Suomenlippua Ladaan Euroopan reissua varten?

ladailijamiekkonen

Noniin, on tullut se aika vuodesta kun lomat kajahtavat päälle. Tänä kesänä lastaan eukon ja lapset Lada-laatuautoon, ja tarkoituksenamme on lähteä Eurooppaa kiertämään. On hienoa nähdä miltä Samaran ajo-ominaisuudet tuntuvat Saksan Autobahnalla, ja Italian mutkaisilla vuoristoteillä.. No ainakin luotettavuus ja mukavuus on kunnossa, ja sehän on pääasia se!

Nyt sitten varsinainen kysymys. Eli mistäs saisi isoa liimattavaa suomenlippua Ladaan (takaikkunaan)? Olen ylpeä suomalainen ladisti, ja haluan myös Euroopassa näyttää, että mistä maasta sitä oikein tullaan. Myös mahdollinen Suomi-Neuvostoliitto lippuyhdistelmä kiinnostaisi, onko kenelläkään tietoa? FIN tarra jo löytyy takaluukusta.

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runko.

      Älä häpäise kaikkia suomalaisia vaan liimaa koslaasi vaikka Romanian lippu. Tosin köyhinkään Romanian mustalainen ei Ladalla suostu ajamaan kuten ei yksikään normaalijärkinen suomalainen.

      • ladailijamiekkonen

        No johan oli epäasiallinen vastaus! Hävettäisi aivan eri lailla jos ajaisin jollain länsiräppänällä! Ladistina olen hyvin ylpeä!

        http://www.kauppa.autoliitto.fi/Suomen-lippu-tarra

        Tällaista olen katsellut! Lupaavat 7 vuoden kestävyyden. Liian pieni vaan näyttäisi olevan. Kun edustan Euroopassa Ladalla Suomea, niin haluan, että tarra olisi sen verran iso, että näkyy kaivolta kotia!


      • ladailijamiekkonen
        ladailijamiekkonen kirjoitti:

        No johan oli epäasiallinen vastaus! Hävettäisi aivan eri lailla jos ajaisin jollain länsiräppänällä! Ladistina olen hyvin ylpeä!

        http://www.kauppa.autoliitto.fi/Suomen-lippu-tarra

        Tällaista olen katsellut! Lupaavat 7 vuoden kestävyyden. Liian pieni vaan näyttäisi olevan. Kun edustan Euroopassa Ladalla Suomea, niin haluan, että tarra olisi sen verran iso, että näkyy kaivolta kotia!

        Nimittäin 7 vuoden päästä ajan samalla kestävällä Ladalla, kun länsiräppänät ovat jo tulleet tiensä päähän! Lada luotiin kestämään, kuten tuotteet Neuvostoliitossa yleinsä. Länsimaissa tuotteita tietoisesti heikennetään, että niitä menisi kaupaksi enemmän. Esim. Neuvostoliittolaiset sukkauhousut kestää vaikka mitä! Tämän tietää kaikki! Sama juttu autoissa!


      • Venäjälle
        ladailijamiekkonen kirjoitti:

        Nimittäin 7 vuoden päästä ajan samalla kestävällä Ladalla, kun länsiräppänät ovat jo tulleet tiensä päähän! Lada luotiin kestämään, kuten tuotteet Neuvostoliitossa yleinsä. Länsimaissa tuotteita tietoisesti heikennetään, että niitä menisi kaupaksi enemmän. Esim. Neuvostoliittolaiset sukkauhousut kestää vaikka mitä! Tämän tietää kaikki! Sama juttu autoissa!

        Ajelkaapa ihan Venäjälle ja jääkää sinne.


    • vihreä..

      Käytiin joskus kahekskytluvulla (nuorena) euroopassa lada 1200:lla. Saksan baanalla 140 ja sillee. Sveitsissä ne sylki meidän päälle kun luulivat vissiin ryssiksi, ei muuten päästy leirintä alueellekaan kun näkivät automme (ladan). Jätettiin se sitten saksaan satamaan, kun tuo laivalippu olis siitä maksannu liikaa, kilvet vain kassiin!

      • ladailijamiekkonen

        Haiskahtaa kirjoituksesi pahasti tekaistulta. Viime kesänä ajelin Ruotsissa ja Pohjois-Norjassa. FIN -tunnuksella ja sirpillä sekä vasaralla varustettu Ladamme herätti paljon positiivista huomiota ja ihailevia katseita. Esimerkiksi Luleåssa eräskin mies nyökkäsi meille risteyksessä, ja selitti mukanaan olleelle lapselle ihailevaan sävyyn jotain kohteliaisuuksia autostamme.

        Edelleen kuitenkin tarvitsisimme Ladan takaikkunaan isokokoisen suomenlipputarran? Eikö kenelläkään ole tietoa sopivasta? Luulisi olevan meidän laatutietoisten autoilijoiden yhteinen asia, että edustan lomalla hienosti Suomea Keski-Euroopassa Ladallani?


      • valkotakkiset
        ladailijamiekkonen kirjoitti:

        Haiskahtaa kirjoituksesi pahasti tekaistulta. Viime kesänä ajelin Ruotsissa ja Pohjois-Norjassa. FIN -tunnuksella ja sirpillä sekä vasaralla varustettu Ladamme herätti paljon positiivista huomiota ja ihailevia katseita. Esimerkiksi Luleåssa eräskin mies nyökkäsi meille risteyksessä, ja selitti mukanaan olleelle lapselle ihailevaan sävyyn jotain kohteliaisuuksia autostamme.

        Edelleen kuitenkin tarvitsisimme Ladan takaikkunaan isokokoisen suomenlipputarran? Eikö kenelläkään ole tietoa sopivasta? Luulisi olevan meidän laatutietoisten autoilijoiden yhteinen asia, että edustan lomalla hienosti Suomea Keski-Euroopassa Ladallani?

        Olen kuullut että Suomessakin jo valkotakkiset ovat korjanneet viimeisiä ladistikommunisteja teiltämme talteen.


      • rutinoff LS GLX
        ladailijamiekkonen kirjoitti:

        Haiskahtaa kirjoituksesi pahasti tekaistulta. Viime kesänä ajelin Ruotsissa ja Pohjois-Norjassa. FIN -tunnuksella ja sirpillä sekä vasaralla varustettu Ladamme herätti paljon positiivista huomiota ja ihailevia katseita. Esimerkiksi Luleåssa eräskin mies nyökkäsi meille risteyksessä, ja selitti mukanaan olleelle lapselle ihailevaan sävyyn jotain kohteliaisuuksia autostamme.

        Edelleen kuitenkin tarvitsisimme Ladan takaikkunaan isokokoisen suomenlipputarran? Eikö kenelläkään ole tietoa sopivasta? Luulisi olevan meidän laatutietoisten autoilijoiden yhteinen asia, että edustan lomalla hienosti Suomea Keski-Euroopassa Ladallani?

        googleta ( jos tiedät mitä tarkoitan ) ja etsi tarrapainoja / yrityksiä jotka tekevät tarroja. Saat ihan varmasti niin ison tarran haluamallasi aiheella, kun vain pyydät. Varaa muutama kymmenen euroa Ladan varaosabudjetistasi, niin saat tosi erottuvan tarran Ladaasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe