Missä hyvä mattokauppa pääkaupunkiseudulla?

tiupor

"Maalaiset" Jyväskylästä tulisi etelään ostamaan mm. mattoja olohuoneeseen ja eteiseen. Matot tulee kissaperheeseen. Onko matoista/materiaaleista suosituksia kissanomistajilla?
Siis mikä olisi hyvä mattokauppa jos ihan Helsingin keskustaan ei haluta mennä??

Onko Tampereen suunnassa hyviä mattokauppoja??

11

4056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tusby1

Mattomylly Tuusulassa on pääkaupunkiseudun monipuolisin ja isoin. Sieltä saat kaikki matot mitä tarttet.

• meidänkylä

No ei kyllä ole monipuolista valikoimaa. Ihan samaa tusinatavaraa mitä muutkin myyvät. Tosin Mattomyllyssä korkeammat hinnat.
        Esim.- Asko myy VM-Carpetin mattoja, joista montaa eri laatua saa myös omilla mitoilla. Sekä suorakaiteen muotoisia että pyöreitä Tuusulan Askoa voin suositella.

• tiupor

Kiitos hyvästä vinkistä. Ikea, Asko, Isku yms. on tosiaan jo katsottu, eikä sopivaa ole löytynyt.

• Else jo viidesti

Herttoniemessä Else mattoliike!
      Palvelu ja asiakas saa mitä tilaa!

• Anonyymi

Else on aivan järkyttävä. En suosittele koskaan asioimaan. Kuluttajaliiton mustallalistalla, koska ei noudata kuluttajariitalautakunnan päätöksiä

• Anonyymi

Aivan hirveetä palvelua! toimittetaan väärät tuotteet eikä suostu hyvittämään aivan selkeää virhettä. Firman johto elää jossain omassa maailmassa ja aukoo päätään asiakkaille.

• Lauri98

Mattomyllyn kohdalla kannattaa vaan olla varovainen.. omistaja jos sattuu olemaan myymässä, niin myy *#%**aa ja kehuu laatua tietenkin maasta taivaaseen. Kotiin kun pääset niin huomaat miksi halusi matostaan eroon..... Ja rahoja et sitten saa takaisin vaikka tuote ei vastaa annettua informaatiota. Itse tappelin parisen vuotta sitten, omistaja pakoili vastuuta eikä edes soittanut takaisin vaikka soittopyynnön sai.

• Terveisiäturuntädiltä

jos ajattelit tuollaista parempaa käsinsidottua mattoa katsella, niin kannattaa mennä Imperial Matto nimiseen liikkeeseen. Ei ihan halpoja mutta todella hienoja mattoja ja oli myös moderneja malleja. Ostin pienen silkkimaton vaikkei ollut tarkoituskaan :)

• Mattomyllynasiakas

Minä olen kyllä ollut todella tyytyväinen Mattomyllyyn, joten voin todella suositella. Olen ostanut kaikki mattoni sieltä jo vuosia. Todella hyvä ja asiantunteva palvelu, ylivoimaisesti paras valikoima mitä olen nähnyt ja laadukkaat tuotteet. Ei ole aikomustakaan palata enää halpisketjujen asiakkaaksi. Myös maton vaihto toiseen on onnistunut kun on kotona huomannut ettei sovikaan sohvan väriin. Vaikka omaa hölmöyttäni valitsin ensin itselle sopimattoman maton niin oli hienoa että myyjä kärsivällisesti auttoi etsimään uuden.

• Anonyymi

Jotenkin luulen, että on Mattomyllyn edustajan itse kirjoittama kommentti..

• Anonyymi00011

Jos ei tarvitse olla juuri pääkaupunkiseudulla, niin itse katsoisin myös verkkokaupat. Esim. Mattokeitaalla on iso valikoima mattoja eri hintaluokissa:
      https://mattokeidas.fi/collections/matot

Kannattaa vertailla myös toimituskulut ja palautusehdot, koska ne vaikuttavat aika paljon lopulliseen hintaan. Mattokeitaalla näyttää olevan myös myymälät Turussa ja Tampereella, jos sattuu ajamaan ohi ja haluaa nähdä mattoja paikan päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      36
      2194
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1777
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      125
      1643
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1336
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1060
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      925
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      837
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      811
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      793
    Aihe