Huvittuneena seuraan paikallislehden yleisö palstaa ja tätä S24. Milloin tapellaan paskasta milloin haukutaan muita. Nimellä kirjoitetaan henkilöistä mutta aina oma nimi jätetään pois. Joskus tätä kaupunkia kutsuttiin reikäleiväksi muotonsa vuoksi mutta käsitys muuttuu seuratessa kirjoitteluja ja kuunnellessa juttuja. Iso persreikä tää paikka on! Ei päättäjät pysty muutoksia tekemään kyllä se lähtee arvoisat lukijat ihan teistä itsestänne. Koirat haukkuu ja yleensä se joka toisista valehtelee ja keksii juttuja on isoin koira laumassa. Huumoria peliin,vanne pois.
niin pieksämäkeläistä.....
10
398
Vastaukset
- donttu
enpä ole kuin p.ulliaisen nimen nähnyt.tai sitten olen tyhmä. pieksämäen lehden luen lukusalissa.
- hähhäh1
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa sirpa.
- Sirpa-L
Niin tyypillistä! Mikähän kalikka se nyt kalahti? Yleiskuva juuri sinun tyyppisten aiheuttama hähhäh1. Oikein ykkönen riepu Ressu. hevosen ja koiran paskoista kyse äly hoi.Pikku neuvo HANKI ELÄMÄ.!!!! Mä poistun nyt joten käytä energias muuhun. keskiviikkona luen taas Pieksämäen lehden ja mielenkiinnolla odotan kuka nyt pasko ja missä
- hähähää?
Sirpa-L kirjoitti:
Niin tyypillistä! Mikähän kalikka se nyt kalahti? Yleiskuva juuri sinun tyyppisten aiheuttama hähhäh1. Oikein ykkönen riepu Ressu. hevosen ja koiran paskoista kyse äly hoi.Pikku neuvo HANKI ELÄMÄ.!!!! Mä poistun nyt joten käytä energias muuhun. keskiviikkona luen taas Pieksämäen lehden ja mielenkiinnolla odotan kuka nyt pasko ja missä
Onko niitä pakko lukea? Irtaudu ringistä, nainen hyvä.. irtaudu ringistä
- Sirpa-L
hähähää? kirjoitti:
Onko niitä pakko lukea? Irtaudu ringistä, nainen hyvä.. irtaudu ringistä
Pakkohan se oli tarkistaa ja kyllä kannatti! Nyt nauroin ja nauran ajatuksellekin. Koiran ulkoiluttaja oli nähnyt oikean ihmispaskan. Anna mun kaikki kestää. Irtaudun tästä palstasta ja hekotan tälle kylälle. Hyvää kesää kaikille ja pongatkaa isoja isoja kasoja.
- Merja-L
Sirpa-L on rautaa!
- Kaisa-Äl
Jätä se sika!
- Sirpa-L
Hei Merja-L ja Kaisa-Äl hyvää juhannusta teille!!! Kasat on nyt vaihtunu parveke tupakointiin. Kihertäen oottelen mitä siitä irtoaa kun intohimoiset kyylät pääsee asiaan. Ihana kesä ja ainahan noi puli-ukot rannalla herättää närää saas nähdä mihin toimiin niiden osalta ryhdytään?? Harva muistaa että nämä ukot oli jo tossa rannassa ennen kauppoja. Olisi Kesko ja liiteri harkinneet paikkansa tarkemmin vai olisko niin et paikka hyvä just tästä syystä. Kuopiontie siwa mäellä eikä ukoista harmia hekoheko. Kyllä näistä jo rähinä irtoaa. Hellettä ootellessa on hyvä lämmitellä nauramalla.
- Merja-L
Sirpa-L kirjoitti:
Hei Merja-L ja Kaisa-Äl hyvää juhannusta teille!!! Kasat on nyt vaihtunu parveke tupakointiin. Kihertäen oottelen mitä siitä irtoaa kun intohimoiset kyylät pääsee asiaan. Ihana kesä ja ainahan noi puli-ukot rannalla herättää närää saas nähdä mihin toimiin niiden osalta ryhdytään?? Harva muistaa että nämä ukot oli jo tossa rannassa ennen kauppoja. Olisi Kesko ja liiteri harkinneet paikkansa tarkemmin vai olisko niin et paikka hyvä just tästä syystä. Kuopiontie siwa mäellä eikä ukoista harmia hekoheko. Kyllä näistä jo rähinä irtoaa. Hellettä ootellessa on hyvä lämmitellä nauramalla.
:D
- Naurulääk
Sirpa-L kirjoitti:
Napitus lääkitys purenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681