Etsin eläinrakasta tai eläimen omistavaa kämppistä

Marize

Terve!

Etsitään yhdessä kämppiskämppä Helsingistä! Kämppiksen vaadin olevan joko eläinrakasta tai lemmikkieläimen omistava. Sukupuolella ei väliä.

Minä olen 21 vuotias nuori nainen ja omistan 2 sisäsiistiä, leikattua tyttö kissaa (leikkaan niiltä kynnet viikotain niin ne ei tuhoa paikkoja). Olen luotettava, tunnollinen ja kokenut kämppis. :) Olen asunut 12-2 hengen kimppakämpissä muutamaan otteeseen. Nyt tahtoisin enemmän tilaa ja pienemmät kustannuksen.
Tähän mennessä ongelmana on olleet kissani, koska en ole löytänyt kämppistä joka haluaisi eläimiä asuntoonsa. Niinpä olen päättänyt, että parhain vaihtoehto olisi sellainen kämppis, joka omistaa itsekin kissan. Niinpä hän itsekin tietää, mitä kissan pitäminen tarkoittaa. Kissani tulevat toimeen muiden kissojen kanssa, sekä koirien.

Olen kerran ollut kahden hengen solussa kissojeni kanssa ja kamala kämppikseni päästi sisäkissani ulos kun en ollut paikalla. Tällaista en halua enää kokea.

Minulle olisi tärkeää, että vaikka asunnossa on lemmikkejä, niin siellä pysyisi tyydytttävä siisteystaso.


Mitäs vielä.. Noh, jos kiinnostuit niin laita s-posti osoitetta keskusteluun. Kerron kyllä mielelläni lisää itsestäni ja voidaan vaikka tavata!

3

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leiluli

      Moikka! :)

      Vieläkö etsit kämppistä?

      Olen syyskussa 20-vuotta täyttävä nuori naisenalku ja tällähetkellä asustelen Itä-Suomessa, mutta suunnitelmissa olisi muuttaa Helsinkiin,

      Minulla on itselläni urospuolinen hurmaava, kiltti, leikattu ja sisäsiisti kissa, joka on tottunut koiran läsnäoloon (joten uskoisin ettei kissojenkaan kanssa pitäisi sen suurempia ongelmia olla).

      Olen luotettava, avoin, joustava, muut ihmiset (ja eläimet) huomioon ottava ja minun kanssa on helppo tulla toimeen.

      Laita sähköpostia jos etsit vielä kämppistä ja kiinnostuit niin jutellaan lisää!
      [email protected]

    • Hei,

      valittettavasti en omista kissoja, mutta kotipuolessa niitä oli, joten tykkään. Muutaisin mielellään kimppakämppään asumaan, tarvitsen asuntoa viimeistään syyskuusta lähtien, kun tulen työharjoittelun takia Helsinkiin. Olen 23 vuotias nainen. Kokemusta kimppa-asumisesta löytyy, väittäisin olevani siisti ja melko rauhallinen. En tupakoi.
      Jos kiinnostaa, ota yhteyttä, sit kerron lisää: [email protected]

    • hkikamppa

      Sopivalla aikataululla liikenteessä, kimppakämppää/kämppistä helsinki/vantaa vailla myöskin ollaan tässä, asunnon tarve olisi kylläkin jo 1.7 alkaen, [email protected] :)

      Miespuolinen otus ja ikää 26-vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe