Mulla on kolmeen päivään ollut tälläinen ongelma että tietokone sammuu itestään yhtäkkiä. Mulla on Acer eMachines E732ZG ja tämä sama tietokone on ollut yri pari vuotta käytössä eikä vikoja tullut. Miksi kone sammuu tälleen ja mitä voin tehdä ettei enää sammu yhtäkkiä itestään?
Miksi minun tietokone sammuu itestään yhtäkkiä?
4
312
Vastaukset
- xDDDDDDDDDDDD
Jos tua nyt on läppäri niin Prossu tai näytönohjain lämpenee liikaa....
No kone ei tunnu olevan kuuma...
Minkälaisissa tilanteissa sammuu? Onko sinulla monta välilehteä/ohjelmaa samaan aikaan päällä?
Käytätkö konetta verkkovirralla vai akulla?
Oletko ladannut jotain hiljattain mikä saattaisi vaikuttaa?
Tuossakin voi olla esim: oikosulku, viirus/mato, käyttöjärjestelän kaatuminen tai joku osa lämpenee liikaa syynä...- automaattiset päivitykse
Automaattisten windows päivitysten mukana acerin läppäreihin tulee mitä ihmeellisimpiä vikoja. Siihen auttaa tehdasasetusten palautus. Alt f10 käynnistyksessä boottaa koneen recovery osiolta ja asentaa windowsin täysin uusiksi kuin 1. kertaa käynnistettäessä, sen jälkeen pitää windowsiin asentaa kaikki päivitykset ja laittaa automaattiset päivitykset pois päältä, ettei alkaisi taas reistailla jonkun päivityksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25810930
- 1286942
- 955613
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334928- 504198
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303739- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323412Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222888- 582670