Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Takokaa päähäni järkeä

Vähän sekaisin

Kuten otsikko kertoo. Olen siis ihan pian 13- vuotias tyttö. Ja ei, heti alkuun, EN OLE RASKAANA/HANKKIMASSA LASTA. Olen vaan jo todella pitkään pyöritellyt mielessäni ajatusta teiniäitiydestä, siis ehkä n. 15-17 vuotiaana. Ja ajatus on järjetön. Minulla ei silloin vielä olisi töitä, ei luultavasti vakaata parisuhdetta, ei rahaa, ei asuntoa. Mutta voisinhan tehdä kesä- ja pätkätöitä kaiken ylijäävän ajan (jota ei ensimmäisinä vuosina olisi...), vanhemmiltani heruisi varmasti joskus lastenhoitoapua, asuisin varmaankin kotona, ja vaikka olen pihi ja hyvä säästämään niin ei mitään ylimääräistä varmasti jäisi käteen, ja kun saisin opintoni loppuun voisin ehkä muuttaa vanhempieni omistamaan kerrostalokämppään vuokralle. Aivoni eivät siis suostu ajattelemaan järkevästi eivätkä näkemään ongelmia. Lapsen haluan, koska haluan kasvaa ihmisenä, itsenäistyä ja kantaa vastuuta. Ei, ei, ei. Tuomitkaa, en halua kärsiä tällaisistä sairaista haaveista.

4

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einari454

      Haluat siis hankkia lapsen,ja kasvattaa sen yksin.Aika lailla kovaa ja vastuutonta.Et taida välittää lapsen isämn tunteista mitään.Nykymaailman kasvatti.:(

      • KANNANOTTO...

        Pakko sanoa ylempään, että yleensä lasten isät ei välitä lapsistaan yhtään... Häipyy heti raskauden tultua ilmi... Koska nuorten teiniäitien isät on joko liian nuoria kantamaan vastuuta tai sitten vähän sairaita pedareita, jotka panee teinityttöjä ja häipyy.


    • ;D molemissa vikaa

      Tää kuullostaa ihan.kun mää oisin kirjottannu tän täytän kanssa ihan just 13 ja ajatukset ja haaveet ihan samanlaisii

    • islo1

      Heippa. Mä ajattelin ton ikäsenä juurikin noin!! Ja oikeesti toivoin kun alotin 16 vuotiaana seksin harrastamisen että toivottavasti tuun raskaaksi. No luojan kiitos en tullut. Mutta 19 vuotiaana päätin että nyt haluan lapsen keinolla millä hyvänsä, ja niinhän mä sen sitten tein. Kusetin erästä poikaa että olen jo hänelle raskaana ja hän sen johdosta suostui seksiin ilman ehkäisyä, no en ollut oikesti vielä raskaana mutta tulin ekasta kerrasta kun olin valehdellut ja sänkyyn päädyttiin. En ole koskaan sanonut tätä kenellekkään ääneen.

      Nyt olen 24v. mulla on kaksi ihanaa tyttöä, tämä jätkä ketä kusetin poistin elämästäni eikä hän ole tekemisissä lapsen kanssa, tapasin jo raskauden alkumetreillä nykyisen aviomieheni ja hän on isä molemmille lapsilleni (toinen biologinen).

      Käyttäydyin äärettömän typerästi, mutta olin silloin nuori ja tyhmä!! Kaduttaa että sekoilin sillä tavalla ja valehtelin. Mutta lapsiani en kadu, olisin vaan voinut toimia toisin ja odottaa.

      Mutta sulle vinkiksi, aina saa haaveilla mutta järki pitää ehdottomasti pitää mukana!! Älä hätiköi äidiksi, kun elät ensin ihanan nuoruuden ilman sitoumuksia. Nautit äitiydestäsi paljon enemmän!! :)

      Tulipahan pitkä romaani. :D Älkää nyt aivan täysin mua teilatko, tiedän virheeni halusin vaan jakaa sen aloittajalle. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe