Viikoksi vaeltamaan Elokuussa

Savolainen23

Moikka!

Lueskelin muita keskusteluja ja toivon, ettei tänne nyt kukaan koe suunnatonta tarvetta tulla jauhamaan p*skaa.

Elokuun ensimmäinen viikko olisi savonmaalta suunta pohjoiseen. Vaellusreitti vielä muutaman vaihtoehdon välillä päättämättä ja toki porukan/kaverin kanssa yhdessä sovittava.

Olen 23 vuotias nainen ja kyselen mukaan sukupuolesta riippumatta reipasta ja rehellistä vaellusseuraa. Voidaan lähteä kaksin tai porukalla sen mitä auto vetää.

Löytyykö innokkaita VAELLUKSESTA kiinnostuneita tyyppejä? :)

Savolainen

14

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies/naishaluinen

      Olet siis kaikkiruokainen seksin suhteen ?

      • savolainen23

        Voi hyvänen aika x) En etsi seksiseuraa..


    • älä kursaile

      Ei täällä kuule muuta haeta, vaikka joku muuta väittäisikin. Ei kukaan tervepäinen hae netistä vaellusseuraa, siinä on suuri vaara mennä koko vaellusretki pilalle, kun tuntemattoman kanssa retkelle lähtee. naimaseura on kuitenkin eri juttu.

    • Vaeltamaan kanssasi

      Voisin tulla viikoksi vaeltamaan nännipihoillesi ja reisiesi sisäpinnoille!

    • markar1

      ikämies kommentoi että vielä vaan on tällä palstalla pas... kirjoittajaa.Toivon todella että savolainen 23 löytää vielä kaipaamaansa matkaseuraa. Itse olen ollut lukuisilla vaelluksilla mukana.

    • hartsa:O
      • savolainen23

    • Savolainen 23

      En tuommosesta, jos et itsestäsi täällä pysty kertomaan, niin oletpa epäilyttävä.

    • Jaristeas

      Moi Savolainen!

      Olen suunnitellut vaellusmatkaa Lappiin juurikin elokuulle. Olen lomalla elokuun kaksi ensimmäistä viikkoa. En ole harrastanut vaellusta muutamaa kävelyretkeä lukuun ottamatta, mutta olen jo vuosia ollut innokas aloittamaan "oikean" vaellusharrastuksen. Lappi kiinnostaa, koska en ole siellä käynyt.

      Ajattelin kahden tai kolmen yön reissua ja meinaan yöpyä teltassa jonkun tunturipuron tai lammen rannalla. Lähden joka tapauksessa, seuran kanssa tai ilman. Saapahan ajatukset muualle töistä ja opiskelusta.

      Ja joo, olen mies ja myöskin Savosta.

    • Zero5

      Jos vielä vaellukselle porukkaa haetaan olen kiinnostunut. Tässä s-posti [email protected]

    • vaeltaja7

      Terve, olen 24-vuotias nainen ja myös aikomukseni on lähteä vaeltamaan vielä elokuussa. Olin heinäkuun alussa vaeltamassa käsivarren tuntumassa Norjan puolella, ja siellä oli niin hienoa, että tahdon sinne suunnille vielä uudestaan nyt loppukesänä.

      Olen samaa mieltä, että samanhenkistä (nimenomaan vaeltamaan lähtevää) reissuseuraa on hyvä olla ja sitä voi kysellä vaikka netistä, siksi itsekin aloin näitä selailemaan, en vaan tiennyt että täällä jotkut tekeekin sen todella vaikeaksi.

      Onko vaellussuunnitelmat edenneet miten? Vastaa tänne, jos retki toteutuu, jos seuraan vielä mahtuu mukaan ja jos uskot etten pilaile, niin annan sitten sähköpostini niin voidaan suunnitella reissua, jos niinkseen on?

      • Jaristeas

        Eipä ole tainnut ketjun aloittaja innostua kenenkään ehdotuksista. Mutta minulla olisi maanantaina tarjolla kyyti pohjoiseen. Lähden joko Itä- tai Länsi-Lappiin vaeltamaan vajaaksi viikoksi. Hetta-Pallas-reitti kiinnostaisi, mutta käytännön asioiden takia suunnistan UKK:oon.


      • retkeilijä92

        Hei!
        Olen 20-vuotias savolainen naisopiskelija ja itsellänikin on samanlaiset suunnitelmat lähteä Kilpisjärveltä vaeltamaan Norjan puolelle elokuussa, ja olen vailla retkiseuraa. Olen käynyt samoilla seuduilla kolme kertaa aikaisempina vuosina ja mieli tekee mennä sinne uudelleen.
        Onko seuraa jo löytynyt ja suunnittelu edennyt? Jos on, niin mahtuuko mukaan?


      • >>>>>>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe