Kuala Lumpur- 2 viikkoa

liikaako?

Onko pari viikkoa pelkästään Kuala Lumpurissa liikaa? Nettiä kun on lueskellut, niin vaikuttaa että ihmiset on viihtyneet siellä vain muutamia päiviä kerrallaan.
Mekään ei mitään hirmuisia ostosfriikkejä olla, mutta tykätään kuljeskella ja katsella paikkoja ja arkkitehtuuria ja elämänmenoa yleensäkin. Tai vaan löhöillä hotellilla altaan reunalla lueskellen. Tai käydä akvariumeissa tms.

5

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kl rules

      Nyt olen just täällä. Vain 1 yön, mutta vuosi sitten olin 5 päivää ja kyllä siihen tekemistä riitti, mutta 2 vkoa on kyllä aika paljon. Täältähän lentää airasialla vaikka minne 50e. Ite tulin just borneolta, kota kinabalu ja brunei.
      Mukava kaupunki kuiteski tää kl on.

    • liikaako?

      Nyt alko kyllä vähän mietityttämään. Ollaan kuitenkin enempi sellasia, että mennään yhteen paikkaan ja ihmetellään ympärillä kaikkea mahdollista, kuin että pidettäis matkalaukut pakattuina ja kohta seuraavaan kohteeseen.

      • Lantis

        Olisin kyllä samaamieltä kun ed vastaaja, mutta kyllä siellä varmaan kaskikin viikkoa menee, iso kylähän se on ja ihmettelemistä riittää. Itse tein viime talvena Langkawilta vuorokauden reissun, se oli liian lyhyt, mutta kun seuraavan kerran menen varaan 3-4 pv, se riittää kun en ole itse mikään kaupunkilomalainen....


    • flashpacker

      Mielestäni kaksi viikkoa Kuala Lumpurissa on ensikertalaiselle melko pitkä aika.

      Ehdotuksena tarjoaisin vaihtoehtoa, jossa olisitte ensin muutaman päivän K.L:ssa ja sen jälkeen reissu esimerkiksi Melakaan tai Penangiin (Gerorgetown). Molemman edellämainituista kuuluvat UNESCO:n maailmanperintölistalle historiallisen arvonsa takia. Vaihtoehtoisesti, jos haluatte nähdä saarielämää Langkawille (myös UNESCO:n listalla) tai Pulau Tiomanille katselemaan rantoja.

    • Malaysia

      Ehdottomasti kannattaa katsella muutakin Malesiaa parin viikon aikana. Eihän niitä matkalaukkuja tarvi mukana kaikkia kantaa jos piipahtaa 1-2 yöksi vaikkapa Melakaan. Sinne pääsee helposti ja halvalla bussilla tai autonvuokraus on myös loistava vaihtoehto. Singapore ei myöskään ole kaukana. Joskin sinne jos haluaa niin suosittelisin menolentoa KUL ja paluuta SIN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe