Olipa kiva jonottaa perjantaina Kaarleen. Portsarilla taisi olla aika paljon omat valinnat siitä, kuka pääsee sisälle ja kuka ei. Pistikö se, että rannekkeella pääsi ilmaiseksi sisään, niin jättämään ihmiset ulos ? Porukkaa tuli kyllä alhaalta pois vaikka kuinka, mutta sisälle ei päässyt !! Tai pääsihän sinne, jos oli portsarille "sopiva" =( Mainosta siinä sitten helsingistä tulleille kokkolan yöelämää. Onneks on muitakin yökerhoja (seuris) jossa olikin ihana henkilökunta ja hyvä meno.
Baariin jonottamisesta
14
2660
Vastaukset
- Lämäri 5
Näin on portsarilla on pärstäkerroin,minkä perusteella päästävät sisälle.Joku on myös maksanut niille.Surkeaa touhua.Kaarle on maalaisten tanssi-ja hikipaikka.
- uki
mikäs oli se sopiva portsarille? itse menin jo klo 22.00 sisälle ilman jonoa...
- Kokemusta on!
Portsarilta saa parasta palvelua kun naama on tuttu ja varsinkin siitä tuttu, että aina lähtiessä ravintolasta muistaa sujauttaa portierin handuun vaikkapa tollaset 2 EUr ylimääräistä. Itse toimin näin ja aina olen sissän päässyt , joskus jopa ohi jonon
- Luuvitonen
Me ei makseta mitään.Ollaan sen verran isoja,että pelkäävät meitä.No joskus olen napin tai kaljapullon korkin antanut pois lähtiessä.
- ...
Luuvitonen kirjoitti:
Me ei makseta mitään.Ollaan sen verran isoja,että pelkäävät meitä.No joskus olen napin tai kaljapullon korkin antanut pois lähtiessä.
Juntti !
- Typy
Siis miksi mun pitäis lahjoa portsaria, kun olen jo maksanut narikan, sisäänpääsyn, juomat ? Aika harvassa työpaikassa sitä lyödään vielä extra-rahat kouraan asiakkaan poislähtiessä !
- Kokemusta on!
Typy kirjoitti:
Siis miksi mun pitäis lahjoa portsaria, kun olen jo maksanut narikan, sisäänpääsyn, juomat ? Aika harvassa työpaikassa sitä lyödään vielä extra-rahat kouraan asiakkaan poislähtiessä !
Ei pakko ole! Palvelu vaan pelaa paremmin pikku lisärahalla. Rahalla saa ja hevosella pääsee tavattiin sanoa jo ajat sitten.
Ei uskoisi enään löytyvän niin naiveja ihmisiä jotka ihan todella luulevat saavansa portsareilta parasta palvelua pelkällä narikkamaksulla. heh,heh - Kurko
Typy kirjoitti:
Katsos,kun on olemassa yhmiä ihmisiä jotka maksavat portsareille,siitä on tullut tapa ja ahneus kasvaa käsi-ojossa!Ja kun on vain yksi juttipaikka johon kaikki juntit jonottaa siitä on tullut ahne tapa!
- se on
Kurko kirjoitti:
Katsos,kun on olemassa yhmiä ihmisiä jotka maksavat portsareille,siitä on tullut tapa ja ahneus kasvaa käsi-ojossa!Ja kun on vain yksi juttipaikka johon kaikki juntit jonottaa siitä on tullut ahne tapa!
Kyllä kai tippien antaminen on Suomessa hyvin lapsenkengissä. Niin kuin muukin lahjonta.
- Manolito
se on kirjoitti:
Kyllä kai tippien antaminen on Suomessa hyvin lapsenkengissä. Niin kuin muukin lahjonta.
jonotin chess/calleen venetsialaislauantaina yli 2 tuntia...kyllä mä nauran ku venetsialaiset viedään leirintäalueelle...jääävät kokkolan paskakapakat nuolemaan näppejään...niille mitään tippejä anneta....
tsai jai jaaaaa - Los Olves
Manolito kirjoitti:
jonotin chess/calleen venetsialaislauantaina yli 2 tuntia...kyllä mä nauran ku venetsialaiset viedään leirintäalueelle...jääävät kokkolan paskakapakat nuolemaan näppejään...niille mitään tippejä anneta....
tsai jai jaaaaaPösilö se venaa baariin kakx tuntii?!? Hei ja haloo. Olist menny baariin siinä 17.00 jälkeen.Olisit päässy het sisään, varsinkin jos oot pers aukinen jolla ei oo hynää ovimikolle....
- Manalainen
Kokemusta on! kirjoitti:
Ei pakko ole! Palvelu vaan pelaa paremmin pikku lisärahalla. Rahalla saa ja hevosella pääsee tavattiin sanoa jo ajat sitten.
Ei uskoisi enään löytyvän niin naiveja ihmisiä jotka ihan todella luulevat saavansa portsareilta parasta palvelua pelkällä narikkamaksulla. heh,heh"Ei uskoisi enään löytyvän niin naiveja ihmisiä jotka ihan todella luulevat saavansa portsareilta parasta palvelua pelkällä narikkamaksulla."
Minä maksan vain saadusta palvelusta. En siitä, että MAHDOLLISESTI saan palvelua seuraavalla kerralla, JOS portsari sattuu sekä muistamaan naamani, että sen, että viimeksi lähtiessäni lahjoin häntä parieuroisella.
Palvelu ei asiakaspalveluammatissa myöskään tarkoita erityiskohtelua harvoille ja valituille, vaan tasapuolista, ystävällistä kohtelua, joka on samanlaista kaikille. Sillä nimittäin mitataan palvelun laatu, ei poikkeustapauksilla.
Kun käy Kokkolassa ainoastaan pari kertaa vuodessa, sitä todellakin odottaisi, että palvelu pelaisi ja homma toimisi. Yleensä on vain joka kerta joutunut pettymään, etenkin kun mukana on niitäkin, jotka eivät ole Kokkolassa koskaan asuneet ja joiden soisi saavan omasta ex-kotikaupungistani mahdollisimman hyvän kuvan. - kysyy
Manolito kirjoitti:
tsai jai jaaaaaEthän vain sinä luule itsäsi älykkääksi jos jonotat kaksi tuntia paikkaan jota pidät paskana?
- jysjydtjdtk
,,on aivan perseestä!!! ja se on totuus,,suuret luulot itestään jokaisella!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664