen kanssa kerrossängyssä.

Nyt hajos xDD

• piece&love
        juzojj kirjoitti:

Nyt hajos xDD

NYT VITTU RIITTI!!!!!!! Joku kyrpiääliö oli piilottanut mun tyynyn alle röökiä kun olin pihalla, ja siivooja oli vaihtanut lakanoita ja löytäny röökiaskin ja kiikuttanu sen leiribossille ja nyt mä oon ihan lirissä!!! Ne soitti kotiin että mun huoneesta löytyi röökiä!! En ees polta. Paskaa koko tavara. Mutta eihän nää leijat sitä usko.
        _Mut kun saan sen saatanan kuivankesänoravan kiinni joka on tän takana, sen kassit ja niska muuten kärsii!!! Ja jos se vitun körppihevari on tämän pikku kolttosen tehnyt, leikkaan sen sukupuolielimen keittiösaksilla irti!!!!!!_
        En saatana oo täällä enää päivääkään!!!

• ilkeää naurua
        piece&love kirjoitti:

NYT VITTU RIITTI!!!!!!! Joku kyrpiääliö oli piilottanut mun tyynyn alle röökiä kun olin pihalla, ja siivooja oli vaihtanut lakanoita ja löytäny röökiaskin ja kiikuttanu sen leiribossille ja nyt mä oon ihan lirissä!!! Ne soitti kotiin että mun huoneesta löytyi röökiä!! En ees polta. Paskaa koko tavara. Mutta eihän nää leijat sitä usko.
        _Mut kun saan sen saatanan kuivankesänoravan kiinni joka on tän takana, sen kassit ja niska muuten kärsii!!! Ja jos se vitun körppihevari on tämän pikku kolttosen tehnyt, leikkaan sen sukupuolielimen keittiösaksilla irti!!!!!!_
        En saatana oo täällä enää päivääkään!!!

Trololol mitä pazuzuzuu

• piece&love
        ilkeää naurua kirjoitti:

Trololol mitä pazuzuzuu

Oiqeest kysyn uudelleen mitä kiksei mä saisin jos trollaisin tämmösessä asiassa?? :O Mua oikeesti pelottaa että se hevari tekee mulle jotain.. Jos se sulkee mut johonkin ja raiskaa mut siellä.. :'( Ei teiän oo pakko auttaa, ettehän te täällä ole, mutta oiqeesti ärsyttävää (ok nyt myönnän: tällä hetkellä itken säälittävästi) jos sut uhataan raiskata jossain mistä ei pääse pakoon, sua tuijotetaan jatkuvasti kuin jotain tuntematonta, outoa otusta joka ei ole inhimillinen ja joku piilottaa sun huoneeseesi röökiä ja kaikki luulee että poltat, eikä kukaan usko jos kerrot että sut on uhattu raiskata ja hakata ja sä et polta vaan joku vitun ääliö on "lavastanut" sut.. Mun elämä on paskaa. Kyllä mulla on parempaa tekemistä kun kirjotella tänne huvikseni jotain provoja. _Itken rauhassa täällä komerossa._

• piece&love kirjoitti:

Oiqeest kysyn uudelleen mitä kiksei mä saisin jos trollaisin tämmösessä asiassa?? :O Mua oikeesti pelottaa että se hevari tekee mulle jotain.. Jos se sulkee mut johonkin ja raiskaa mut siellä.. :'( Ei teiän oo pakko auttaa, ettehän te täällä ole, mutta oiqeesti ärsyttävää (ok nyt myönnän: tällä hetkellä itken säälittävästi) jos sut uhataan raiskata jossain mistä ei pääse pakoon, sua tuijotetaan jatkuvasti kuin jotain tuntematonta, outoa otusta joka ei ole inhimillinen ja joku piilottaa sun huoneeseesi röökiä ja kaikki luulee että poltat, eikä kukaan usko jos kerrot että sut on uhattu raiskata ja hakata ja sä et polta vaan joku vitun ääliö on "lavastanut" sut.. Mun elämä on paskaa. Kyllä mulla on parempaa tekemistä kun kirjotella tänne huvikseni jotain provoja. _Itken rauhassa täällä komerossa._

Kannattaisi oikeasti ilmoittaa poliisille. Tai jos ei mikään muu auta, etkä välitä seurauksista, voit myös yrittää pahoinpidellä jonkun. (mieluiten sen "hevarin") Mitä pahempaa jälkeä tulee, sitä todennäköisemmin sinut viedään pois. (tosin sitä todennäköisemmin joudut myös hankaluuksiin...) Tai sitten voit vain yrittää juosta portista ulos, mieluummmin päivällä, jos yöllä on kerran vartija.

• Trollinmetsästäjä

Mikä tämän lappeenrantalaisleirin nimi on? Jos vastaat tähän näemme onko trolli.

• piece&love

Nimi on Nuorten Kesäleiri. Saattaa olla myös joku Nuorten Uskonnonopetuskesäleiri, täällä semmonen kyltti jossa lukee tervetuloa Nuorten Kesäleirille. En oo varma onko ihan Lappeenrannassa mutta siinä ihan lähellä kuitenkin. Jos joku asuu Lappeenrannassa tai jossain lähellä, tiiätte varmaan sen leirikeskuksen jonka ympärillä on hiekkakenttä ja se rajoittuu metsäkaistaleeseen.
        BTW en uskalla enkä halua (taas kuulostan säälittävältä xD) pahoinpidellä ketään, en ees sitä hevaria. Enkä myöskään aio leikata sen kyrpää millään saksilla, joten älkää huolehtiko hevarin turvallisuudesta, mussukat. Ja kotona alkaa hirmuinen ragehelvetti, jos karkaan ja vielä hakkaan. Silloin oon ainakin ihan lirissä.
        _BTW kiitti avusta (apua tuli toooosi paljon, trollinmetsästäjät).. Saa nähä uskallanko karata huomenna. Peukut pystyyn että uskallan. Peukut JA varpaat pystyyn, että se onnistuu.._
        Ja kaikki, jotka hajoavat viesteilleni totaalisesti tai epäilevät trollia, vakuutan vielä, että mulla on parempaakin tekemistä kuin provoilla täällä. -.-

• onions
        piece&love kirjoitti:

Nimi on Nuorten Kesäleiri. Saattaa olla myös joku Nuorten Uskonnonopetuskesäleiri, täällä semmonen kyltti jossa lukee tervetuloa Nuorten Kesäleirille. En oo varma onko ihan Lappeenrannassa mutta siinä ihan lähellä kuitenkin. Jos joku asuu Lappeenrannassa tai jossain lähellä, tiiätte varmaan sen leirikeskuksen jonka ympärillä on hiekkakenttä ja se rajoittuu metsäkaistaleeseen.
        BTW en uskalla enkä halua (taas kuulostan säälittävältä xD) pahoinpidellä ketään, en ees sitä hevaria. Enkä myöskään aio leikata sen kyrpää millään saksilla, joten älkää huolehtiko hevarin turvallisuudesta, mussukat. Ja kotona alkaa hirmuinen ragehelvetti, jos karkaan ja vielä hakkaan. Silloin oon ainakin ihan lirissä.
        _BTW kiitti avusta (apua tuli toooosi paljon, trollinmetsästäjät).. Saa nähä uskallanko karata huomenna. Peukut pystyyn että uskallan. Peukut JA varpaat pystyyn, että se onnistuu.._
        Ja kaikki, jotka hajoavat viesteilleni totaalisesti tai epäilevät trollia, vakuutan vielä, että mulla on parempaakin tekemistä kuin provoilla täällä. -.-

You go girl! :D Kuulostaa ennemminkin joltain vankileiriltä kuin kesäleiriltä :o Aitoja ja vahtikoiria... huh huh

• Gabriellalollol
        onions kirjoitti:

You go girl! :D Kuulostaa ennemminkin joltain vankileiriltä kuin kesäleiriltä :o Aitoja ja vahtikoiria... huh huh

Yoo.. Sulla on varmaan ihkua siellä. Mitä vikaa on lissuissa?? Ne vaan toteuttaa omaa tyyliään eli puhetapaa, vaatemakua ja käyttäytymistä. Piece aiknoloo qu et vanhemmilles uskalla sanoa että haistakaa vittu tontut tonne mä en mene. Ja oisit vaan imarreltu qu joku tykkää susta niin paljon että haluaa keinolla millä hyvänsä panna sua. Oot nolo ja säälittävä pelkuri jos karkaat. Piece on kyllä ihme hippi xD

• 16wJätkä
        Gabriellalollol kirjoitti:

Yoo.. Sulla on varmaan ihkua siellä. Mitä vikaa on lissuissa?? Ne vaan toteuttaa omaa tyyliään eli puhetapaa, vaatemakua ja käyttäytymistä. Piece aiknoloo qu et vanhemmilles uskalla sanoa että haistakaa vittu tontut tonne mä en mene. Ja oisit vaan imarreltu qu joku tykkää susta niin paljon että haluaa keinolla millä hyvänsä panna sua. Oot nolo ja säälittävä pelkuri jos karkaat. Piece on kyllä ihme hippi xD

Sinä GabriellaLoLLoL kuulostat pahemman luokan pissikseltä. Lissuissa on se vika, että ne on helvetin ärsyttäviä lutkia, joila on pakkomielle massamuotiin ja meikkaamiseen ja te feikmuijat kuvittelette ette jokaikinen poika haaveilee teistä ja koripallojen kokoisista silikonirinnoistanne. Ja raiskaus EI tarkoita ruusunpinkkiä rakasteluhetkeä eikä myöskään sitä, että toinen kiihottuu sinusta niin, että haluaa keinolla millä hyvänsä panna. Raiskaus on väkivaltaa pahimmillaan, missä toinen pakotetaan/alistetaan pakkoseksiin, mikä ei ole mikään hupiajanviete, vaan ihan oikeasti vakava paikka, missä ihan totta sattuu. Tuon yhden viestisi perusteella vaikutat lapselliselta 12-vuotiaalta halpapissikseltä, jonka ei kuuluisi tietää näistä asioista mitään. Sanonpahan vaan, että kirjoitustyylisi lievästi sanoen kuvottaa.
        Ja tsemppii sulle, piece&love. Vaikuttaa aika paskalta leiriltä.. D: Aika paha kusipää se joka piilotti röökiä huoneeseesi! Huhhuh!
        Mutta tiedänkin monta leiriä, joilla on ollut yövalvoja ja vahtikoira. Ne on yleensä sitä varten, jos joku yrittää yöllä murtautua leirialueelle, ja sielläkin leirilläsi ne on varmasti siihen tarkotukseen. Tsemppii, tytsy, odota vaan että se helvetti päättyy ja pääset kotiin. Älä ala pakosuunnitelmiin, siinä päätyy vain vaikeuksiin, ja tollasilla kukkamekkotantoilla on tapana hoidella karkailuista vaikka millaisia sossutoimenpiteitä. Kaikki loppuu aikanaan- varmasti pääset kohta pois sieltä! :)

• piece&love ei ole kommentoinut pariin päivään... Onkohan hänelle tapahtunut jotain? Vai onko hän vain kyllästynyt tähän keskusteluun? Vai oliko keskustelu sittenkin vain trolli? Vastauksia odotellaan.

• piece&love

Jokutyyppi19.. En voi mitenkään todistaa, olenko trolli vai en, mut voin vaan edelleen vakuuttaa, että mulla on parempaakin tekemistä kuin provoilla suoli24ssä..
        _Ehkä muru pieni et vaan ymmärrä että normaalit ihmiset ei saa kiksejä netissä trollaamisesta. Tai no, en ehkä kuulosta kaikkein taviksimmalta tyybiltä, mutta vakuutan edelleen, että en oo trolli.._
        Ja kiitti näteistä sanoistasi, 16wJätkä. Olit eniten avuksi koko ketjussa :) ja Gabriella on aina vähän tommonen. Lissuttaja (xD).
        Onnex leiri loppuu ylihuomenna, ei tarvi käristyä täällä enää noitten tätien mulkoiltavana (huhhuh)..
        Oon edelleen sitä mieltä, mussukat, että teidän pitäisi katsoa InTheMirror sillä perusteella kuka on trolli.

• tatukoli
        piece&love kirjoitti:

Jokutyyppi19.. En voi mitenkään todistaa, olenko trolli vai en, mut voin vaan edelleen vakuuttaa, että mulla on parempaakin tekemistä kuin provoilla suoli24ssä..
        _Ehkä muru pieni et vaan ymmärrä että normaalit ihmiset ei saa kiksejä netissä trollaamisesta. Tai no, en ehkä kuulosta kaikkein taviksimmalta tyybiltä, mutta vakuutan edelleen, että en oo trolli.._
        Ja kiitti näteistä sanoistasi, 16wJätkä. Olit eniten avuksi koko ketjussa :) ja Gabriella on aina vähän tommonen. Lissuttaja (xD).
        Onnex leiri loppuu ylihuomenna, ei tarvi käristyä täällä enää noitten tätien mulkoiltavana (huhhuh)..
        Oon edelleen sitä mieltä, mussukat, että teidän pitäisi katsoa InTheMirror sillä perusteella kuka on trolli.

moi onko sulla menkat jos on tuutko iisalmeen niin voin tutkia? ;D

• tatukoli

mä runkkaan vessassa ja kakkaan

• piece&love

On mulla menkat mutta et saa kaivaa koska verta on muru omg xd :L

• ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

On mulla menkat mutta et saa kaivaa koska verta on muru omg xd :L

Mitä helvettiä Piece? :D veikkaan että Tatu kolisee vessassa sun nickillä

Mulla loppu tänään kesäduuni! Iha hyvin tuli palkkaa ja jakso hyvin... Loppukesästä varmaa viel Jtn... Nyt ens viikko random hyyppäilyä ja hillumista stadissa (?) ja sitten vihdoin kiduttamaan mun ihania sukulaisia maalle >:3
        Piece Onx toi muruttelu tarttunu multa¿

Mikset voi vetää turpaan¿ O____o jos mut yritettäs raiskata ni jumalauta siitä tulis rumaa jälkeä...

Ja Gabriella saa mun mielestä olla omaa mieltään kaikesta, sillä on ihan hyvä kuulla lissuhtavaa mielipidettä. Vaikka vihaankin massaa, niin I dont mind!

• piece&love
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Mitä helvettiä Piece? :D veikkaan että Tatu kolisee vessassa sun nickillä

Mulla loppu tänään kesäduuni! Iha hyvin tuli palkkaa ja jakso hyvin... Loppukesästä varmaa viel Jtn... Nyt ens viikko random hyyppäilyä ja hillumista stadissa (?) ja sitten vihdoin kiduttamaan mun ihania sukulaisia maalle >:3
        Piece Onx toi muruttelu tarttunu multa¿

Mikset voi vetää turpaan¿ O____o jos mut yritettäs raiskata ni jumalauta siitä tulis rumaa jälkeä...

Ja Gabriella saa mun mielestä olla omaa mieltään kaikesta, sillä on ihan hyvä kuulla lissuhtavaa mielipidettä. Vaikka vihaankin massaa, niin I dont mind!

Ääääh joku hermanni käytti mun nimimerkkiä..!! Shitshishit xD Vitun noloo varastaa nimimerkki ku et parempakaan duunii itteles keksi vidun runkkari :DDD _Henkilökohtasesti en puhuisi netissä juurikaan mun menkoista.. Paskaakaan se teille kuuluu, iDaRiT_

• ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

Ääääh joku hermanni käytti mun nimimerkkiä..!! Shitshishit xD Vitun noloo varastaa nimimerkki ku et parempakaan duunii itteles keksi vidun runkkari :DDD _Henkilökohtasesti en puhuisi netissä juurikaan mun menkoista.. Paskaakaan se teille kuuluu, iDaRiT_

Jaa. Piece oot outo angstaava säälipaska ku tutinnasta kieltäydyt -.- _ok mä tuun iisalmeen niin saat tutkia mun menkkoja ja pillua

• piece&love
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Jaa. Piece oot outo angstaava säälipaska ku tutinnasta kieltäydyt -.- _ok mä tuun iisalmeen niin saat tutkia mun menkkoja ja pillua

ööööh.. ok.. Ernu en tiennytkään tätä xD Ja kyllä joo, muruttelu tais tarttua sulta, kulta. _BTW ihan miten vaan, tiedän kyllä että oon outo, mutten pidä itteäni angstaavana paskana. Enkä oikein oo tottunut mun menkkojen katteluun, mutta sulle sitten varmaan niin käy useemmin (?).. Kaikella ystävyydellä, ernu, oletko ihan varma että annat alemman pääsi tutkittavaksi xD Ja en halua hakata ketään koska en oo badäässe vaan oikeestaan aika ujo lolita. Ja en oikein välittäisi joutua raahatuksi jollekkin sossutädille xD_ Ja Tatu tais tykästyä naisten oikeuksiin ja velvollisuuksiin. Ihan vaan vinkkinä, muru, annat ittestäsi aika säälipervon kuvan vaikka ootkin trolli.
        JEAHH leiri loppuu tänään!!!! Kolmelta ryntään junaan pakoon sitä hevaria. Näkemiin, bimbopissikset, nörttikörtit, raiskaajaverttihevarit ja kukkahattusienet. Antaa StADiN suven alkaa

• ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

ööööh.. ok.. Ernu en tiennytkään tätä xD Ja kyllä joo, muruttelu tais tarttua sulta, kulta. _BTW ihan miten vaan, tiedän kyllä että oon outo, mutten pidä itteäni angstaavana paskana. Enkä oikein oo tottunut mun menkkojen katteluun, mutta sulle sitten varmaan niin käy useemmin (?).. Kaikella ystävyydellä, ernu, oletko ihan varma että annat alemman pääsi tutkittavaksi xD Ja en halua hakata ketään koska en oo badäässe vaan oikeestaan aika ujo lolita. Ja en oikein välittäisi joutua raahatuksi jollekkin sossutädille xD_ Ja Tatu tais tykästyä naisten oikeuksiin ja velvollisuuksiin. Ihan vaan vinkkinä, muru, annat ittestäsi aika säälipervon kuvan vaikka ootkin trolli.
        JEAHH leiri loppuu tänään!!!! Kolmelta ryntään junaan pakoon sitä hevaria. Näkemiin, bimbopissikset, nörttikörtit, raiskaajaverttihevarit ja kukkahattusienet. Antaa StADiN suven alkaa

Täydellinen hajoaminen! Joo sry vaan hyyppäseni joka pöllit mun nickin niin vaikka sulla ois kuinka löysä muna tahansa siellä iisalmessas ni en silti tulis panee sua sinne >:3 oudot fantasiat jos musta haaveilet kultsi!

Joo ja Piece en todellakaan oo bi enkä lesbo eli meijän suhde ei oikeen etene muutaku ystäväpuolella... Hyvä että pääset veks sieltä! Ja jos oot outo niin kuulun kyllä samaan luokkaan.

Mulle ei sillei muuten ois mitään väliä et mitä kävis sossujen kaa jos hakkaisin jonku ku se yrittäis raiskata xD eli sinä veltto muna alax nickin pölliä saisit turpaan!

• piece&love kirjoitti:

Teidän kannattaisi kirjautua sisään, niin nimimerkkejänne ei voisi varastaa. (paitsi joku hakkeri) Ja onnittelut kun selvisit siitä leiristä.

• ekiongay

Kiva juttu eerik partanen miks muuten tatun nimillä kirjottelet

• mukko

sitä mäki

• tatukoli

saanko nuolla sun persettä kun oot paskalla?

• piece&love

Saat nuolla kunnolla mut mulla on nyt ripuri tauti mut ei se haittaqa kun aina voitelen pilluni sillä

• ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

Saat nuolla kunnolla mut mulla on nyt ripuri tauti mut ei se haittaqa kun aina voitelen pilluni sillä

MTeetkö sinäkin sillen luulin että olen ainoa mutta kokeilen täyttöö pilluni nyt vedellä
        Tatu Koli tykkäätkö sinä vesileiketä :)

• piece&love
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

MTeetkö sinäkin sillen luulin että olen ainoa mutta kokeilen täyttöö pilluni nyt vedellä
        Tatu Koli tykkäätkö sinä vesileiketä :)

Okkei... Luulen että Tatu ja hermannihiiret ovat sama henkilö
        _Huono yritys, Koli. Tiedän, että sä olet vain yksinäinen ja aikamoisen tyhmä tavallinen nörttikörttimörttivertti, jota vituttaa kun et koskaan saa ketään huonon ulkonäkösi ja häikäisevän typeryytesi vuoksi. Ymmärrän, että olet epävarma pikku askelistasi, joten keräät pisteitä vituttavuudellesi harjoittamalla netissä identiteettivarkauksia. On HELVETIN noloa varastaa toisen henkilöllisyys. Rikoit juuri suomen lakia, mussukka, ja sellainen osoittaa kyseisestä tyypistä paljonkin. Tässä tapauksessa se osoittaa, että sinua paskattaa se tosiasia, että et tule koskaan saamaan ketään ja kaikki tytöt vihaavat sinua käytöksesi takia, jonka innoittamana päätit tulla pätemään nettiin, varastat viattomien ernutyttöjen nickit ja vastaat omiin pervouksiisi meidän kautta. Kultapieni, ihan vaan hyväntahtoisena elämänohjeena: älä etsi sänkyseuraa pervoihin fantasioihisi täältä, sillä kaikki inhoavat sinua ja karnivooria elämäntapaasi (tuli vähän lainattua senseitä^^xD) sekä inhottavaa, naisten yksityisalueille tunkeilevaa kirjoitustyyliäsi. Kuten sanoin, muru, on erittäin noloa käyttäytyä noin._
        Ja kuten sanoin, en henkilökohtasesti juurikaan puhuisi mun.. ..asioista julkisesti netissä. Ja vielä jatkan tuota, Tatu, jos tietäisin kuka olet taikka mulla ois littlebittikin mahollisuus löytää sinut, voisit olla aika varma, että poikkean tavoistani ja pian «löytäisit itsesi lähiojasta, sinulla olisi viisi etuhammasta kurkussa, toinen silmäsi lepäisi käsilaukussani ja olisit laskenut allesi varsin varteenotettavasti».
        Olen puhunut -.- .

• piece&love kirjoitti:

_Huono yritys, Koli. Tiedän, että sä olet vain yksinäinen ja aikamoisen tyhmä tavallinen nörttikörttimörttivertti, jota vituttaa kun et koskaan saa ketään huonon ulkonäkösi ja häikäisevän typeryytesi vuoksi. Ymmärrän, että olet epävarma pikku askelistasi, joten keräät pisteitä vituttavuudellesi harjoittamalla netissä identiteettivarkauksia. On HELVETIN noloa varastaa toisen henkilöllisyys. Rikoit juuri suomen lakia, mussukka, ja sellainen osoittaa kyseisestä tyypistä paljonkin. Tässä tapauksessa se osoittaa, että sinua paskattaa se tosiasia, että et tule koskaan saamaan ketään ja kaikki tytöt vihaavat sinua käytöksesi takia, jonka innoittamana päätit tulla pätemään nettiin, varastat viattomien ernutyttöjen nickit ja vastaat omiin pervouksiisi meidän kautta. Kultapieni, ihan vaan hyväntahtoisena elämänohjeena: älä etsi sänkyseuraa pervoihin fantasioihisi täältä, sillä kaikki inhoavat sinua ja karnivooria elämäntapaasi (tuli vähän lainattua senseitä^^xD) sekä inhottavaa, naisten yksityisalueille tunkeilevaa kirjoitustyyliäsi. Kuten sanoin, muru, on erittäin noloa käyttäytyä noin._
        Ja kuten sanoin, en henkilökohtasesti juurikaan puhuisi mun.. ..asioista julkisesti netissä. Ja vielä jatkan tuota, Tatu, jos tietäisin kuka olet taikka mulla ois littlebittikin mahollisuus löytää sinut, voisit olla aika varma, että poikkean tavoistani ja pian «löytäisit itsesi lähiojasta, sinulla olisi viisi etuhammasta kurkussa, toinen silmäsi lepäisi käsilaukussani ja olisit laskenut allesi varsin varteenotettavasti».
        Olen puhunut -.- .

Tavallaan tämä on identiteetyivarkaus, mutta toisen rekisteröimätöntä nimimerkkiä on oikeus käyttää. Siksi kannattaisi rekisteröidä ne nimimerkit, ennen kuin joku tekee sen ennen teitä.

• piece&love kirjoitti:

Olen puhunut -.- .

Alat olla aika pelottava. Saanut varmaan vaikutteita senseiltäsi. Ja mikä ihmeen "hermannihiiri"?

• piece&love
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Alat olla aika pelottava. Saanut varmaan vaikutteita senseiltäsi. Ja mikä ihmeen "hermannihiiri"?

Hermannihiiri=jokutyyppi19, tatukoli ja muut valittajat, pervoilijat tai identiteettivarkaat.
        Ja ^sensei ^ ei ole mun sensei (sensei=mestarisikiusaaja), vaan Judohaan ja ErNun sensei ja kummisetä (yoo älkää kysykö enempää siitä xD).
        Ja se on totta, että on oikeus käyttää rekisteröimättä jätettyä nimimerkkiä, MUTTA on lainvastaista käyttää sitä pervoihin tarkoituksiin (varsinkin omiin menkkatutkimustarkoituksiin). Että niin. _Mutta älkää edelleenkään armahaiset vaivatko mieltänne tatukolistajan hyvinvoinnista, hän on turvassa niin kauan kuin ei paljasta henkilöllisyyttään, enkä mä silloinkaan pahoinpitelisi sitä muuten kuin ääritilanteessa. Tähän mennessä tiedän vaan että Tatu asuu ilmeisesti iisalmessa. Tai mökkeilee siellä._
        Ja mitä sulla on mua vastaan, jokutyyppi19? _Lapseni on parempi vaihtoehto kertoa kuin antaa kaunan myrkyttää sieluaan.._ o_O

• piece&love kirjoitti:

Hermannihiiri=jokutyyppi19, tatukoli ja muut valittajat, pervoilijat tai identiteettivarkaat.
        Ja ^sensei ^ ei ole mun sensei (sensei=mestarisikiusaaja), vaan Judohaan ja ErNun sensei ja kummisetä (yoo älkää kysykö enempää siitä xD).
        Ja se on totta, että on oikeus käyttää rekisteröimättä jätettyä nimimerkkiä, MUTTA on lainvastaista käyttää sitä pervoihin tarkoituksiin (varsinkin omiin menkkatutkimustarkoituksiin). Että niin. _Mutta älkää edelleenkään armahaiset vaivatko mieltänne tatukolistajan hyvinvoinnista, hän on turvassa niin kauan kuin ei paljasta henkilöllisyyttään, enkä mä silloinkaan pahoinpitelisi sitä muuten kuin ääritilanteessa. Tähän mennessä tiedän vaan että Tatu asuu ilmeisesti iisalmessa. Tai mökkeilee siellä._
        Ja mitä sulla on mua vastaan, jokutyyppi19? _Lapseni on parempi vaihtoehto kertoa kuin antaa kaunan myrkyttää sieluaan.._ o_O

Minulla ei ole mitään sinua vastaan. Olet vain saanut jostakin sellaisen käsityksen. Jos kerrot miten olet tämän virhepäätelmän tehnyt, voin yrittää oikaista käsityksesi.

Ja tiedän kyllä kuka on sensei. En vain tiennyt, ettei hän ole sinun senseisi.

Ja minä EN ole hermannihiiri, vaikka siitä asiasta väitteleminen taitaakin olla turhaa ajan haaskausta.

• piece&love
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Minulla ei ole mitään sinua vastaan. Olet vain saanut jostakin sellaisen käsityksen. Jos kerrot miten olet tämän virhepäätelmän tehnyt, voin yrittää oikaista käsityksesi.

Ja tiedän kyllä kuka on sensei. En vain tiennyt, ettei hän ole sinun senseisi.

Ja minä EN ole hermannihiiri, vaikka siitä asiasta väitteleminen taitaakin olla turhaa ajan haaskausta.

Ota se kunniana. Katso elämää myönteisenä (taas kuulostan senseiltä xD)
        Siis virhepäätelmä. Selvä. Pyydän anteeksi, että olen tehnyt ^virheanalyysin^ laskelmissani. _Jos edelleen vakuutat, että ET ole hermannihiiri, et voi sitä mitenkään todistaa (tai no, säännöstellä valittamista. En ziiz väitä että olisit kunnostautunut valimama- tai papa, vaan jokainen valittaa. Huomaa: valitan sinulle koko ajan. Minäkin olen siis naiivin ja lojaalittoman perspektiivin näkökohdasta hermannihiiri. Tajuatko perimmäisen ajattelutapani??) oletko hermannihiiri, valittaja, provo, bimbo jne.. (taaskaan en väitä että olisit ziiz mikään näistä, vaan ziiz ihan esimerkillisenä hyödyntämisenä), joten sama kuin en voi todistaa olenko tyhmä, impulsiivinen, piinnallinen ernu jne.. Enkä voi myöskään todistaa olenko trolli (sitähän tässä olet jankuttanut). Joten säkään et voi millään todistaa oletko hermannihiiri vai et. Tajusitko? :)_
        BTW tätä keskustelua on turha jatkaa, me ei kuitenkaan päästä ikinä yksimielisyyteen, sillä tämä ei ole pyramidi tai kolmio, vaan suppilo.
        «siitä siis sain käsityksen riidan alusta välillemme, kun et millään uskonut etten suinkaan ole trolli. Se on täysin ymmärettävää ja luonnollista, sillä myönnän (ihan suoraan) että kuulostan vähän oudolta ja "typerältä" viesteissäni, että voisi hyvin uskoa mun olevan trolli. Ja kuulostat vähän hermannihiirimaiselta kommentoidessasi kärkevästi: suora lainausII: "teidän kannattaisi rekisteröityä, ettei kukaan vie nimimerkkejänne". Mutta tässä tapauksessa syy on täysin minun, ei sinun, arvoisa jokutyyppi. Viestin aiheuttama reaktio riippuu suurimmaltaosin sen lukijasta. Ja (^ihan suoraan vaan^) en pidä itseäni lahjakkaana tai autuaana, mutta minulla on taito (kuten monilla ihmisillä) havaita ihmisten piileviä psykologisia kehittävyyksiä kasvokkain. Netissä se on eri asia. Ja kirjoitan staililla, joka saa asiat kuulostamaan.. no, trollilta. Mutta siis, mulla on ihan oiqeesti parempaa tekemistäki kuin provoilla suoli24ssä. -.-

• piece&love kirjoitti:

Ota se kunniana. Katso elämää myönteisenä (taas kuulostan senseiltä xD)
        Siis virhepäätelmä. Selvä. Pyydän anteeksi, että olen tehnyt ^virheanalyysin^ laskelmissani. _Jos edelleen vakuutat, että ET ole hermannihiiri, et voi sitä mitenkään todistaa (tai no, säännöstellä valittamista. En ziiz väitä että olisit kunnostautunut valimama- tai papa, vaan jokainen valittaa. Huomaa: valitan sinulle koko ajan. Minäkin olen siis naiivin ja lojaalittoman perspektiivin näkökohdasta hermannihiiri. Tajuatko perimmäisen ajattelutapani??) oletko hermannihiiri, valittaja, provo, bimbo jne.. (taaskaan en väitä että olisit ziiz mikään näistä, vaan ziiz ihan esimerkillisenä hyödyntämisenä), joten sama kuin en voi todistaa olenko tyhmä, impulsiivinen, piinnallinen ernu jne.. Enkä voi myöskään todistaa olenko trolli (sitähän tässä olet jankuttanut). Joten säkään et voi millään todistaa oletko hermannihiiri vai et. Tajusitko? :)_
        BTW tätä keskustelua on turha jatkaa, me ei kuitenkaan päästä ikinä yksimielisyyteen, sillä tämä ei ole pyramidi tai kolmio, vaan suppilo.
        «siitä siis sain käsityksen riidan alusta välillemme, kun et millään uskonut etten suinkaan ole trolli. Se on täysin ymmärettävää ja luonnollista, sillä myönnän (ihan suoraan) että kuulostan vähän oudolta ja "typerältä" viesteissäni, että voisi hyvin uskoa mun olevan trolli. Ja kuulostat vähän hermannihiirimaiselta kommentoidessasi kärkevästi: suora lainausII: "teidän kannattaisi rekisteröityä, ettei kukaan vie nimimerkkejänne". Mutta tässä tapauksessa syy on täysin minun, ei sinun, arvoisa jokutyyppi. Viestin aiheuttama reaktio riippuu suurimmaltaosin sen lukijasta. Ja (^ihan suoraan vaan^) en pidä itseäni lahjakkaana tai autuaana, mutta minulla on taito (kuten monilla ihmisillä) havaita ihmisten piileviä psykologisia kehittävyyksiä kasvokkain. Netissä se on eri asia. Ja kirjoitan staililla, joka saa asiat kuulostamaan.. no, trollilta. Mutta siis, mulla on ihan oiqeesti parempaa tekemistäki kuin provoilla suoli24ssä. -.-

Täytyi lukea tuo teksti muutaman kerran läpi, mutta uskoisin nyt tajunneeni sen pointin... Auttaisikohan "riitojen" välttämiseen, jos kirjoittaisin jokaiseen viestiini: "ei millään pahalla", vai tekisikö se niistä vielä "ilkeämpiä". Ja se "suora lainaus" ei muuten ollut kovin tarkka. Sanoin tarkalleen ottaen: "Teidän kannattaisi kirjautua sisään, niin nimimerkkejänne ei voisi varastaa". Ja en haasta riitaa tällä viestillä (siltä varalta, että joku aikoo taas ymmärtää väärin). Toivottavasti kesälomasi jatkuu hyvin, vaikka ilmeisesti alkoikin huonosti.

• piece&love
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Täytyi lukea tuo teksti muutaman kerran läpi, mutta uskoisin nyt tajunneeni sen pointin... Auttaisikohan "riitojen" välttämiseen, jos kirjoittaisin jokaiseen viestiini: "ei millään pahalla", vai tekisikö se niistä vielä "ilkeämpiä". Ja se "suora lainaus" ei muuten ollut kovin tarkka. Sanoin tarkalleen ottaen: "Teidän kannattaisi kirjautua sisään, niin nimimerkkejänne ei voisi varastaa". Ja en haasta riitaa tällä viestillä (siltä varalta, että joku aikoo taas ymmärtää väärin). Toivottavasti kesälomasi jatkuu hyvin, vaikka ilmeisesti alkoikin huonosti.

Öhömm. Taas olen EPÄASIALLINEN ja huomautan, että sanoin RIIDANALKU enkä riita. Se on vähän eri juttu..
        _Ziiz tarkotin, ettet viesteissäs kuulosta "ilkeältä" vaan ärtyneeltä, ja se sai MINUT ÄRSYYNTYMÄÄN ärtymyksestäsi kun minua ärsytti että sä ärsyttävästi luulit mun ärsyttävän textini olevan ärsyttävä trolli joka ärsyttää kaikkia muita ärsyttäviä lukijoita ja mua alkoi ärsyttämään (xD)._
        Muttapa mutta. Lopetetaan jo väittely. ^se ei johda mihinkään^^. Ja niiin, "suora lainaukseni" ei ollut kovin tarkka, mutta niiqun mä sanoin jo, staili on vapaa ja se on mun stail^.
        Jokutyyppi19 quin wanha olet?? Kuulostat viesteissäsi ASIALLISELTA. _WaU._

• piece&love kirjoitti:

Öhömm. Taas olen EPÄASIALLINEN ja huomautan, että sanoin RIIDANALKU enkä riita. Se on vähän eri juttu..
        _Ziiz tarkotin, ettet viesteissäs kuulosta "ilkeältä" vaan ärtyneeltä, ja se sai MINUT ÄRSYYNTYMÄÄN ärtymyksestäsi kun minua ärsytti että sä ärsyttävästi luulit mun ärsyttävän textini olevan ärsyttävä trolli joka ärsyttää kaikkia muita ärsyttäviä lukijoita ja mua alkoi ärsyttämään (xD)._
        Muttapa mutta. Lopetetaan jo väittely. ^se ei johda mihinkään^^. Ja niiin, "suora lainaukseni" ei ollut kovin tarkka, mutta niiqun mä sanoin jo, staili on vapaa ja se on mun stail^.
        Jokutyyppi19 quin wanha olet?? Kuulostat viesteissäsi ASIALLISELTA. _WaU._

Olen 14 ja täytän (onpas muuten tyhmä sana...) ensi kuun alussa 15. (ikä näkyy myös profiilissa, tai miksi sitä täällä suomi24:ssä kutsutaankaan)
        Ja olen samaa mieltä kanssasi, että väittelyä ei kannata jatkaa.
        Keskustelu on muuten mennyt aika kauas alkuperäisestä aiheesta...

• ErNuGirl4ever

Senseiiii Ç_______ç i miss u my darling [oma dojonhajoittajani x3] toivottavasti palaat viellä joskus...

[nyt Pyhä Hiljaisuus Mestarisikiusaajan muistolle! Sitten voin keskittyä normaalin mitättömään paskanjauhantaan -.-" ]

Niin elikkä mulle se on ihan vitun sama Koliseeko yhellä vitun Tatulla istuessaan paskalla niin lujaa, että se mun nimimerkin varastaisi... Jos näin käy, niin senkun vie! Vaihan vaan nickiä itte mutta rekisteröitymään en ryhdy!!

----->Ai miksi en¿ no kultsi syynä saattaa olla se, etten ensinäkään ole vielä löytänyt omalla paskakännylläni Suoli24 sivustolta mitään mahdollisuutta "kirjautua sisään" ja jo sen tosiasian puolesta jos mä ny koneella kirjautuisin, niin kännyllä ei enää mikään onnistuis... mutta heti kun tällä voi rekisteröidä, niin lupaan harkita sitä :3

Ja seuraava kysymys sulta muru on tyyliin "Etkö sitten omista konetta vai?"
      Vastaukseni; en ikinä tietokoneella dataillessani eksyile tarkotuksella sellaisiin paikkoihin kun Suoli24 ja hyvä niin. Piste. That's it.

Mutta kiitti että huolehditte mun nickin hyvinvoinnista...

Tatu hei! Mä luulen että sä tosissaan tykkäät niistä vesileikeistä!!! >:3 mä en kyllä halua tietää mimmosta mielihyvää sä koet siellä pöntöillä läträämisestä senkin ripulirunkkari mutta kaikilla tapansa(;
      Ps. Tatuuuu! Muistathan pestä kädet ennen ruokaa, niinkuin äiti aina sanoo?! Ja käytetään saippua! Awww sul on varmaan mielenkiintone elämä!^^

Pps. Piece mitä teen ku musta on tullu "kiltti" kesätöiden jatkuvan lässytyksen seurauksena?!!!! D:

• yliarvostettukiltteys

Ernutyttö et sä ny ylikiltiltä ainakaan vaikuta :D kun tota Tatua niin hyvin herjailet.

• mukko

Siis mitä hittoa oon niinku hetken pois täst keskustelusta ja sit ku tuun vilkaseen tätä niin tääl on joku tappelu menossa LOPETTAKAA!!!!!!!!!!!

• Ei täällä mitään tappelua ole. Ainoastaan nimimerkinvarastajatrollipaskiaisia, joita et oletettavasti tarkoita, koska niitä oli jo viimeksi, kun koommentoit tänne. Kaikki riippu siitä, miten sen ajattelee, joten tappelusta pääset eroon, kun lakkaat ajattelemasta sen tappeluna.

• mukko

ööh oli toi silti tappelu :D no anyweis mikäs oli aihe

• Puhutko nyt tappelun aiheesta, vai siitä "keskustelun alkuperäisestä aiheesta" jonka mainitsin tuolla ylempänä. Tappelun aiheeseen en osaa vastata, koska en edes tiedä mistä tappelusta puhut. Keskustelun alkuperäinen aihe taas oli leiriltä karkaaminen.

• mukko

no mitä luulet -_- älä sano seuraavaks et en tiiä.

• King Pig

Kuulostaa ihan siltä pelottavalta kesäleiriltä joka oli joskus jossain Goosebumps kirjassa.

• En haluaisi sanoa "en tiedä", mutta koska en tiedä, sanon sen silti: en tiedä. Ja mitä väliä sillä edes on? Vastasin jo molempiin mahdollisiin kysymyksiin.

• mukko

Etkö tajuu koodikieliä älä vastaa tohon jos olet tarpeeksi älykäs ymmärtämään suomenkieltä :D lol.

• simo kurki

simo kurki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3325
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2779
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1857
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe