Onko Kajaanissa juhannuksena mitään tekemistä?? Mitään kunnon vanhanajan juhannuskokkoa ja haitarimusiikkia vaikka jossain peräkylällä ja ukot piilokossulla pusikossa? En todellakaan tarkoita nyt mitään Napiksen lavatansseja vaan jotain vähän pienempää ja romanttisempaa meininkiä :)
Tai jos ei löydy juhannusromantiikkaa niin oisko edes jotain???
Juhannus Kajaanissa?
11
598
Vastaukset
- Sinne kaikki
Vimpelinlammelta löytyy Kajaanin parhaat juhannusmenot, monta juhannusta tullut siellä oltua ja mukavaa on ollut.
- 3naenen
Mitä siellä Vimpelinlammella tapahtuu??
- puliukkoo
Aurinkoa ottaneet nauttivat lammaspaistia.
- kassihilma
Tuota minäkin vähän uumoilen. Milloinka pyörii jonkun joutilaan toimesta laavun vartaassa lähiruoka?
- uiriiujtt
.
- Siinäkinolitekemistä
Muutama vuosi sitten ajelin Juhannuksena polkupyörällä lapsuudenkodistani Kuurnasta keskustaan. Kauppatorin kohdalla kaksi nuorta tyttöä huuteli: "onko sulla viinaa?" Huusin takaisin, että "on". Tytöt lähtivät tulemaan mua kohti. Mä arkana miehenalkuna pelästyin ja sanoin, ettei mulla ole viinaa. Olin vähän humalassa
- Niin?
Ja pointti oli?
- Pointti
Niin? kirjoitti:
Ja pointti oli?
Eihän kukaan kirjoita tuolla tavalla itsestään.
Lainaus poliisin sivuilta:
"Suurin osa identiteettivarkauksista sosiaalisessa mediassa tehdään kuitenkin yleensä kiusaamistarkoituksessa ja siihen liittyy erilainen asiaton kommentointi tuolla tekaistulla tai kaapatulla profiililla. Tämä kommentointi taas täyttää yleensä kunnianloukkauksen tunnusmerkistön ja asianomistajana voi olla se kelle loukattu teksti on kirjoitettu, mutta myös se kenen nimissä loukkaus on valheellisesti kirjoitettu." - terve a
jos sinulla on jotain kysyttävää niin miksi et kysy suoraan vaan kiemurtelet täällä? olet hakoteillä.
- kuka mitä häh
oliko tekemistä,juotit kuitenki humalaan ja sait toosaa sika.oliko viinahuoran alkuja.
- Pahoin pelkään
ettei kukaan ainakaan tiedä mitään kivaa tapahtumaa : (
Pitäisiköhän meidän pyytää nämä palstan koiranleuat/
p***anpuhujat pitämään oikein livekeikka meille??
Meillä kaikilla olisi niin mukavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751