Galaxy S4 zoom

uutta pukkaa

24

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noniin tuo voisikin jo kiinnostaa.

    • fewewrwere

      "Kameran ominaisuudet ovat teknisten tietojen perusteella hyvää pokkaritasoa, ja kuvanlaadun voi olettaa olevan parempi kuin nykyisten älypuhelimien kameroissa - lukuun ottamatta Nokia 808:aa."

      Tuon pitäis olla paras jotta kiinnostaa

    • hassunhauska

      Ei korvaa puhelinta, aika naurettavan näköistä ouhua tuollaisella mutta muuten kyllä hyvä.

    • uutta pukkaa
      • uutta pukkaa

        "Galaxy S4 zoom, jota älypuhelimen sijasta tulee ensisijaisesti pitää kamerana, joka tarjoaa myös puhelintoiminnot. Kameraosastolla Galaxy S4 zoomissa asiat ovatkin loistavasti kunnossa: 16 megapikseliä, Xenon-salama, optinen kuvanvakain ja 10x optinen zoom eivät jätä paljon kyselyille tilaa verrattuna kamerapuhelimiin. Lisäksi Samsung kertoo kameran polttovälin olevan 24-240 millimetriä, aukon f3.1-f6.3 ja valoherkkyyden ISO 100-300. Kameran kenno on BSI-taustavalaistua mallia. Videota laite tallentaa Full HD -tasoisena."

        http://mobiili.fi/2013/06/12/samsung-julkisti-galaxy-s4-zoomin-16-megapikselin-kamera-10x-optisella-zoomilla-ja-puhelintoiminnoilla/


      • uutta pukkaa
        uutta pukkaa kirjoitti:

        "Galaxy S4 zoom, jota älypuhelimen sijasta tulee ensisijaisesti pitää kamerana, joka tarjoaa myös puhelintoiminnot. Kameraosastolla Galaxy S4 zoomissa asiat ovatkin loistavasti kunnossa: 16 megapikseliä, Xenon-salama, optinen kuvanvakain ja 10x optinen zoom eivät jätä paljon kyselyille tilaa verrattuna kamerapuhelimiin. Lisäksi Samsung kertoo kameran polttovälin olevan 24-240 millimetriä, aukon f3.1-f6.3 ja valoherkkyyden ISO 100-300. Kameran kenno on BSI-taustavalaistua mallia. Videota laite tallentaa Full HD -tasoisena."

        http://mobiili.fi/2013/06/12/samsung-julkisti-galaxy-s4-zoomin-16-megapikselin-kamera-10x-optisella-zoomilla-ja-puhelintoiminnoilla/

        http://www.samsungmobilepress.com/2013/06/12/Samsung-Introduces-the-GALAXY-S4-zoom---the-first-smartphone-to-offer-10x-optical-zoom,-for-perfect-picture-taking-1


      • cyberangel.
        uutta pukkaa kirjoitti:

        "Galaxy S4 zoom, jota älypuhelimen sijasta tulee ensisijaisesti pitää kamerana, joka tarjoaa myös puhelintoiminnot. Kameraosastolla Galaxy S4 zoomissa asiat ovatkin loistavasti kunnossa: 16 megapikseliä, Xenon-salama, optinen kuvanvakain ja 10x optinen zoom eivät jätä paljon kyselyille tilaa verrattuna kamerapuhelimiin. Lisäksi Samsung kertoo kameran polttovälin olevan 24-240 millimetriä, aukon f3.1-f6.3 ja valoherkkyyden ISO 100-300. Kameran kenno on BSI-taustavalaistua mallia. Videota laite tallentaa Full HD -tasoisena."

        http://mobiili.fi/2013/06/12/samsung-julkisti-galaxy-s4-zoomin-16-megapikselin-kamera-10x-optisella-zoomilla-ja-puhelintoiminnoilla/

        pilasivat homman tuolla f-arvolla
        että pitikin ottaa Sampan surkein pokkari ja siihen lätkästä S4 mini (siedettävä)
        mutta siis vähemmän zoomia ja enemmän valoa ja isompi akku!
        Kiitos!


    • Kuvaaja2

      Tuo Nokia 808 vertaus tarkoittaa vain Sampan oletettua kuvanlaatua. Yhtään testiä en ole kuvanlaadusta nähnyt. Muuten nuo speksit ovat uskomattomat puhelimelle. Noin pitkä optinen zoom, puhelinta suurempi ja laadukkaampi kenno, isompi salama hakkaa kyllä kaikki tähän astiset yritelmät jos verrataan puhelimiin. Vai miten otat kamerakännykällä kuvan vaikkapa konsertissa laulajasta joka on kaukana. Onko tuo sitten kamera jossa puhelinominaisuus vai puhelin jossa kaikkien aikojen kovimat kameraominaisuudet. Paras kamera on se joka on mukana ja tässä se on. Vaikka minulla ei ole vielä Samsung puhelinta niin mielestäni tämä on tämän vuoden kovin valokuvausalan julkaisu tähän saakka! Mullistaa ilman muuta kuvauksen. Menee hankintaan ehdottomasti!

    • Silloin se olisi mullistavaa jos kännykän kameran laatu alkaisi päihittämään samanhintaisten järjestelmäkameroiden kuvanlaadun. Nimittäin oikeaan kuvaamiseen kännykkä ei vielä sovellu.

      • Cammerra

        Paitsi Nokia Lumia ja 808, kohta uusikin Lumia.
        Tuo tosin on kamera jossa puhelinominaisuudet, johan tuosta 1 malli on myytävä ollut pitemmän aikaa.
        Samsung Galaxy Camera, n. 400€


      • Pekka ja Pätkä
        Cammerra kirjoitti:

        Paitsi Nokia Lumia ja 808, kohta uusikin Lumia.
        Tuo tosin on kamera jossa puhelinominaisuudet, johan tuosta 1 malli on myytävä ollut pitemmän aikaa.
        Samsung Galaxy Camera, n. 400€

        Tuossa Galaxy Camera mallissa ei ole puhelinta. ( Skype:llä auttavasti )
        Sim kortti kylläkin jolla kuvien lähettäminen ja netissä roikkuminen onnistuu missä vain.


    • eos lumia

      Sehän se odottaisin ja että tuo pystyisi korvaamaan järkkärin sillä pokkari laadusta en maksa 600e koska sillä saa jo suht hyvän järkkärin jolla saa jo kelvollisia kuvia pc ruudullekin,mutta katsotaan mitä Nokia EOS tuo tullessaan olisko siitä sitten mihinkään,

    • tietäjä.

      tuohan on semmoselle, joka pääasiallisesti haluaa kuljettaa mukana kameraa ja nyt saa sitten kännykän samaan.

      Ei tule tuosta hittiä, mutta varmasti joku ostaa.

    • samaaPASKAA

      Samshit yrittää taas jotain epätoivoista.. Tunkee paskakännynsä kameraa ja luulee myyvänsä tota paljonki... 808 se ei siltikää voita, SE ON FAKTA.. koht lumia EOS pistää tollasellekin pelleilylle lopun.!!..!!!.

    • samppaLinna.

      menipäs taas pelleilyksi.

    • Kamerapuhelin

      Kuvaaja2:lle
      En tiedä onko kauhean innovatiivista tehdä kameraan puhelin??
      Ainakin huvittavan näköistä se on, kun vastaat kameraan:):)
      Mites täällä suoli24 suhtaudutaan tuon puhelimen mittoihin, kun joillekkin heikkopeikoille Lumia 920 painon ja paksuuden kanssa oli ongelmia:)
      Näytön tarkkuudestakin ovat joutuneet tuossa monsterissa tinkimään.
      Niin ja kaikki kuvauksesta tietävät, että ei se zoomi kuvia paranna!
      Päin vastoin esim. valovoima kärsii.
      Kas kummaa, kun eivät ympänneet sitä pesukoneeseen...

    • Kuvaaja2

      On totta että peruszoomeissa valovoima on huonompi yläpäässä, mutta pointtini tässä oli se että nyt kuvaa ei rajata nuppineulan pään kokoiselta kennolta vielä lisää vaan mielestäni toteutus on nerokas koska zoomaus tapahtuu oikeasti optisesti! Kuka vertaa tätä järkkäriin? :) Tämähän on kompaktikamera joka mahtuu housuntaskuun. ( Muistan myös tiiliskiven kokoisen Motorola ajan. :D Tämä on kaukana siitä ) Kuvaan itse kinokoon kennon ammattikalustolla mutta en jaksa ottaa sitä aina mukaan kaikkialle. Joskus olisi kuitenkin hienoa saada yllättävästä tilanteesta edes joku kuva ja aina ei pääse lähelle.Tässä asiassa Samppa on ottanut hienon ensimmäisen askeleen. Seuraava malli voi olla jo yhtä litteä kuin peruspuhelin, mutta sillä kaipaamallani optisella zoomilla. En missään nimessä dissaa Nokian kuvan laatua, kun kuvataan lähellä kohdetta se on varmasti niin hyvää kuin kännykän kokoisesta aparaatista yleensä irtoaa. Yllätin itsenikin katsomalla tätä asiaa avoimin mielin.

    • Hehe3

      Onpa tosi OHUT ja KEVYT :D Aivan paska matolaatikko, tulee tuosta "siroudesta" Mobira Cityman mieleen. Samsung ei vaan osaa tehdä hyvää kameraa puhelimeen, siksi piti liimata kamera puhelimen taakse.

      • heh heh

        Kaikilla ei ole basistia muotoilujohtajana


      • hehe4

      • s4 omistaja
        hehe4 kirjoitti:

        Kumpi on kumpi
        http://i.imgur.com/q3Y3JY7.jpg

        Mulla on s4 ja otin sillä panorama kuvan ja kuva katos totaalisesti jonnekki pieru saharaan joten osaisko joku auttaa minne se kuva on mennyt??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe