Olleen frendin kaa lähös kahestaa ekalle junamatkalle ja kelattiin et ois paras alottaa sellasesta mestasta, josta pääsee plän b:llä hanee jos tulee kusiset oltavat, et aateltiin hyppää junaan keravalle.
Onks tällasesta jengillä kokemuksii? Katteltii jo valmiiksi googlen karttapalveluu nii siä on kummiskin ihan ok näkösii mestoja, eikä vaikuta ihan pöndeltä vaik se onkin ihan lapis.
Ons jotain vinkkejä keravalta, minne kannattas alkaa virittelee jotain niinku notskii, telttaa ja semmosii?
Ekalle junamatkalle
Nisqu_00
3
188
Vastaukset
- NiX5ü
Tonne -------> http://laavut.fi/
vois Keravalaiset lisäillä nodepaikkojaan? Vai onxs siä ????
Ruxus on, mut aika paljon saa asemalta patikoida suolle?!?
http://laavut.fi/2008/12/11/riihimaki-hatlammin-suo-laavu/ - uytty
Hehe... Voi jee.
- Nisqu_00
HALOO!!! Siis oikeeesti... missä kaikki keravalaiset oon???? Keravalla??? :D Kai siä ny joku käy kokoajan???? :D
Onks menoja Jussina? MIssä??? Kokko??? Meinaa jos sää suosii nii oltas sinne tulossa Jussina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553