TOTUUS MICHAEL JACKSONISTA

Nike on syvältä

Totuus on että MJ oli Jehovan todistajien lapsi, isänsä siis kuului Illuminaattiklubiin jossa jo lapsena aloitetaan koulutus ja traumatisoiminen niin että persoonallisuus horjutetaan ja luodaan mind controllilla Illuminaatille haluttu muoto.

Tämä kuulostaa oudolta mutta on totta. MJ kasvatettiin ja nostettiin Illuminaatin tuella.

Hän tiesi itse tämän. Taiteilijana hän yritti vastustaa niitten kontrollia mutta hän tiesi että hänet tapetaan, ja että maailmassa on pahat ihmiset suunnittelemassa vieläkin suurempia, esim HAARP äänikojeillajne.

MJ kertoo useissa haastatteluissaan nämä asiat SUORAAN.

MJ tanssii videoillaan suoraan nämä asiat tiettäväksi, ja häntä uhkailtiin ja lopulta kun hän oli yhä tottelemattomampi n 2001 jälkeen häntä kohtaan aloitettiin massiivinen vaino.

Ne tahrasivat hänen mainettaan, ajoivat talousahdinkoon ja lopulta tappoivat MJ n.

Nyt on sitten Parisin vuoro. Teini otetaan mentaalisairaalaan ja tehdään lyhyt käsittely...eikä hän edes itsekään huomaa olleensa käsittelyssä ja päästetään pois. Hän on kuitenkin jo "omaisuutta"- mind controlli pelaa.

Minua surettaa hirveästi kun meillä tavallisilla ihmisillä ei tunnu olevan mitään keinoa estää tuon pahan Illuminaatin suunnitelmia.

Voimme lukea niistä ja yrittää vastustaa kaikkea em onnistumasta.

Lovea! MJ elää yhä koska hän kertoi totuuden niistä.

Kiitos MJ!

7

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koeta opiskella

tässä vähän pitkä mutta perusteellinen opas Illuminaattiin jossa MJ joutui olemaan. Mind controll- osuus alkaa 1:49:00.

Älkää välittäkö siitä että mies kuuluu profetiaklubiin sillä joka ikinen asia on totta!

Opettele missä MJ joutui taistelemaan.

• aloittaja5

• tärkeätä tietää
        aloittaja5 kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=pp8OisL4ew4

siis tässä:)

MJ kirjasi videoilleen viestejä, joista ehkä tärkein on kirjattu Earth song iin, aivan alkuun.

Kuunnelkaa siinä soi pasuuna alussa.

Kuunnelkaa sitten HAARP SOUNDS/VOICES/ NOISES You tubella.

Se pasuuna on sama kuin mitä ne HAARP äänellä tekevät ilmakehään ja saavat maailmaan ilmastokatastrofeja maanjäristyksiä ja muita.

Tähän illuminaattiin kuuluvat myös mormonit vapaamuurarit tulenkantajat 7 pvän adventistit jne.

Kyseessä on ODOTUSHUUTO mitä seuraamassa jtk tärkeää ja se soitetaan juutal sofar pasuunalla ja on standardoitu ääni.

• järkyttävää

Ne eivät antaneet MJ n olla musta koska MTV kieltäytyi yhteistyöstä "koska mustia ei suosita" ja pakottivat MJ muuttamaan ihonväriään Thriller kertoo juuri tästä muodonmuutoksesta.

MJ oli valtavan pahasti sotkuksissa pahojen tahojen kanssa.

Ja ne ajattelivat saavansa hänet ja lapset kontrolliin tappamallla hänet.

kaikki ihmiset tukekaa lapsia vaikka miten- he tarvitsevat nyt tukea.

• aloittaja vielä

Ja toivoa annan vieläkin niille jotka uskovat kuoleman olevan lavastettu. Tunnen ihmisiä joille on "kuollut" mies soitellut- KYLLÄ SITÄ NAAMIOIMISTA TAPAHTUU!!!!

voi olla että illuminaatti laittoi niin tiukan rajan Michaelin kapinalle että tuhosi hänen uran , naaman ja laittoi elämään taviksena.

Emme tiedä vielä.

Lasten näkeminen yksin mahtaisi olla MJ lle kovaa, vaikka naama olisikin uusi kirurgilla tehty, en usko että sopimukseen kuuluisi se että saa koskaan kertoa lapsille.Kyllä se lie ehdoissa.

Toivottavasti olisi elossa kuitenkin. Käytännössä itse MJ artistina on kuollut jokatapauksessa.

ne ovat voineet uhata tappaa lapset ja MJ joutunut valitsemaan...?

• Meni ohi ja lujaa, luulen etten halua edes ymmärtää sitä mitä tarkoitat.

~Jos elämä potkii selkään, käänny ympäri ja ota iskut kasvoihin se on rehellisempää face2face~

• fefweeeefefeewf

'' do me sue me everybody do me hit me kike me dont you BLACK OR WHITE me''

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe