Siinäs kimihaukkujat näitte! Kerppenin mestari ei mahtanut kimille mitään!!!!
Voittaja kimi VOITTI!!!
7
542
Vastaukset
- fifi
Eipä tähän ole mitään lisättävää, onnea kimille!
- Tiger
Odotellaan nyt alkaako niitä voittoja "ropiseen" samaan tahtiin kuin mestarilla.Ei yks voitto vielä riitä mihinkään.
Itse olen Schumin kannattaja,mutta ei kyllä eilen haitannu kun voitto meni Kimille jos ei Schumi voita niin sit Kimi onkin 2 paras vaihtoehto. - Lucy
Tiger kirjoitti:
Odotellaan nyt alkaako niitä voittoja "ropiseen" samaan tahtiin kuin mestarilla.Ei yks voitto vielä riitä mihinkään.
Itse olen Schumin kannattaja,mutta ei kyllä eilen haitannu kun voitto meni Kimille jos ei Schumi voita niin sit Kimi onkin 2 paras vaihtoehto.TIETENKÄÄN niitä voittoja ei ala "ropisemaan" niinku surku-Schumille! Kimillähän on kaks miljoonaa kertaa huonompi auto!!! Sen sijaan jos surku-Schumi ajas saman tasosella autolla ku Kimi, ni ei se kyllä pystys ees läheskään niin hyviin suorituksiin ku Kimi!
- joona
Lucy kirjoitti:
TIETENKÄÄN niitä voittoja ei ala "ropisemaan" niinku surku-Schumille! Kimillähän on kaks miljoonaa kertaa huonompi auto!!! Sen sijaan jos surku-Schumi ajas saman tasosella autolla ku Kimi, ni ei se kyllä pystys ees läheskään niin hyviin suorituksiin ku Kimi!
Seli seli Huora
- Priscilla
Lucy kirjoitti:
TIETENKÄÄN niitä voittoja ei ala "ropisemaan" niinku surku-Schumille! Kimillähän on kaks miljoonaa kertaa huonompi auto!!! Sen sijaan jos surku-Schumi ajas saman tasosella autolla ku Kimi, ni ei se kyllä pystys ees läheskään niin hyviin suorituksiin ku Kimi!
Mclaren osotti sunnuntaina olevansa hyvä tiimi sillon kun kaikki osuu kohalleen. Schumin taidot piilee kyllä miehessä, ei tiimissä. Mitä ferrari on ilman Schumia? Mlaren on pärjänny ennen Kimiäkin. Mutta verratkaapa Coulthardia Kimiin...ero on selvä kun yöllä ja päivällä! Kimi rocks!
- PeeVee
joona kirjoitti:
Seli seli Huora
Edes jonkinlaiset käytöstavat olisi suotavia...
- polkuauto
Priscilla kirjoitti:
Mclaren osotti sunnuntaina olevansa hyvä tiimi sillon kun kaikki osuu kohalleen. Schumin taidot piilee kyllä miehessä, ei tiimissä. Mitä ferrari on ilman Schumia? Mlaren on pärjänny ennen Kimiäkin. Mutta verratkaapa Coulthardia Kimiin...ero on selvä kun yöllä ja päivällä! Kimi rocks!
Katsohan vähän pistetilannetta ja ei tarvi enään kysyä mitä Ferrari on ilman Schumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3211566Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa614151Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1393410Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2272715Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1302432Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061909Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3491286- 711115
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san21038Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20977