et mite isketää joukkari poika??? oon ite kala...:) mistä te joukkari pojat tykkäätte...? x) mikä meissä kala tytöissä on parasta? onks kellää kokemusta?! ois ihanaa jos vastaatte!!!
haluaisin tietää...
4
704
Vastaukset
- Jousimies
Miten käy kalalle kun se laitetaan tulelle paistumaan?
Tuo vähä mitä sanoit, puhuu Jouskarille että juokse ja nopeasti - olet liian lässykkä ja itseäsi eteen työtävä.- pusukala<3
...että sellasta... :( eli ei mahiksia...?:(((((
- Heta ja sen mies
Olipas tuo ilkeä jousimies "mies". Eikö kalat ole hieman herkkiä ja sellaisia unelmoivia immeisiä? Voi olla, että tuletkin toimeen jouskarin kanssa. Nii!! Tuollaiset tunteeliset herkät ja unelmoivat kala neidot voivat ihan hyvin vetää puoleensa jouskari miekkosia. MUTTA älä polta näppejäsi!!!! Yritä vain olla oma itsesi, eläkä tyrkytä itseäsi, niin se homma etenee!!! ;)
PS: Vielä pieni juttu....tuolta sohvan pohjalta istuvalta Oinaalta....oota hetkinen.....nii, jouskarien kanssa kuulemma tulee toimeen kun ne näyttävät aina miltä juuri nyt heistä tuntuu ja sanovat asiansa suroraan ja rehellisesti. Ja takaisin samalla mitalla!!! Aivan!! ;)- pusukala<3
juu, mä ainakin oon aika herkkä ja unelmoiva...:) kiitti, toi sun tekstis piristi :):):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603