Moikka!
Lueskelin muita keskusteluja ja toivon, ettei tänne nyt kukaan koe suunnatonta tarvetta tulla jauhamaan p*skaa.
Elokuun ensimmäinen viikko olisi savonmaalta suunta pohjoiseen. Vaellusreitti vielä muutaman vaihtoehdon välillä päättämättä ja toki porukan/kaverin kanssa yhdessä sovittava.
Olen 23 vuotias nainen ja kyselen mukaan sukupuolesta riippumatta reipasta ja rehellistä vaellusseuraa. Voidaan lähteä kaksin tai porukalla sen mitä auto vetää.
Löytyykö innokkaita VAELLUKSESTA kiinnostuneita tyyppejä? :)
Savolainen
Viikoksi vaeltamaan Elokuussa
14
724
Vastaukset
- mies/naishaluinen
Olet siis kaikkiruokainen seksin suhteen ?
- savolainen23
Voi hyvänen aika x) En etsi seksiseuraa..
- älä kursaile
Ei täällä kuule muuta haeta, vaikka joku muuta väittäisikin. Ei kukaan tervepäinen hae netistä vaellusseuraa, siinä on suuri vaara mennä koko vaellusretki pilalle, kun tuntemattoman kanssa retkelle lähtee. naimaseura on kuitenkin eri juttu.
- Vaeltamaan kanssasi
Voisin tulla viikoksi vaeltamaan nännipihoillesi ja reisiesi sisäpinnoille!
- markar1
ikämies kommentoi että vielä vaan on tällä palstalla pas... kirjoittajaa.Toivon todella että savolainen 23 löytää vielä kaipaamaansa matkaseuraa. Itse olen ollut lukuisilla vaelluksilla mukana.
- hartsa:O
moro, vieläkö haet vaellusseuraa? [email protected]
- Savolainen 23
En tuommosesta, jos et itsestäsi täällä pysty kertomaan, niin oletpa epäilyttävä.
- Jaristeas
Moi Savolainen!
Olen suunnitellut vaellusmatkaa Lappiin juurikin elokuulle. Olen lomalla elokuun kaksi ensimmäistä viikkoa. En ole harrastanut vaellusta muutamaa kävelyretkeä lukuun ottamatta, mutta olen jo vuosia ollut innokas aloittamaan "oikean" vaellusharrastuksen. Lappi kiinnostaa, koska en ole siellä käynyt.
Ajattelin kahden tai kolmen yön reissua ja meinaan yöpyä teltassa jonkun tunturipuron tai lammen rannalla. Lähden joka tapauksessa, seuran kanssa tai ilman. Saapahan ajatukset muualle töistä ja opiskelusta.
Ja joo, olen mies ja myöskin Savosta. - Zero5
Jos vielä vaellukselle porukkaa haetaan olen kiinnostunut. Tässä s-posti [email protected]
- vaeltaja7
Terve, olen 24-vuotias nainen ja myös aikomukseni on lähteä vaeltamaan vielä elokuussa. Olin heinäkuun alussa vaeltamassa käsivarren tuntumassa Norjan puolella, ja siellä oli niin hienoa, että tahdon sinne suunnille vielä uudestaan nyt loppukesänä.
Olen samaa mieltä, että samanhenkistä (nimenomaan vaeltamaan lähtevää) reissuseuraa on hyvä olla ja sitä voi kysellä vaikka netistä, siksi itsekin aloin näitä selailemaan, en vaan tiennyt että täällä jotkut tekeekin sen todella vaikeaksi.
Onko vaellussuunnitelmat edenneet miten? Vastaa tänne, jos retki toteutuu, jos seuraan vielä mahtuu mukaan ja jos uskot etten pilaile, niin annan sitten sähköpostini niin voidaan suunnitella reissua, jos niinkseen on?- Jaristeas
Eipä ole tainnut ketjun aloittaja innostua kenenkään ehdotuksista. Mutta minulla olisi maanantaina tarjolla kyyti pohjoiseen. Lähden joko Itä- tai Länsi-Lappiin vaeltamaan vajaaksi viikoksi. Hetta-Pallas-reitti kiinnostaisi, mutta käytännön asioiden takia suunnistan UKK:oon.
- retkeilijä92
Hei!
Olen 20-vuotias savolainen naisopiskelija ja itsellänikin on samanlaiset suunnitelmat lähteä Kilpisjärveltä vaeltamaan Norjan puolelle elokuussa, ja olen vailla retkiseuraa. Olen käynyt samoilla seuduilla kolme kertaa aikaisempina vuosina ja mieli tekee mennä sinne uudelleen.
Onko seuraa jo löytynyt ja suunnittelu edennyt? Jos on, niin mahtuuko mukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716237- 1335614
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733489Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111872Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381286
- 671091
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47994Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900