Onko pari viikkoa pelkästään Kuala Lumpurissa liikaa? Nettiä kun on lueskellut, niin vaikuttaa että ihmiset on viihtyneet siellä vain muutamia päiviä kerrallaan.
Mekään ei mitään hirmuisia ostosfriikkejä olla, mutta tykätään kuljeskella ja katsella paikkoja ja arkkitehtuuria ja elämänmenoa yleensäkin. Tai vaan löhöillä hotellilla altaan reunalla lueskellen. Tai käydä akvariumeissa tms.
Kuala Lumpur- 2 viikkoa
5
585
Vastaukset
- kl rules
Nyt olen just täällä. Vain 1 yön, mutta vuosi sitten olin 5 päivää ja kyllä siihen tekemistä riitti, mutta 2 vkoa on kyllä aika paljon. Täältähän lentää airasialla vaikka minne 50e. Ite tulin just borneolta, kota kinabalu ja brunei.
Mukava kaupunki kuiteski tää kl on. - liikaako?
Nyt alko kyllä vähän mietityttämään. Ollaan kuitenkin enempi sellasia, että mennään yhteen paikkaan ja ihmetellään ympärillä kaikkea mahdollista, kuin että pidettäis matkalaukut pakattuina ja kohta seuraavaan kohteeseen.
- Lantis
Olisin kyllä samaamieltä kun ed vastaaja, mutta kyllä siellä varmaan kaskikin viikkoa menee, iso kylähän se on ja ihmettelemistä riittää. Itse tein viime talvena Langkawilta vuorokauden reissun, se oli liian lyhyt, mutta kun seuraavan kerran menen varaan 3-4 pv, se riittää kun en ole itse mikään kaupunkilomalainen....
- flashpacker
Mielestäni kaksi viikkoa Kuala Lumpurissa on ensikertalaiselle melko pitkä aika.
Ehdotuksena tarjoaisin vaihtoehtoa, jossa olisitte ensin muutaman päivän K.L:ssa ja sen jälkeen reissu esimerkiksi Melakaan tai Penangiin (Gerorgetown). Molemman edellämainituista kuuluvat UNESCO:n maailmanperintölistalle historiallisen arvonsa takia. Vaihtoehtoisesti, jos haluatte nähdä saarielämää Langkawille (myös UNESCO:n listalla) tai Pulau Tiomanille katselemaan rantoja. - Malaysia
Ehdottomasti kannattaa katsella muutakin Malesiaa parin viikon aikana. Eihän niitä matkalaukkuja tarvi mukana kaikkia kantaa jos piipahtaa 1-2 yöksi vaikkapa Melakaan. Sinne pääsee helposti ja halvalla bussilla tai autonvuokraus on myös loistava vaihtoehto. Singapore ei myöskään ole kaukana. Joskin sinne jos haluaa niin suosittelisin menolentoa KUL ja paluuta SIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578960IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3116227Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661340Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61291- 1091101
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.78949Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60857Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43768MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23676