moi.
miten vois mennä puhumaan tai juttelemaan tytölle ? tiiän että tää kyseine tyttö tykkää must ja mä siitä..
mut mä en uskalla mennä juttelee sille!!
sekää ei oo tullu jutelee mulle mut jotkut sen kaverit sanoo mulle että se koko aja puhuu must.
APUA !!!!!!
miten meen juttelee sille ???????????????????
ku en mä viittis mennä vaa möläyttää sille jotain että "moi ! mitäs kuuluu? "
mä vaikuttaisin iha tyhmältä..
MITÄ TEEN !!!??????!!!!??
VASTATKAAAAAA !!!!!!! siis miten mennä juttelemaan tytölle ?
KIITOS !!!!!!
APUAAAAAAA !!! LUKEKAA !!! JA VASTATKAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
357
Vastaukset
- mä vaan..
oon 12 w ja seiskalla..
- ^snoukka^beibe
tota.. pojan on parempi tehä alotus koska tyttö voi aatella et onks toi vähä ujo ku toi ei osaa tehä alotusta.. mut meet vaikka joku koulupäivä sun kavereitten kans juttelee niitten kans ja sit ku ootte vähä aikaa jutellu ni sit myöhemmin uskallat jo mennä juttelee sen kaa.... iha sama mulla olin samas tilantees mut ku mä menin sen luo kamujen kans juttelee ni sit se jotenki tuntu vapauttavalta ku oli päässy juttelee sen kaa ja nyt ollaa kimpas... mut mul meni vähä aikaa et olin uskaltanuja se poika on nyt sitte nii ihana
- Tyttö
On se vaan niin, että ei sillä ole väliä, miten tyttöä lähestyt. Minä olisin ihan otettu, jos poika edes kävelisi luokseni ja sanoisi moi...
Sanot vaikka, että mites menee, ja sillee... Kyllä sä sitte tiiät...
Onnea matkaan ;)- Mayborne
Kaikki sanoo aina vaan että kyll äse siitä luonnistuu jotenkin mutta kukaan ei ikinä sano mitä kannattaa puhua tai millä aloittaa. Olen samassa tilanteessa kuin keskustelun aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708