Minulla on 10cm ympärykseltään paksu kalu, mikä kondomi minulle sopisi?
Mikä kondomi minulle?
4
294
Vastaukset
- Pienelle pientä
Jos naimiseen tarvitset, niin suositus voisi olla 45 mm tai 47 mm koot, jos haluat ettei kumi irtoa vauhdissa.
- joopeti
Kyllä tuon paksuisessa normikumit pysyy. Tarkastele nyt vaikka netistä ja vertaa eri kortsuja, niillä on ympärysmitassa muutaman millin eroja. Valitse niistä kapein, niin ei sit ainkaan luiskahda pois päältä.
- ohuelle pienempää
Tarkoitit varmaan 10 cm OHUT kalu. Osta sovinnolla niitä pienempiympärysmittaisia...
Kondomin on tarkoitus pysyä koko panon ajan. - kaalimato.com
Hei,
Lisäyksenä vielä edellisiin.. Jos tuntuu, ettei kondomi pysy paikoillaan voi penisrengas auttaa pysymään sitä paikoillaan.
Terveisin
Kaalimato.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924