Onko joku nettipalvelu, jonne voi syöttää kännykän numeron ja joka kertoo, missä ko puhelin tällä hetkellä on?
Nettipalvelu-kännykän paikannus?
14
5442
Vastaukset
Ei ainkaan yleisesti ole. Mistä mallista olisi kyse?
- mite nii ei ole
Siis hetkinen,että ei ole yleisessä käytössä tuommoista juttua,niinkö?
Mikäs se sitten on sellainen palvelu joka minulla on Lumia 710 puhelimessa että livetilissa on ihan selvällä suomenkielellä ohjelma jolla puhelimen seuranta käy kädenkäänteessä jos puhelimeni joutuu vääriin käsiin, niin pystyn seuraamaan sen liikkeitä koneelta että missä mun lumppari luuhaa.
Mutta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,eituolla ohjelmalla kenentahansa puhelimia voi seurata ellet ole livetilin salasanoja saanut vohkittua joltakin ja joka on liittänyt puhelimensa tuohon juttuun. mite nii ei ole kirjoitti:
Siis hetkinen,että ei ole yleisessä käytössä tuommoista juttua,niinkö?
Mikäs se sitten on sellainen palvelu joka minulla on Lumia 710 puhelimessa että livetilissa on ihan selvällä suomenkielellä ohjelma jolla puhelimen seuranta käy kädenkäänteessä jos puhelimeni joutuu vääriin käsiin, niin pystyn seuraamaan sen liikkeitä koneelta että missä mun lumppari luuhaa.
Mutta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,eituolla ohjelmalla kenentahansa puhelimia voi seurata ellet ole livetilin salasanoja saanut vohkittua joltakin ja joka on liittänyt puhelimensa tuohon juttuun.Siis on mutta se on puhelinmalli kohtaisia. Kuka tahansa ei siis pääse katsomaan että missä henkilö X on tällähetkellä etenkin jos kännykkä ei ole älypuhelin. Muutenkaan ei pääse katsomaan jos hän ei tiedä kännykän käyttäjän paikannuspalvelun tunnuksia.
Tuota siis tarkoitin lähinnä.- seliselivapunen
vapunen kirjoitti:
Siis on mutta se on puhelinmalli kohtaisia. Kuka tahansa ei siis pääse katsomaan että missä henkilö X on tällähetkellä etenkin jos kännykkä ei ole älypuhelin. Muutenkaan ei pääse katsomaan jos hän ei tiedä kännykän käyttäjän paikannuspalvelun tunnuksia.
Tuota siis tarkoitin lähinnä.Täyttä puutaheinää taas :DDD
- hfaddie
Kaveri väitää tietävänsä, missä olen. Mulla on 5 v vanha ei-älypuhelin.
Silloin hän todennäköisesti valehtelee. Sinähän voit testata tätä että pyydät kaveria kertomaan että missä olet tällähetkellä. ( Toki hän voi aavistaa paikan jos hän tuntee sinut hyvin).
- hfaddie
Taitaa olla fuulaa. Tarkalleen ottaen kaveri sanoi näin: "Tiesitkö, että netissä on palvelu jossa voi paikallistaa kännykän, josta tekstiviesti on lähetetty?"
https://www.sat-gps-locate.com/
Tuossa näyttäisi olevan yksi palvelu mutta en ainakaan itse antaisi siihen omaa numeroa. Ja muutenkin tuo hieman epäilyttää..- hfaddie
Vanha vitsi. Tuosta pellepalvelusta ei ole nyt kyse.
Jokatapauksessa paikannus ei ole mahdollista tässätapauksessa netin kautta.
- Toispuol tunturia...
Kysykeepä viranomaisilta esim. 112 minkälainen ohjelma niillä on ,ne kun saavat aika tarkkaan selville paikan jos äly sellainen on auki .
- AnonyymiUUSI
Joko nykyään löytyy joku palvelu?
- AnonyymiUUSI
Ajattele nyt ensin itse. Siis yleinen palvelu, joka seuraa missä joku ihminen on. Ei edes microsoft alennu moiseen vakoiluun. Se vaan pitää omana tietonaan missä joku on.
- AnonyymiUUSI
Voit itse jakaa sijaintitieto toiselle henkilölle. Googlen informaation aiheesta pääsee seuraavan linkin kautta:
https://support.google.com/maps/answer/15437054?hl=fi&co=GENIE.Platform=Android
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882