meikä....

pave

rihitti ykkösen ja olen vasta 14....!!!jee jee!! mä olen tosi ylpee musta itsestäni....

9

637

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihaa

Onnee tosiaan, millon riihitit kolmosen ja kakkosen? Mä oon 13 ja oon riihittäny kolmosen, en kyllä ihan noin nuorena ehi ykköseen asti(valitettavasti)

• pave

kiitos...mä riihitin kaikki peräkkäin....eli kolmonen meni 12 vuotiaana ja 2 13 ja 1 14....eli siis aikas hyvin...mistäs päin sää olet? ja ootko sä tyttö vai poika?

• mitä
        pave kirjoitti:

kiitos...mä riihitin kaikki peräkkäin....eli kolmonen meni 12 vuotiaana ja 2 13 ja 1 14....eli siis aikas hyvin...mistäs päin sää olet? ja ootko sä tyttö vai poika?

Eikös riihitysten välillä pitäisi olla aina 2 vuotta??

• ihaa
        pave kirjoitti:

...tyttö, mä olen Pertunmaalta, eli Lahden ja Mikkelin välissä olevasta tuppukylästä...ruvettaisko mailailee?????

• pave
        ihaa kirjoitti:

...tyttö, mä olen Pertunmaalta, eli Lahden ja Mikkelin välissä olevasta tuppukylästä...ruvettaisko mailailee?????

mulle käy....maili ois [email protected]

• Minä kans!!

joo oon mäkin riihittäny ykkösen jo! oon kans sen 14v...-90! :D olikos hauskaa? millasii juttuja teil oli siellä? :D

• pave

ruvetaan mekin mailaileen...on niin paljon helpompaa kuin täällä käyminen...mun maili on [email protected]

• pirpana
        pave kirjoitti:

ruvetaan mekin mailaileen...on niin paljon helpompaa kuin täällä käyminen...mun maili on [email protected]

Suoritan 1 luokkaa nyt ja olen 14. vj-koulutukseen menossa jne.Me jouduttiin menee 2luokka kaks kertaa kun meillä ei ollut merkitty mitään suorituksii,muuten mäki olisin suorittnu sen 1 luokan kans. mitä teitte

• PJ007

...käyt PJ-kurssin, joudut ottamaan sen pois partiopaidastasi, samoin kuin taitomerkit ym. tilpehöörin. Sucks. :( Eihän kukaan sitten tiedä, että ENNEN pj:ksi ryhtymistä suoritti I-luokan! :) Onnea vaan, se on hienoa.

No, yhtenäisyys ennen kaikkea. Ja olisihan se hieman hassun näköistä, jos vierekkäin olisivat seitsenvuotiaana ja viisikymppisenä partion aloittaneet pj:t (joulukuusi-risu-asettelu).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1444
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      102
      926
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. Millä alalla olet töissä?!

😊
      Ikävä
      48