Mulla on kolmeen päivään ollut tälläinen ongelma että tietokone sammuu itestään yhtäkkiä. Mulla on Acer eMachines E732ZG ja tämä sama tietokone on ollut yri pari vuotta käytössä eikä vikoja tullut. Miksi kone sammuu tälleen ja mitä voin tehdä ettei enää sammu yhtäkkiä itestään?
Miksi minun tietokone sammuu itestään yhtäkkiä?
4
336
Vastaukset
- xDDDDDDDDDDDD
Jos tua nyt on läppäri niin Prossu tai näytönohjain lämpenee liikaa....
No kone ei tunnu olevan kuuma...
Minkälaisissa tilanteissa sammuu? Onko sinulla monta välilehteä/ohjelmaa samaan aikaan päällä?
Käytätkö konetta verkkovirralla vai akulla?
Oletko ladannut jotain hiljattain mikä saattaisi vaikuttaa?
Tuossakin voi olla esim: oikosulku, viirus/mato, käyttöjärjestelän kaatuminen tai joku osa lämpenee liikaa syynä...- automaattiset päivitykse
Automaattisten windows päivitysten mukana acerin läppäreihin tulee mitä ihmeellisimpiä vikoja. Siihen auttaa tehdasasetusten palautus. Alt f10 käynnistyksessä boottaa koneen recovery osiolta ja asentaa windowsin täysin uusiksi kuin 1. kertaa käynnistettäessä, sen jälkeen pitää windowsiin asentaa kaikki päivitykset ja laittaa automaattiset päivitykset pois päältä, ettei alkaisi taas reistailla jonkun päivityksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1787132Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793700"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223619Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762898Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.462459Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni752340- 1321942
- 541338
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761313Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591270