rintojen kasvu huolestuttaa

Tyttö15

Olen 15 vuotias tyttö ja täytän syksyllä 16. Menkat alkoivat 13 vuotiaana ja rintoja ei vielä ole. Pituus on 160cm. Terkkari sanoi etten luultavasti kasva pituutta enään sille menkkojen jälkeen n.2 vuotta kasvaa pituutta... Eikö rintanikaan kasva enään? Pelottaa jäädä tälläiseksi laudaksi.. hyvä että rintsikoitakaan löytyy.. Muilla samoja ongelmia? Toivon kovasti että rintani kasvaisivat vielä..

17

4068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 14 oon

      Terve! Et kertonut painoasi? Harrastatko rankkaa urheilua ja oletko ruumiinrakenteeltasi hoikka? Minkäkokoisia rintsikoita olet käyttänyt?
      Minä olen 14 ja rinnat lähes olemattomat, mutta olen käyttänyt paksusti topattuja rintaliivejä jo pari vuotta. 75A
      En tiedä kasvavatko rintani vielä, mutta muutoksia vartalossa tapahtuu koko ajan, ja voihan se olla, että rinnatkin siinä rytäkässä kasvavat?

    • Tyttö15

      Painan n.50 ja harrastan säännöllisesti liikuntaa n3-5 kertaa viikossa mutta nyt kesällä vähemmän. Käytän 70A ja pieni toppaus(ovat pikkasen isot). Ruumiinrakenteeltani olen aika hoikka ja lantiotakaan ei ollut vielä puol vuotta sitten mutta sitä on alkanut jo tulla ja jalat paksuntuneet:D mutta rinnat eivät vain kasva..

      • tyttö 14 oon

        Sinulla, ninkuin minullakin murrosikä jatkuu vielä. Jotkut ovat jo täysiä naisia 12 vuotiaina, mutta me ei kuuluta siihen joukkoon.
        Ehkä me ollaan vähän hämäläisiä tässä kehittymis asiassa, mutta varma olen, että niin sinä, kuin minäkin saadaan vielä upeat rinnat itsellemme.
        Nyt täytyy vaan malttaa odottaa ja käyttää topattuja rintsikoita, kunnes rinnat ovat kasvaneet niin, että toppauksia ei enään tarvita.

        Hyvää ja iloista kesää sinulle toivottaa:

        tyttö 14 oon!


    • mariiiiiiaaa

      Mäki olen 15 kohta 16 ja pituuskin aika samoissa:D itellä onneks hyvänkokoset tissit omasta mielest ja se hän on tärkeintä... ei kannata vielä huolestuu kyllä ne voi vielä kasvaa,vaikka voi olla että ei,on paljon aikuisia naisia jolla on pienemmät tissit ku mulla. :/ Tää varmaan autto ihan helvetisti (;;

      • tyttö 14v oon

        Kerro minkäkokoset sun tissit sit on?
        Minkälaisii rintsikoit käytät?
        Mul 75A ja paksusti topatut!
        Jos en käyttäs topattui, mul ei ois mitää muotoi!


    • lifemocker

      rinnat kasvaa about 23 vuotiaaksi asti keskimäärin (tietty riippuu geeneistäkin yms)

      • tissittissit!!

        naisen rinnat kasvaa ja elää (eli koko muuttuu) koko naisen elämän ajan. Siis lihomisien,laihtumisien ja raskauksien myötä. 23 vuotiaana voi olla b-kupit, 43-vuotiaana c-kupit ja 69-vuotiaana a-kupit, riippuu täysin naisen rasvakudoksesta ja sen jakautumisesta kehossa.

        Älä lifemocker puutu asioihin mistä et tiedä mitään.


    • jottai2

      Täällä ois 13v 75A 158cm & 45kg, sen tiedän että rinnat kehittyvät jopa 20-ikävuoteen saakka, eli ei mitään huolta.

    • muigeli1

      Mä oon 15 ja oon 167cm suunnilleen pitkä , painan 51 kiloa ja oon aika hoikka. ja mulla on vaan helkkarin iso takapuoli. Tissejä mullei oo ollenkaan melkein, tollaset pienet... 75A ja nekin hiukan isot, sopivia ei löydy.. kokeiltu on. HALUAN ISOMMAT TISSIT!:(

    • pettynyt tyttö

      Oon 14wee tyttö, ja menkat alko 12weenä.Oon pettyny, koska oon mun kuppikoko on vaan joku 75A ja painan jtn 60kg ja pituus on joku 162. pitäs kasvaa 167 senttiseks, voiko mun rinnat vielä kasvaa?? :S

      Ps:en harrasta usein liikuntaa ja syö terveellisesti et johtuisko siitä?

    • tyttö15v.

      jokaiselle pienirintaiselle: ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ ISOJA PUSH UP-LIIVEJÄ!!! kaikki tietää että teillä ei ole vielä niin isot ja sen jälkeen teistä puhutaan pahaa... nimimerkillä. kavereiltani löytyy kokemusta.

      Ittellä on mun mielestä hyvän kokoset rinnat, ei oo suurimmasta päästä mutta ei pienimmästäkään. lantiotakin löytyy. 166cm/55kg

    • elämäniiloinen

      Olen 13w rintani eivät ole sopivat edes kuppiin 65a :/ mutta minua ei haittaa tissit kasvaa viekä ja aijon nauttia elämästäni enkä murehtia turhia

    • Boomie

      Olen 15v, 173cm pitkä ja 58kg. Käytän isosti topattuja 70B/C. Rintani ovat aika pienet koko muuhun vartaloon verrattuna. Isot toppaukset tukevat rintojani paljon paremmin enkä näytä niin muodottomalta. Takamus on kans aika leveähkö ja iso, samoin jalat. Poikaystävälle kelpaa vaikka olen pidempi ja huomattavasti isompi muutenkin.

    • Ihansemityytyväinen

      13v 178cm 62kg 70B ja ihan semi tyytyväinen, kun voihan ne vielä kasvaakin vaikka pituus tyssähtänyt jo vuosi sitten ja kuukautiset alko jotain puoltoostavuotta sitten. Vituttaa rinnakkaisluokan Neea, jolla on 75D kuppi ja aina kaula-aukko mahd. suuri jotta tissivako varmasti näkyy.

    • mitä2vuottaontehnyt

      Ap. tyttö 15. Kirjoituksestasi on nyt kulunut yli kaksi vuotta, eli olet nyt 17-18 vuotias.
      Toivottavasti olet seurannut tätä palstaa ja voisit kertoa, mikä on nyt tilanne.
      Ovatko rintasi kasvaneet, vai jääneet siihen kokoon, mitä ne olivat sillon?

    • Anonyymi

      Oon 14v täytän ihan kohta 15v. Painan 40kg ja oon 150cm pitkä. (Ikäsekseni hyvinkin lyhyt ja hontelo) Menkat ei oo alkanu ja rinnat on nii pienet että en ees rintsikoita käytä, vaan sellasia toppeja tai ”minitoppeja” mitä lie. Kaikilla kavereilla isot rinnat ja hävettää käyttää mitään tiukkoja paitoja joten en niitä oo käyttäny kohta vuoteen. Mittasin just meneekö mulle edes mitkään AA rintsikat ja siinä taulokossa oli että ensin mitataan rintojen alta, mulla ite oli n. 64cm sitte rinnan korkeimmasta kohasta ja se oli joku 72cm ja niiden erotus piti laskea ja siitä tulee 8 taulukossa pienin numero oli 11 ja se oli AA koko joten mulla ei ees siis sitä. Eli en ritsikoita sinänsä tarvitse mut oishanse kiva jos rinnat ois isommat eikä tarvis aina olla se joka kulkee hupparissa ja villapaidoissa sillä välin ku muut ihan huolella näyttelee rintojaan topeissa.

      • Anonyymi

        Daisarit on yliarvostettuja esiteinipoikien märkiä unikuvia.
        Oikeassa elämässä less is more, pieni on kaunista ja muuta sellaista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe