Kertokaappa pls. kokemuksianne kylmälaukuista jotka ovat varustettu kompressorilla jonka käyttöjännitev 12v. Ovatko suuria sähkösyöppöjä yms. kiitokset jo etukäteen.
Kylmälaukut kompressorilla
6
8029
Vastaukset
- olut kylmänä
Itsellä Waecon 40l "kylmälaukku" ja se orggis suojapussi päällä ja olen ollut tyytyväinen, minusta vie vähän sähköä ja takuulla pysyy ruuat kylminä.
Näköjään tullu uudempikin versio myyntiin. - -Mika-
Omaa ei ole, mutta broidin waecoa olen lainannut välillä. Kuluttaa noin 4 ampeeria kun käy, mutta käy vain noin 25% ajasta. Siis kulutus suurin piirtein 24 Ah vuorokaudessa. Aika hyvä mun mielestä.
On hyvä, ellei peräti loistava ainakin verrattuna termoelementeillä toteutettuihin halpamallisiin sähkökylmälaukkuihin. Sama on kokemus kuin Mikalla, käyntiaika 1/4, 1/5 tai jopa alle, riippuen ympäristön lämpötilasta siitä miten paljon tavaraa jäähdyttää.
- 544545454554
Mulla on waecon 23litranen malli, viime kesänä laskeskelin kulutuksia ja normaali kesälämmöllä, kaapin ollessa sisältä 3 päästiin 11Ah/vuorokausi kulutukseen. Tämä siis tuolla uusimmalla mallilla.
Mielestäni ERITTÄIN vähän vie virtaa nämä, jos vertaa esim peltier rojuihin mitkä imasee vuorokaudessa koko akun ja jäähdytys tehoa ei ole nimeksikään.
Kaverilla on autossa tuo pienin malli, toimii normaali 64amp akulla yli viikonlopunkin vaikka autolla ei ajeta. Kiva autojääkaappi :) - huutisnet
Huuto.netissä näyttää olevan taas yksi myynnissä. Itse ostin omani samalta myyjältä. Paras hankinta aikoihin.. toimii jopa kuumassa autosa
- CFD-18
Itsellä oli edellisessä botskissa tuollainen kylmälaukkuratkaisu jääkaapille, Waecon 18 L malli. Lyhyt yhteenveto:
todella energiapihi, aurinkopaneeli tuottaa sen mitä laukku kuluttaa
Kunnollinen lukitussysteemi kannessa, voi käyttää yhdellä kädellä
muokattavat sisätilat (väliseinät jne)
- painaa kuin synti
- tehonsäätö onneton, portaaton nuppi "lounaasta kaakkoon". Menee kaljat helposti jäähän jos hitusen vaikka hipaisee nuppia - pyörii melkein puhaltamalla
- sen yhden ja ainoa johdon liitin kaapin seinässä alkoi natisemaan jo ekan kesän jälkeen -> kontaktihäiriöt.
- Erittäin kranttuja jännitteen suhteen. Vedin sähköt suoraan akulta "yli-isolla" kaapelilla, sulakepaneelin kautta ei käynnistynyt. Ehkä siksi kaapin töpselissä on sulake sisällä...
Kelpo peli, "does the job". Mutta ei se mikään helposti kannettava kylmälaukku ole, paitsi ehkä ulkomuodon suhteen. Noin kalliiksi laitteeksi myös ne koneiston sisuskalut rämisivät oudon paljon, onneksi en koskaan pudottanut sitä, ja muistin sitoa kunnolla kun lähdettiin kryssille. Tuskin kestää kovaa kolhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376