Asetukset oikein kännyssä (LG) ja Samsungin tabletissa eli wifi ja hotspot ruksattu ja salasana syötetty tabuun oikein mutta silti tabletti ei muodosta verkkoyhteyttä kännyn hotspottia käyttäen. Kyseessä mökki missä ei nettiyhteyttä ja kännyn hotspot (tethering) yritän saada nettiyhteyden tablettiin. Tabu vastaa, että wifi verkko löydetty ja yhdistetty mutta sitten kun klikkaa selainta niin herjaa ettei voi yhdistää.
Kerran aikaisemmin olen saanut näin hetken toimimaan mutta ei enää. Kännyssä on laitettu max aika eli 15min että hotspot wifi sulkeutuu jos ei käytetä ja tätä ei ole ylitetty, että ei siitäkään kiinni. Onko kellään tietoa miksei toimi tai samanlaista kokemusta? Vai estääkö operaattori jotenkin ettei toimi (Saunalhati). Koska heidän säännöissää kyllä sanotaan, ettei saisi käyttää tetheringiä verkkoyhteyden luomiseen, mutta hlö sieltä sanoi minulle , että kaikki sitä käyttävät eivätkä voi estää. Voivatko kuitenkin? Operaattorin intressissä ei tietenkään tämä ole, kun haluavat että ihmiset ostaisivat nettikortin tabletin mökki- ym.käyttöön missä ei verkkoyhteyttä.
Wifi hotspot ei toimi känny/tabu miksi?
spottailija
2
684
Vastaukset
Mistä LG mallista on kyse? Oletko kokeillut wlan jakoa ilman salasanaa/suojausta?
Saunalahti tuskin estää tuota koska itselläni on kyseinen liittymä ja hyvin on pelannut aina kun on tarvinnut jakaa Samsung Android mallin yhteys wlanin yli.- ffwffffweeffffwwwfff
"Kerran aikaisemmin olen saanut näin hetken toimimaan mutta ei enää"
tuohan osoittaa että periaatteessa systeemi toimii,oletko kokeillu sammuttaa tabletin välillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621542Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271482Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2211223- 1281115
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3231072Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1561026Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3071018- 77994