eli nyt kaipailen näitä "mikä rotu minulle? testejä.. laittakaahan vinkkejä tähän alle!
mikä rotu minulle testejä??
15
1380
Vastaukset
- Dober
Tää on Lankisen tekemä testi johon tosin ei ole luottamista... Itselleni sopiva rotu tän mukaan olisi villakoira.
http://www.interrogatum.com/cgi-bin/fun/kintro.pl- Rattus
Yritin monta kertaa muttei se löydä mulle mitään koiraa! Käskee jatkuvasti tekemään jutun uudelleen....
Meillä on mitä haluammekin, rottweiler. - Dogo
Hauska testi, en silti viitsi vaihtaa dogo argentinoa akita inuun...
- Riva
että saksanpaimenkoira,eli on oikea rotu minulla.
- Sakemanni
päin hanuria koko testi. Vasta seitsemännellä kerralla antoi suosituksen ja se oli Saluki.
Ei kiitos. - kenai
onneton testi..
- Issukka
testi kertoi ainakin meille täydellisen oikean rodun - kultainennoutaja!
- Hauva
tosiaan, testi antoi sen rodun mitä olen nyt vähän mietiskellytkin.. italianvinttikoiran.. :)
- pallokala
Hauva kirjoitti:
tosiaan, testi antoi sen rodun mitä olen nyt vähän mietiskellytkin.. italianvinttikoiran.. :)
Mulle testi antoi koirarodun nimeltä beauceron. Kun avasin linkin, se vei sivulle punasukan.com, eli jos joku tietää testin ylläpitäjän yht. tietoja, niin voisitteko vihjaista pienestä linkkiviasta.
(isäntä tosin innostui ko.rodusta...) - Susie
pallokala kirjoitti:
Mulle testi antoi koirarodun nimeltä beauceron. Kun avasin linkin, se vei sivulle punasukan.com, eli jos joku tietää testin ylläpitäjän yht. tietoja, niin voisitteko vihjaista pienestä linkkiviasta.
(isäntä tosin innostui ko.rodusta...)Minäkin olen miettinyt sakemannia ja sen se antoi..
- /\__/\
Testi ehdotti staffi-ihmiselle staffia! Ei voi väittää vastaan :)
- dobermann
Mulle ehdotti kultaista noutajaa.. en ehkä dobberia vaihda
- Dallu
Mulle testissä ehdotettiin:
DALMATIALAINEN TAI LABRADORINNOUTAJA..
ihan hyvin meni,sillä meillä on
DALMATIALAINEN!!!!!!!- N24
Mulle testi ilmoitti viisi eri vaihtoehtoa: Australiankelpie, belgianpaimenkoirat, bordercollie, hovawart ja saksanpaimenkoira.
Itseasiassa kaikkia paitsi ensimmäistä vaihtoehtoa harkitsin vuosia ja nyt on belgipentu kotona... - tinskumansku
N24 kirjoitti:
Mulle testi ilmoitti viisi eri vaihtoehtoa: Australiankelpie, belgianpaimenkoirat, bordercollie, hovawart ja saksanpaimenkoira.
Itseasiassa kaikkia paitsi ensimmäistä vaihtoehtoa harkitsin vuosia ja nyt on belgipentu kotona...Antoi mulle myös useamman vaihtoehdon. Mukana cairnterrieri ja cavalieri, joista jomman kumman aion vielä joku päivä hankkia. Vielä kun osais päättää että kumman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664